Callisto Protocol to niezły następca Dead Space, pierwsze recenzje
fabuła się wolno rozkręca? w god of war poprzednim 13h gry idzie się na najwyższą górę a później się okazuje, że jest jeszcze wyższa. 13h fabuly w miejscu ale w god of war nikt nie napisze, że malo intrygująca i dopiero na koncu się rozkreca ;)
Najbardziej mnie właśnie boli, że sama gra jest grą dobrą - lecz dla mnie jest niegrywalna na PC. Jako fan Dead Space'a to miała być dla mnie jedna z ważniejszych premier tego roku ale stan techniczny zmusił po godzinie do zwrotu gry.
RTX4090. Gram w "4K" na superwide (32:9, Odyssey G9). Spadki FPSów do 30, koszmarny stuttering - coś wyskakuje/pojawia się na ekranie i następuje freeze. Nie da się tak grać, jest niesamowicie niekomfortowe.
Spadki I stuttery zarówno na Ultra, High, Medium.
Oczywiście, zawsze na najnowszych jadę.
Nie wiesz o czym piszesz.
Gra ma problem z tym beznadziejnym nikomu nie potrzebnym RT. Wyłącz i będzie git a gra i tak się nie zmieni :)
Kurde chłop kupił 4090 i karzecie mu wyłączyć RT żeby gra działała lepiej. Lepiej jak devsi usuną grę ze sklepu i naprawią bo nie po to płacił kilkanaście tysięcy żeby w jakiejś dennej grze bawić się suwakami.
Jaja sobie robisz? Żadnego Deva nie obchodzi zewnętrzny problem tutaj patrz GPU i jego cena.
Po pierwsze to gra bez DLSS, więc należy oczekiwać, że na Geforcach nie będzie cudów jak w innych grach, gdzie DLSS ratował RT. Alternatywnie mogą wykorzystać FSR.
Po drugie, jeżeli z FSR nadal jest cienko no cóż, RT w 4k nadal nie jest komfortowym standardem, który pójdzie izi w każdej grze w każdym warunkach i należy brać pod uwagę zmniejszenie rozdzielczości, obniżenie RT lub w ogóle wyłącznie. Ewentualnie poczekać na jakiś patch. Zachowanie na poziomie konsolowca z tą różnicą, że można te czy inne rzeczy wyłączyć, aby grać w normalnej ilości FPS (w danej sytuacji), więc dochodzi tutaj całkowita ignoracja tego czym jest PC.
Oceny o klasę gorsze od Midnight suns ale nadal dobre.
Tragedia jest normalnie na Steamie przecież. Wiele gier wychodzi w kiepskim stanie, ale tak niskie noty to rzadko kiedy dostają. Taki Cyberpunk to miał 40-50% po premierze.
Bo cyberpunk w wersji na pc był właściwie tip top
Za to na konsole wyszła szmira
Tak, Cyberpunk na PC był tip top, ty chłopie albo masz krótką pamięć albo w jakiegoś innego Cyberpunka grałeś.
Ja totalnie nie miałem żadnych problemów, może jedynie jakieś drobne błędy typu przenikanie obiektów.
Cyberpunk to miał 40-50% po premierze.
Gdzie? Bo na steam przez większość czasu miał około 70%...
tia cyberbug na premiere byl kapitalny. zepsute questy, zepsute ai przeciwnikow, zepsuta itemizacja, zepsuty crafting powodujacy klonowanie przedmiotow bez mozliwosci usuniecia przedmiotow z ekwipunku, zepsute perki umiejetnosci ktore tylko byly na pokaz i wiele wiele innych grywalnych ficzerow na premiere :)
Takie coś może chyba napisać tylko osoba, która grała na starej generacji albo jakimś leciwym PC.
Ogrywałem na premierę na PC i nie doświadczyłem żadnego z wymienionych błędów ani innego, który w jakikolwiek sposób miał by wpływ na rozgrywkę. Gra jest kapitalna.
Jak robicie zostawienie takich recenzji, to dajcie w nawiasie na jakiej platformie ogrywano grę do recenzji.
Jak ogrywali na PC i dali 5/5 czy nawet 8.5/10 to widać jak rzetelna jest to ocena, gdzie stanu technicznego nie bierze sie pod uwagę.
Gra w chwili obecnej nie nadaje sie do grania, a szkoda, bo liczyłem, że to będzie jedne z najlepszych gier w tym roku.
A tak, to pewno grywalna będzie dopiero w 2023.