Fortnite zachwyca grafiką na ulepszonym silniku
Pomijając samą grę, dla wszystkich niedowiarków marudzących odnośnie UE5 proszę, takiej rewolucji dawno nie było wersja 5.1 pozamiatała wszytko, niema obecnie bardziej zaawansowanego silnika.
https://www.youtube.com/watch?v=FUGqzE6Je5c
Takie filmiki propagandowe to proszę cię, wrzuć między bajki. Takie piękne tech demo to ja widziałem już 7 lat temu przy UE4.
https://twitter.com/Okami13_/status/1598575062759653378?
Jak tak ma wyglądać nasza przyszłosć z UE5 to ja podziękuję :)
Silnik zaawansowany, ale zaczekajmy na gry..
NIe mam zamiaru cie do niczego przekonywać dlatego bez urazy ale wiedziałem, że ktoś taki się pojawi, kto nie obejrzy filmu a nawet jeśli to albo go nie zrozumie albo szybko tylko przejrzy. To nie jest kanał EPICa, a filmik nie dość, że nie jest żadną propagandą to jeszcze pokazuje zmiany na żywo używając owego silnika. Nie zadałeś sobie również trudu zobaczyć filmy tego YTbera, gościu pracuje na tym silniku i uczy innych jak z niego korzystać, ma ogrom wielogodzinnych poradników, a ty mówisz o jakiejś propagandzie i tech demie.
Poza tym to co ty polazłeś to świetny przykład jak ludzie nie rozumieją różnicy miedzy tym co silnik oferuje a osobami, które to implementują czy tworzą, calisto protocol nie był zły przez UE4 tylko przez twórców, którzy nie testowali gry na PC i odwalili fuszerkę, to nie jest wina silnika. Tylko mi nie wmawiaj kolejnego mitu, że gry na UE wyglądają tak samo bo to po raz kolejny nie wina silnika tylko lenistwa deweloperów.
Poza tym jakiego monopolu, czy EPIC kogoś zmusza do korzystania z silnika, mało tego możesz go używać całkowicie za darmo (każdy może), uczyć się z niego i nawet czerpać z niego zyski dopóki zyski nie przekroczą nie pamiętam jeden milion dolarów czy jakoś tak. To jest może jedyna rzecz za jaką można naprawdę chwalić EPIC, że nie odwala fuszerki tylko rzeczywiście wydaje ogrom pieniędzy na rozwój silnika jak i łatwym "know how". Jakiś czas temu było o grze tworzonej przez polaka wykorzystujący asety a także masę łatwych do ogarnięcia poradników dzięki, którym nie trzeba być programistą by stworzyć grę to właśnie ta prostota przy jednoczesnym zaawansowani czyni ten silnik tak popularnym.
Oprócz Unity(które się sprzedało najgorszej możliwej firmie i samo pogrzebało przystępność tego silnika), z którego silnika możesz tak korzystać, poza tym EPIC nigdy nie bedzie miał monopolu nawet mając najlepszy silnik. Ty nie rozumiesz jak ogromne koszta generuje posiadanie własnego silnika implementacja nowych możliwości, modernizacja i że tylko garstka firm może sobie na to pozwolić. To nie jest wina EPIC, że oferuje dobry produkt w bardzo przystępnej cenie i to dla każdego nawet zwykłego szaraczka. Takie samo marudzenie jak odnośnie steam tak ma te 70% rynku ale czy konkurencja oferuje podobna jakoś usługi, zastanowiło cie to.
Może i graficznie poszedł do przodu, ale gameplay za dobry to nie jest. Jak w tamtym sezonie dało sie grać bez problemu bez budowania, tak teraz balans broni wydaje się trochę zepsuty.
Wygląda jak Genshin z lepszą grafiką xD