Weird West od współtwórców Dishonored rozwija skrzydła w trybie FPP
eh..... czy tylko ja myślę, że gry się zatrzymały w roku 2013 ?? nic nowego tak naprawdę nie widzę, w żadnych grach jeśli chodzi o mechaniki, dalej mamy to samo z 2013 roku
A grasz we wszystkie gatunki jakie są na rynku? Czy tylko interesują Cię podobne do siebie gatunkowo gry?
Tylko ty tak myślisz. Gry się rozwijają niesamowicie pod względem mechanik, narracji i jakości technicznej oczywiście.
Dorzucenie/usunięcie tur w grach w czasie rzeczywistym było fajne.
Ale przejście w tryb FPP w grze z widokiem z góry? O ile w Dungeon Keeperze i jego klonach był to fajny bajer tak w immersive simach to godne podziwu...
[2]
Można kombinować ale wtedy gra może się nie sprzedać bo „zbyt dziwna".
Gracze są wygodni i chcą gier w które się gra bez ruszania szarymi komórkami. Jeśli gra wymaga dostosowania się to zaczyna się lament jak np. w Soulsach...
Do tego „bagaż technologiczny" - gry muszą stosować wszelkie bajery graficzne przez co na końcu wychodzi coś mającego mniejsze lub większe problemy z wyróżnieniem się z tłumu.