Trup ściele się gęsto na nowym gameplay trailerze Dead Island 2
Szczerze to myślałem, że po serii Dying Light, Dead Island nie ma racji bytu i będzie wydawał się regresem odnośnie szlachtowania zombie, ale jednak nie. Po tym trailerze wygląda na naprawdę fajną i mięsistą młućkę zombie w otwartym mieście. Bez jakichś wstawek o ratowaniu ludzkości, ważnych decyzjach i ludźmi będących nadal większym zagrożeniem niż same zombie. Takie przyjemne rozwalanie zombie jak przy Dead Rising. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Brak broni palnej to chyba najwiekszy minus DL. Zawsze lubilem w tego typu grach zabieg gdzie jest malo amunicji i kazdy strzal trzeba liczyc.
Szczerze to myślałem, że po serii Dying Light, Dead Island nie ma racji bytu i będzie wydawał się regresem odnośnie szlachtowania zombie, ale jednak nie.
Bez urazy, ale to jednak bardzo dziwny, aczkolwiek częsty w kontekście tej gry, sposób myślenia. To tak jakby zakładać, że np. Fifa wyczerpuje temat piłki nożnej i na nic innego nie ma już na rynku miejsca.
A przecież DI2 od początku (jeszcze w czasach gdy pracowało nad nim Yager Studios) zapowiadało się na coś zgoła odmiennego od DL (o DL2 nawet nie wspominając). Już na pierwszy rzut oka widać większy nacisk na broń palną, pojazdy i sporą ilość czarnego humoru (miejmy tylko nadzieję, że nie wpadnie w modne dziś niestety, pseudo-młodzieżowe tony, pisane przez "starych ludzi"). No i gra, zdecydowanie inaczej niż DL2, nie poszła w stronę "ciężkiego RPG'a", tylko raczej lekkiej, arcade'owej siekanko-strzelanki.
Z tego co widać Dead Island 2 będzie dużo łatwiejszą grą niż DL2. Mnóstwo broni, stojące beczki z paliwem w mieście nic tylko bezstresowo atakować zombie. Gra zrobiona głównie pod zabawę w trybie multi aby było dużo funu, mnóstwo broni i jak największa rozpierducha w ładnej kolorowej grafice.
Takie też miałem pierwsze skojarzenie z dead rising, która de facto, jest jedną z moich ulubionych gier, "młóć jak cepem zboże"zaraz obok l4d ,ale to oczywiście inna para kaloszy. Wracając do brzegu, ulepszenia broni białej, rozpryski krwi, flaki, mięsko wygląda super. Biorę na premierę , bo tego typu gry mi trzeba.
Zapowiada się świetnie, fajny klimat, mięsista walka, czarny humor, oby tylko nie skopali strony technicznej.
Wyżej kolega pisał, że nie będzie na Steam. Wogóle nie będzie? Czy tylko przez rok na Epic, a potem będzie też Steam?
Gameplay zachęca, jednak nie lubię jak mi tak szybko miga. Taka reżyserka może świadczyć o ogólnym poziomie fabuły w grze (negatywnym), albo ukrywaniu innych mankamentów.
Chętnie zobaczyłbym chociaż krótki gameplay z chodzeniem, ciągłością, zmienianiem otoczenia, doczytywaniem obieków w open worldzie.
Mam nieco negatywne odczucia po DeadIsland 1 - szybko gra stawała się bezsensowna (głównie fabularnie i irytujący rozwój postaci)
Na trailerze tego nie widać ale oby gameplay był dobry. Jak z ciekawości niedawno spróbowałem tych innych Dead Islandów to podziękowałem. Żadnej przyjemności i soczystości z ubijania wrogów. Jedynka to robiła świecie ale te kolejne gry już słabo.
Mieli to przerobić na strzelankę, ale widzę, że jednak nic z tych planów nie wyszło :(