Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Wiedźmin 3 Next Gen naprawi jedną z bardziej irytujących rzeczy w grze

25.11.2022 09:44
MilornDiester
1
8
MilornDiester
38
Generał

Co którzy tak narzekają chyba nie wiedzą, że wystarczy wcisnąć przycisk skoku podczas lądowania aby Geralt się przeturlał i wytłumił obrażenia. Poza tym te obrażenia były jak najbardziej normalne. W prawdziwym życiu też nie można sobie ot tak spać z drugiego piętra. Po prostu gracze przyzwyczaili sie do asasynów skaczących z dwudziestu metrów bez szwanku.

25.11.2022 09:55
3
5
odpowiedz
PiterPan8
12
Legionista

Bardziej satysfakcjonującą zmianą będzie to, że rynsztunek szkoły wilka będzie w końcu dostępny do zdobycia znacznie wcześniej niż ponowna wizyta w Kaer Morhen.

post wyedytowany przez PiterPan8 2022-11-25 10:00:29
25.11.2022 10:32
Nerka
5
5
odpowiedz
1 odpowiedź
Nerka
161
Generał

Myślałem że dodadzą drogowskaz we Wrońcach :/

25.11.2022 09:44
MilornDiester
1
8
MilornDiester
38
Generał

Co którzy tak narzekają chyba nie wiedzą, że wystarczy wcisnąć przycisk skoku podczas lądowania aby Geralt się przeturlał i wytłumił obrażenia. Poza tym te obrażenia były jak najbardziej normalne. W prawdziwym życiu też nie można sobie ot tak spać z drugiego piętra. Po prostu gracze przyzwyczaili sie do asasynów skaczących z dwudziestu metrów bez szwanku.

25.11.2022 09:48
Mutant z Krainy OZ
2
odpowiedz
Mutant z Krainy OZ
256
Farben

Tak, to bylo smieszne :D

25.11.2022 09:55
3
5
odpowiedz
PiterPan8
12
Legionista

Bardziej satysfakcjonującą zmianą będzie to, że rynsztunek szkoły wilka będzie w końcu dostępny do zdobycia znacznie wcześniej niż ponowna wizyta w Kaer Morhen.

post wyedytowany przez PiterPan8 2022-11-25 10:00:29
25.11.2022 10:23
4
odpowiedz
2 odpowiedzi
zanonimizowany1289944
51
Konsul
Wideo

Jeszcze jeden błąd, drobny ale irytujący, to zależność fizyki od klatek/s. W 30kl/s włosy Geralta ładnie falują, ale w 60 zmieniają się w ołowiane pasy. Był co prawda mod, który to naprawiał, ale takie rzeczy jak fizyka naprawdę nie powinny być zależne od framerate'u. https://www.youtube.com/watch?v=uoWlK803xZU

25.11.2022 12:10
metro_stalker
😂
4.1
metro_stalker
45
Pretorianin

Serio? Są ludzie którzy się czepiają takich pierdołek?!

25.11.2022 12:26
Persecuted
4.2
Persecuted
148
Adeptus Mechanicus

Ale tutaj fizyka włosów jest rzeczywiście spięta z FPSami, czy może po prostu gra w trybie 60 FPS celowo przycina mniej znaczące pierdółki, żeby zyskać na wydajności?

25.11.2022 10:32
Nerka
5
5
odpowiedz
1 odpowiedź
Nerka
161
Generał

Myślałem że dodadzą drogowskaz we Wrońcach :/

26.11.2022 01:45
😊
5.1
Gerbalt
9
Pretorianin
Image

Nerka

Może dodadzą

25.11.2022 10:51
6
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany1378464
1
Legionista

MilornDiester

No tak, "realistyczne" obrażenia w jakiejś śmiesznej grze fantasy lol

Autism be like

25.11.2022 18:29
MilornDiester
6.1
1
MilornDiester
38
Generał

ClappingSeal
Czyli teraz krytykujemy gry za to, że podchodzą do czegoś normalnie? Rozumiem, że narzekasz też na gry, w których postać nie biega 50 km/h, nie macha dwuręcznym toporem jedną ręką albo nie skacze na trzy metry?

Nie mówię, że każda gra ma być hiper-realistyczna ale samo bycie fantasy nie oznacza, że gra musi koniecznie deptać wszystkie prawa naturalne.

