Oto największe growe porażki 2022 roku; lista Metacritic
Postal 4 tak zły że aż dobry. Duzej grupie osób najwidoczniej boli dupa i tyle.
Czwórka nie była zła, problem z tym, że nie była dobra (oraz optymalizacja okropna). Oraz przypomina wszystkie złe rzeczy z kultowej odsłony zamiast ją nadganiać. Upierdliwe ładowanie terenu pomiędzy mapami, latające na sterydach ragdole (ja wolałem leżące truchła) i okropne FOV. Zrobiło z Postala no regrets po prostu złą kopie postala 2. O wiele lepsze jest Brain damaged wydane również w tym roku. A do listy nie wypałów można by dodać Shadow warrior 3. Mi się podobało ale przez brak marketingu nikt nie wiedział o premierze gry, a sama jest pozbawiona co opa oraz new game plus przez co ma zerowe replayability. Niektórzy wydali 50$ na tą odsłonę która jest łudząca co do poprzedników i nie zdziwiłbym się jakby flying wild hog zaprzestało produkcję z powodu na umieranie serii.
Postal 4 niby taki zły i niepoprawny a twórcy boją się zażartować z LPG