CDP wyjaśnia, gdzie się podział multiplayer w Cyberpunk 2077
Dla mnie tak samo. Szczególnie jak te tryby miały by wyglądać tak że jest np. jakiś kawałek mapy ogrodzony płotem i się na wzajem nawalają dwie drużny albo każdy na każdego. No chyba żeby zrobili z tego tryb RPG albo coś w tym stylu ale tak to moim zdaniem niema to sensu.
Jeśli chodzi rpg coop to miał być tryb gdzie jest drużyna V było by to zasadzie głosowania jak by drużyna by odpowiadała drugi tryb jest mistrz gry który prowadzi sesje online a drużyna rozwiązuje problemy oraz zadania stworzone przez niego i trzeci tryb drużynowy survial np 3 fala 20 malestromu i końcu cyber psychol tej frakcji jako boss z mechanikami i tak każda frakcja 4 fale 6 stretów i końcu ich szef.
Priorytetem stało się zadbanie, by główna gra działała u ludzi naprawdę dobrze. Ta zmiana priorytetów oznaczała, że inne projekty badawczo-rozwojowe musiały pójść w odstawkę. W przypadku Cyberpunka 2077 chcieliśmy zrobić wiele rzeczy naraz, a po prostu musieliśmy się skupić i powiedzieć sobie: „W porządku, co jest tutaj ważne? Dobrze, zadbajmy, żeby ta część była naprawdę dobra”.
Ideałem byłby developer który chciałby, żeby wszystko chodziło naprawdę źle i któremu też by się nie udało :)
Mogliby po prostu powiedzieć "przeliczyliśmy się, mieliśmy za duże ambicje i nie wszystkie udało się spełnić przy tym projekcie ale nie rezygnujemy z nich na przyszłość". A tak to jak zwykle takie mydlenie oczu i wciskanie korpo-gadki. Wszyscy wiedzą, że to bzdura ale każdy udaje że druga strona w to wierzy.
No a nie powiedzieli tego? W sensie że zjebali i musieli porawić to co ważne, bo za dużo chcieli, a reszta poszła w odstawkę na przyszłość?
No a nie powiedzieli tego? W sensie że zjebali i musieli porawić to co ważne, bo za dużo chcieli, a reszta poszła w odstawkę na przyszłość?
Powiedzieli ale nawet jakby uklękli i przepraszali, to malkontenci nadal by marudzili, że to nie było szczere.
Koniec końców przekaz jest właśnie taki, chodzi mi po prostu o to, że teraz wszystko trzeba ubierać w taką korpo-gadkę zamiast powiedzieć po ludzku. I tak wszyscy wiedzą o co chodzi więc czemu nie można tego otwarcie powiedzieć? Myślę, że w oczach graczy (a więc klientów) znacznie lepiej wypadliby mówiąc jednoznacznie "to i to zepsuliśmy, to nam się nie udało, to postaramy się poprawić w przyszłości".
tak walczycie, a ten temat był przerabiany z No Man's Sky:
padłeś ofiarą "rzetelnym" journalistom, którzy biorą "możliwe" za "będzie na 100%"
bardzo możliwe że z multi stało się to co było z multi NMS'a - mieli zrobione bez optymalizacji, więc powiedzieli że na ten moment jest, a potem musieli uciąć bo brakowało czasu, no ale u journalistów to oznaczało że jest potwierdzone i finalne
Skoro woleli, by główna gra po prostu działała, to w jakim celu zapowiadali multiplayer i inne cuda na kiju? Ja kupiłem CP2077 z myślą właśnie o multiplayerze - czyli co, posiadam teraz niepełnowartościowy produkt, za który zapłaciłem pełną cenę?
To był pic na wodę po to by podkręcić hajp i zebrać jak najwięcej kasy do podziału dla zarządu firmy. To był złoty strzał, który miał za zadanie ustawić wszystkich do końca życia.
Kupiłeś grę singleplayer, która miała mieć w jakiejś nieokreślonej przyszłości osobny tryb multiplayer i masz z tym problem... świadomy konsument.
Dobrze piszesz: ta gra MIAŁA mieć w przyszłości tryb multi, dla którego między innymi kupiłem tę grę. Gdzie w takim razie popełniłem błąd jako świadomy konsument?
