Króciutki gameplay z Amnesia: The Bunker pokazuje broń w akcji
"Oczywiście, możliwe będzie również znalezienie klucza" - ym, nie wiemy tego. Ale zakładam, że musi być jakaś opcja progressu, gdyby gracz wystrzelał się w ścianę. Chyba, że wtedy będzie musiał iść do skrzynki z amunicją, w której będzie czekał jeden nabój, odnawiający się do momentu rozwiązania zagadki.
Dla mnie sprawa jest prosta - wystrzelałeś się z amunicji, szukaj sobie klucza lub innego rozwiązania. Jeśli gra faktycznie ma mieć otwartą strukturę mapy, to tak to powinno wyglądać. A sama animacja jest bardzo ładna. Lubię ładnie animowane przeładownie broni w grach. Nie jest to proste wciśnij X na padzie czy R na klawiaturze, tylko wysuń bębenek włóż 2, 3, 4 naboje i zamknij bębenek. Nie jest to immersja i wyzwanie co z Alyx ale też może być.
Obawiam się że ten sandboxowy świat może zaburzyć całość gry jako horror. Oni nie mają żadnego doświadczenia przy takich grach. Raczej powinni wrócić do korzeni i zrobić horror dokładnie w stylu Mrocznego Obłędu tylko w innej scenerii i realiach historycznych.
A ja cieszę się, że eksperymentują. Swoją drogą, korzenie w ich przypadku to seria Penumbra, a nie Amnezja, poza ostatnią częścią bardzo dobra. Do tego wyszły do niej dwa świetne kompletne mody.
Penumbra, a nie Amnezja
Zgadza się. Nie zmienia to jednak tego o czym pisałem. Zobaczymy co z tego wyjdzie bo ostatnie ich produkcje niestety znacznie obniżyły loty.
Dokładnie: Sandbox może zniszczyć tą grę. Na szczęście nic takiego nie będzie miało miejsce i to wymysł jakiś narzekaczy, i fan bojów sandboxów, którzy po prostu by tak chcieli. Każda Amnezja była tunelówką i nic z tego nie zmieni
Pokręciłem trochę, bo to są mody do Amnezji, ale w zasadzie to Penumbra. Po prostu twórcy skorzystali z nowszej wersji silnika HPL. Necrologue i Twilight of the Archaic, będący kontynuacją pierwszego. Są dostępne na steamie.