25.11.2022 11:49
😜
7
3
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany1373004
9
Generał

MilornDiester
No i fakt. Ale to tylko gra "fantasy" i to na dodatek Wiedźmin, a nie "symulator życia". Prawda? ;)

25.11.2022 20:50
7.1
GWashington
0
Chorąży

Link Szukam symulatora życia FP. Znasz jakieś? Na razie żyję w Fallout 4, dzięki modom. Nie znalazłem niczego lepszego pod tym względem. Jak wyjdzie Starfield, to będzie kolejny symulator FP życia w kosmosie, ale zanim mody powstaną to minie kilka lat.

post wyedytowany przez GWashington 2022-11-25 20:51:30
25.11.2022 11:51
8
odpowiedz
zanonimizowany1255967
74
Generał

MilornDiester
One są totalnie nie realistyczne bo wpadnięciu w dziurę głęboką na 2m, trochę wyższą od wiedzmina z pełnego paska zdrowia robi sie zerowy

W lasach koło plaży na północ od Nowigradu zdarzają się takie wilcze doły, idziesz przez las i nagle giniesz w małym dołku

post wyedytowany przez zanonimizowany1255967 2022-11-25 11:52:13
25.11.2022 12:31
AIDIDPl
9
odpowiedz
AIDIDPl
179
PC-towiec

Ciekawe czy naprawią turlanie po schodach.

25.11.2022 13:34
claudespeed18
10
2
odpowiedz
claudespeed18
210
Liberty City Finest
Image

Mnie ciekawi czy wygląd ekwipunku z 2014 wróci lub będzie opcjonalny jak wiele innych dodatków?

Wiem, że są mody na to ale skoro już poprawiają tyle rzeczy to czemu by nie wrzucić takiej zmiany. Nawet to tło robi jakąś różnicę w porównaniu do pustej czerni.

25.11.2022 14:38
11
2
odpowiedz
krontes
39
Pretorianin

Przecież ten fall damage w Wiedźminie 3 to mit.
Wystarczyło przy upadku wcisnąć skok że by wykonać przewrót.
Można było skakać z naprawdę dużych wysokości bez otrzymania żadnych obrażeń.

post wyedytowany przez krontes 2022-11-25 14:39:19
25.11.2022 15:51
😉
12
odpowiedz
5 odpowiedzi
respawn95
3
Junior

nie chcę zapeszać ale tnie nawet w powyższym filmie... mam nadzieje, że nie wzieli do tego specjalistów od optymalizacji cyberpunka.

25.11.2022 16:54
SpoconaZofia
12.1
SpoconaZofia
80
Legend

Bez obaw silnik gry nadal jest ten sam ( REDengine 3 nie 4, na którym Cyber hula ). Wersja patcha będzie tylko większa 1.50.

post wyedytowany przez SpoconaZofia 2022-11-25 16:55:47
26.11.2022 06:54
12.2
dienicy
75
Generał

Ponoc na PS4 dziala zaskakująco dobrze, jak na tak ogromny świat.

26.11.2022 10:03
AIDIDPl
12.3
AIDIDPl
179
PC-towiec

Właśnie ciekaw jestem co dostanie PS4. Czy stare konsole oprócz grafiki, 60 fps to dostaną resztę nowości. Zmiany i ulepszenia rozgrywki oraz dlc.

26.11.2022 10:38
12.4
zanonimizowany1291595
39
Legend

Nic nie dostanie skoro to pacz na PS5.

26.11.2022 20:11
Jayou
12.5
Jayou
21
Legionista

Może dostanie, coś pisali, że Xbox One dostanie.

27.11.2022 10:16
13
odpowiedz
2 odpowiedzi
Sandro_de_Vega
58
Centurion

Do wszystkich, którzy twierdzą, że to realistyczne. Naprawdę mi przykro. Musi być wam ciężko żyć bez nóg. Bo nie wiem jak inaczej wyjaśnić to, że nie wiecie jak działają. Albo może całe dzieciństwo byliście trzymani w szklanej kuli(albo złotej klatce, zależy od statusu). Upadek, a skok to są... zaskakująco różne rzeczy. I osobiście jestem tego doskonałym przykładem. Jako gnój z podstawówki skakałem ze znajomymi z 2 piętrowego budynku(1+2). I nic nam nie było. Dopiero jak w ramach zakładu skoczyłem z zamkniętymi oczami(czyli nie miałem kontroli nad tym co się dzieje) skręciłem kostkę.
A upadek? Zostałem wypchnięty z okna 2 piętra szkoły(0-2) i to bokiem. Ale mimo tego byłem w stanie na tyle zamortyzować upadek, że skończyło się jedynie na zwichniętym nadgarstku i zdarciu skóry na łokciu i lędźwi.

