Hogwarts Legacy opóźnione na starszych platformach
Ciekawie jak to będzie wyglądało na Switchu. Jak ktoś chce, to może pokazać na nim grafikę w miarę przyzwoitą, jak na możliwości tej konsoli.
To już któraś gra z kolei, która na starych konsolach wychodzi później albo której wersja na past-geny zostaje skasowana. Widać, że to już najwyższy czas, by porzucić stare konsole. Od premiery PS5 i XSX/S minęły DWA LATA. Chyba się jeszcze nie zdarzyło, by wydawcy tak długo trzymali się starych konsol po premierze nowych. PS4 i XONE już tylko ograniczają rozwój gier i twórcy nie mogą w pełni wykorzystać możliwości nowych platform.
z PS3 i X360 też było, wersje takich gier jak Dying Light czy Mortal Kombat X opóźniano, a potem zdecydowano się je anulować.
Czasy, technologia, wartość rynku i kalkulacje się zmieniły. Szybki rozwój gier jest nieopłacalny. W skrócie - era szybkiego rozwoju gamingu się skończyła. To, że ktoś po kilku latach takiego stanu rzeczy, tego tego nie zaakceptował i dalej marudzi, jest dla mnie zaskakujące. Teraz nową konsolę kupujesz po to by mieć nową konsolę, a nie po to by móc ogrywać nowe tytuły.
No nie wiem, ja kupiłem głównie dlatego żeby w końcu móc grać w 60 fps, jednak nawet to nie zostało do końca dotrzymane.
wyluzujcie, przecież nie ma aż tak olbrzymiej różnicy w grafice, nie ma też. I znowu też gry aż tak nie rozwijają jakoś specjalnie mocno grafikę. Tak, wiem, jestem ślepy, bo przecież gry teraz dużo lepiej wyglądają niż gry z poprzedniej generacji. Pomijając fakt, że jednak grafika powoli hamuje się i przestaje się tak mocno upiększać z czasem, w końcu powoli osiąga poziom fotorealistyki. Ograniczenia robią swoje i mówię o ograniczeniach rozwoju(nie o sprzętowych), bo nie ma już za bardzo jak ulepszyć grafikę jak jest już taka dobra. Teraz mamy taki sztuczny rozwój grafiki w postaci rt głównie w postaci wsparcia dla grafików, żeby mogli szybciej tworzyć grafikę z odbiciami i cieniami kosztem optymalizacji jak to bywa w automatyzacji kodu. Gawiedż się cieszy, że mają gry z niby lepszym światłem i cieniem, a jedyną korzyść z tego mają tylko deweloperzy, którzy szybciej robią światło i cienie za pomocą rt. Ale co ja tam wiem :).
Poprzedniej generacji konsole stają się pomału kulą u nogi, ale to dobrze, bo odcięcie jej wyjdzie branży na lepsze
W obecnych czasach spokojne można już olać last geny i robić gry na nowe konsole.
Ci ze starymi nowe gry odpalaliby w chmurze i też korzystali z lepszej jakości gier i szybszych loadingow.
Dajmy sprzętom do gier napędzanym starymi dyskami HDD odejść, tak jak było z dyskietkami 1.44MB. Czasy się zmieniły i czasy dostępu dysków twardych nie nadaja się do gier.
Na Switcha też? Jak to niby będzie wyglądać pod względem grafiki w porównaniu do wersji PC, skoro przy mojej obecnej 6GB 1060 nie spełniam nawet minimalnych wymagań? Zrobią z tego 2D w rzucie izo lub top-down? ;)
To samo tyczy się past-genów, tam siedzi okrojony AMD FX który dostaje po dupie od 4gen Intela (może i 3gen) i GPU HD7xxx.
Jedynie Xbox One X jako tako, bo tam GPU jest na poziomie GTX980/980Ti.
Druga sprawa, że jeśli takie wersję są możliwe to zwyczajnie wersja PC jest pozbawiona optymalizacji.