Po prostu dałeś się naciągnąć wydawcy obiecującemu gruszki na wierzbie. Ponad miliard polskich nowych złotych wydane, a twórcy zastanawiają które z obietnic spełnić, a które pominąć milczeniem. Mało zabawny żart z ich strony.
to trochę zabawne kupować gre z myśla o multi podczas gdy tego multi nawet w grze nie ma
Ale szczerze to po co w cyberpunku by ten multiplayer był potrzebny? przecież jak gra jest projektowana od początku jako rpg opowiadający historię to nawet dodanie co-opa by więcej zaszkodziło niż pomogło
A czysty multi by musiał być osobnym trybem, pytanie czy bieganie w deathmachu po zamkniętych mapka nie znudziło by się po godzinie, bo przecież mmo by nie zrobili
Ma'am 45lat. Od wielu lat nie grałem w gry bo nic mnie nie wciągało. Z racji pracy i obowiązków nie mam zbyt wiele czasu na takie rozrywki (max 4 godziny tygodniowo łącznie) kupiłem CP 2077 kilka miesięcy po premierze i chyba po 2 łatce. Oszalałem to jest jak dobry film. Grę przechodzę drugi raz co zdarza mi się pierwszy raz w życiu. To jest na prawdę wybitny tytuł. Ok Ekipa CDPR wtopiła na wejściu, za bardzo podbiła bębenek ale gra jest na prawdę niesamowita. Tak chciał bym więcej interakcji z miastem, innej policji i "metra" ale błagam jęczenie że ktoś by coś zrobił lepiej jest denne. Skala tego projektu jest na prawdę duża i przy tych zasobach kadrowych ludzie z CDPR zrobili kawał dobrej roboty. Pozdrawiam V
Via Tenor
Poczekajmy na kolejnego Cyberpunka to zrobią multi. Jakoś GTA 3, 4, Vice City, San Andreas też nie miały oficjalnego trybu multi więc nie ma co się obrażać na CDP. Gra ich przerosła i z dużo rzeczy została wykastrowana.
Swoją drogą multi do CP77, gdyby miało dobrą podstawę w dobrze działającej, wypchanej treścią wersji single oraz było zrobione z głową i z odpowiednim nakładem pracy, mogłoby być naprawdę świetne.
Gdyby działało to na tej zasadzie, że trafiamy do Night City wypełnionego zadaniami w stylu heistu na Arasakę ale zaprojektowanymi pod coopa tj. rolę takiego Jackiego i T-Bug pełnią inni gracze to byłoby to naprawdę spoko. Do tego jakiś system postępu w świecie gry np. wspinanie się po karierze najemnika i odblokowywanie kolejnych zleceń oraz możliwość interakcji z innymi graczami np. konieczność dobrania sobie ekipy nieznajomych pod misję, możliwość wzajemnego "wystawienia" się nawzajem podczas misji...
Pewnym ciekawym rozwiązaniem, znacznie skromniejszym, byłoby zastosowanie systemu z AC Unity, gdzie po prostu część zadań była do ogrania w coopie i stanowiła miłe urozmaicenie. Tutaj też dałoby się to wpisać w fabułę ponieważ V zapewne wielokrotnie musiał współpracować na akcji z obcymi osobami.
Chcieli się zabrać z motyką na słońce. Rockstar na początku zrobił GTA IV Multiplayer, by później ze zdobytym doświadczeniem zrobić GTA Online. CD Projekt nie miało nic, a sam Cyberpunk 2077 multi gdyby wyszedł to pewnie byłby typową arenową grą.
Nie miałem złudzeń, że po tak głośnej premierze pomysł na multi przepadnie bardzo szybko.
zupełnie niepotrzebny tam multiplayer, ta gra jest fantastyczna jako opowieść dla pojedyńczego gracza.
Gra petarda, zrobilem wszystkie poboczne misje, wszystkie kontrakty, kupilem wszystkie mieszkania i lece na finałową misje, az mi zal, ze to juz koniec. 9/10, ucinam punkt, bo wątek główny jednak zbyt krótki.
ta gra potrzebuje solidnych dodatków a nie nikomu niepotrzebnego multiplayera, dwa lata minęło i nadal nic nie zrobili a ostatecznie pojawi się raptem jeden dodatek.