Skoro ja mając 10-13 lat mogłem przeżyć upadek z 3 pięter bez żadnych poważnych uszkodzeń. To jakim cudem dla was mutowany zabójca potworów, złożony w 99% z mięśni. Z ekstremalnym, nadzludzkim refleksem i percepcją nie byłby by w stanie zamortyzować upadku po prostu uginając kolana. Nie trzeba robić przewrotu przy skoku z murka 1,5 metra. Ani nawet z łuku 5 metrów. Parkourowcy robią to przy każdym skoku bo to wygląda fajnie, a nie dlatego, że jest to konieczne.

27.11.2022 15:47
13.1
Artur676
47
Generał

Fajną miałeś szkołę, tylko gdyby coś ci lub komuś innemu się stało nauczycielka poszłaby siedzieć co najmniej kilka lat. Za zrzucenie tym bardziej. Chyba że poniosła cię wyobraźnia.

post wyedytowany przez Artur676 2022-11-27 15:48:27
27.11.2022 17:38
13.2
1
Gabriel83
21
Legionista

Sandro_de_Vega
Masz całkowitą rację, jeśli chodzi o skoki z wysokości i to, że pomysł śmierci z tego powodu jest nierealistyczny i absurdalny. Nie jesteśmy ze szkła. Natomiast całkowicie się mylisz co do parkourowców. Oni robią te przewroty dokładnie po to, żeby zamortyzować upadek i wykluczyć ewentuakne kontuzje, jak i potencalne poważniejsze uszkodzenia ciała czy nawet śmierć, gdy sksczą z dużych wysokości. To akurat jest fakt naukowy i możesz znaleźć mnóstwo materiałów i filmików na ten temat. Nie jest to nic skomplikowanego, a jedynie czysta fizyka. Przewrót po prostu pozwala rozłożyć i rozprowadzić po całym ciele, nagromadzoną podczas skoku energię kinetyczną. W przeciwnym wypadku, po wylądowaniu jedynie na nogi, energia kinetyczna skupiona jest głównie na stawach (kolana i kostki), co często kończy się urazami i złamaniami. A że taki przewrót przy okazji wygląda efektownie, to jedynie efekt uboczny, który wychodzi parkourowcom na plus i dodaje im +5 do zajebistości ;)

post wyedytowany przez Gabriel83 2022-11-27 17:42:48
27.11.2022 11:37
14
odpowiedz
zanonimizowany768165
119
Legend

Mnie irytowało w tym to że nie było prawie wcale stanu pomiędzy - albo lądowałeś bez szwanku albo wczytywałeś grę.
Grałem w tytuły gdzie nie dało się lądować z dużych wysokości, ale tam przynajmniej traciliśmy zdrowie - mniej lub więcej, ale jednak co w trzecich przygodach Geralta nie pamiętam...

27.11.2022 20:11
Marder
15
odpowiedz
Marder
256
Senator

Nie wiem. Przed chwilą grałem i z dachu słomianej chałupy Geralt zeskakuje bez przewrotu jak ta lala. Żadnych obrażeń.

post wyedytowany przez Marder 2022-11-27 20:11:42
28.11.2022 02:31
16
odpowiedz
1 odpowiedź
TheFrediPL
101
Generał

Powinni zmienić to by wiatru cały czas nie było.

28.11.2022 18:37
AIDIDPl
16.1
AIDIDPl
179
PC-towiec

Albo żeby go nie było w budynkach.

28.11.2022 03:04
Ragn'or
😍
17
odpowiedz
Ragn'or
231
MuremZaPolskimMundurem

Sam fakt turlania się z dwoma mieczami na plecach i zbroi płytowej to absurd, ale to gra, więc się nie czepiam. Tym bardziej że nikogo to nie razi;)

post wyedytowany przez Ragn'or 2022-11-28 05:26:14
28.11.2022 04:07
18
odpowiedz
Mitsuki
40
Generał

MilornDiester

Tylko, że Wiedźmini są genetycznie ulepszeni, i w cutscenkach widzimy jak Geralt spada z wielokrotnie wyższej wysokości.

Wiadomość Wiedźmin 3 Next Gen naprawi jedną z bardziej irytujących rzeczy w grze