Skyrim ze wsparciem DLSS i innych funkcji; nawet 50 FPS więcej bez strat w grafice
TAA w tej grze nie powala więc nie napalał bym się na DLSS, trzeba by było doprawić AMD CAS by lepiej to wyglądało.
Dla posiadaczy GTXów zawsze jest NIS oraz FSR (magpie, lossless scaling)
Za dużo zabawy aby to działało. Zresztą nawet intel iris spokojnie fullhd/60 osiąga. Nie trzeba do takiej starej Giery stosować DLS/FSR
Jeśli TAA słabo wyglądało to dlatego że jego implementacja w skyrimie była słaba. Przecież jeśli podmienisz tą implementację na biblioteki DLSS czy FSR czy XeSS to uzyskasz znacznie lepszy efekt.
Jeśli grasz w vanille to pewnie się nie przyda ale przy odpowiednio dużej ilości modów poprawiających grafikę myślę że ten upscaling jednak może być przydatny.
U mnie na GTX 1060 z jakimiś podstawowymi modami które nie zmieniają drastycznie stylu gry zdarzały się momenty że framerate wynosił niewiele ponad 60 FPS. A przecież w dzisiejszych czasach mamy monitory 100 Hz i więcej.
Tylko na ile to kwestia grafiki a na ile to kwestia duszenia silnika który ma problem operować na tak ogromnych plikach.
Ja przy wgraniu większej ilości modów i to bez jakichś bajerów graficznych czy tekstur 4K potrafiłem mieć dropy do 40FPSów choć zużycie podzespołów miałem na poziomie 40-50% max. Tu żaden DLSS nie pomoże gdy to sam silnik się krztusi i dusi.
Słuszna uwaga. Być może masz racje. Jeśli tak jest to DLSS jak najbardziej mógłby pomóc ale w wersji 3 z frame generation. Jeśli udało się dodać wsparcie DLSS 2 to myślę że dodanie DLSS 3 jest kwestią czasu. Chociaż wtedy grono odbiorców jest znacznie niższe.
Gram w już ulepszona wersje, co ostatnio wypuścili, nie ma problemu a modów w ogólnie nie instaluje, szkoda mi czasu na to. Kiedyś się w to mocno bawiłem ale teraz liczę na jakąś prosta instalacje bez nexus mod managera, pliki wkleić tu i tam, odpalić grę, jak się nie da w łatwy sposób, to gram w vanile wersje.
Słabiutko to wygląda. Lepiej poczekać na 6. Skyrim to już trup i taka jest prawda.
Trup? W skyrim dalej gra spora liczba graczy w tym momencie. Mody dalej wychodzą do tej gry a jednocześnie premiera kolejnej części to dalej odległa historia. Najpierw musi wyjść starfield.
Przecież to nawet na Steamdeck działa bardzo dobrze na full detali, po co tej grze dlnss?
Może idźcie dalej, w quake 2 (beż RTX) zróbcie dlnss i pokażcie przyrost fps.
A to o modach do skyrim nie słyszałeś?...
Jak zwykle błyszczysz w komentarzach.
Może do Skyrim'a trochę to bez sensu, ale przy gęstych lasach i gęstej mgle do Fallout 4 się przyda (aby włączyć więcej innych detali). Jeszcze jak ktoś Sanktuarium zapchał SimSettlements zbyt bardzo wtedy tym bardziej przydałaby się zapasowa wydajność.
Skyrim dalej jest ciężki do przebicia na wielu polach, ale raczej limit się zbliża. Głównym limitem w moim przypadku jest to, że F4 jest nie tylko ładniejszy, ale i fizyka lepiej tam hula. Starfield o ile to nie następne f76, zabierze Skyrimowi trochę też graczy. Jedyna nadzieja to, że w fantasy dalej nie będzie nic dość porównywalnego.
Wypróbowałem ten DLSS czy inny podobny wynalazek w Dying Light 2 i gra wyglądała jak gówno. Przecież to się zupełnie nie umywa do gry renderowanej w normalnym rozmiarze, a przynajmniej w tamtej grze tak było.