Elden Ring bezkonkurencyjny - nagrody Golden Joystick 2022
Nie lepiej te wszystkie nagrody przyznawać w styczniu następnego roku?
Wiele tytułów wychodzi w listopadzie, a o grudniu nawet nie ma co wspominać.
Od lat ten sam bezsens.
Gdzie jest God of War: Ragnarok? Nominacje do nagród ogłoszono w październiku tego roku. Dlatego God of War: Ragnarok nie mógł się zakwalifikować do tegorocznej edycji Golden Joystick Awards.
Czy ja czegoś nie zrozumiałem? Przecież nowy GoW został nominowany do nagród i zajął drugie miejsce w kategorii GOTY.
Gdzie jest God of War: Ragnarok? Nominacje do nagród ogłoszono w październiku tego roku. Dlatego God of War: Ragnarok nie mógł się zakwalifikować do tegorocznej edycji Golden Joystick Awards.
Czy ja czegoś nie zrozumiałem? Przecież nowy GoW został nominowany do nagród i zajął drugie miejsce w kategorii GOTY.
Nie lepiej te wszystkie nagrody przyznawać w styczniu następnego roku?
Wiele tytułów wychodzi w listopadzie, a o grudniu nawet nie ma co wspominać.
Od lat ten sam bezsens.
+
Dla mnie jako fana FS szkoda tylko, że nikt nie wspomniał i nie wspomina o mega powtarzalności w Elden Ring, przeciętnej grafice i tego, że do dzisiaj nie ma czegoś tak podstawowego, do ogarnięcia ''w pięc minut'' jak wspomaganie monitorów ultra wide gdzie gracze do dzisiaj po Dark Souls, Dark Souls 2, Dark Souls 3, Sekiro muszą się ratować modem. No nikt k.rwa prawie nie mówi głośno o takich niuansach w mediach growych, na you tubach gdzie sa tysiące filmików z Elden Ring:)
Nie wolno obrażać Soulsow. Najbardziej mnie dziwi mówienie, że pusty i nudny otwarty świat w Eldenie to rewolucja, siódmy cud świata i majstersztyk.
Demon’s Souls i Bloodborne zjadają klimatem Eldena na śniadanko ;)
Nie każda gra z otwartym światem musi być sandboksem w stylu Ubisoft z setkami znacznikow i powtarzalnymi aktywnościami
'Nie każda gra z otwartym światem musi być sandboksem w stylu Ubisoft z setkami znacznikow i powtarzalnymi aktywnościami"
Przecież to jest dokładnie taki sam nudny świat jak assassin's i inne zapychacze, wystarczy wyłączyć w nich znaczniki na mapie i wypisz wymaluj nowy ER.
Sam jestem ogromnym fanem gier od FromSoftware, ale jak mają iść w tym kierunku i co najwyraźniej tak się stanie, bo gra sprzedaje się równie dobrze co gry od ubi, to niestety nie wróżę dobrze Fanom Dark Souls, Bloodborn i Sekiro.
No faktycznie nikt nie mówi xD Komentarze użytkowników GOLa najlepszym przykładem.
Gry roku...ale tylko gry, które wychodziły do października.
Totalny bezsens. Albo podsumowanie całego roku 2022 albo 10 miesięcy tylko.
Kto na takie idiotyzmy wpada?
Jasne... Nie umiesz dobrze grać i nie chcesz się przyznać do porażki. XD
Od dawna wiadomo, że Elden Ring jest dla graczy, co lubią wyzwanie i eksploracji. Tak samo było z Hollow Knight.
Najbardziej przystępne "Soulsy" to gra dla masochistów? Przecież w tej grze są takie buildy, że gra się sama przechodzi.
^ Tym bardziej, że wielu bossowie można pokonać w dowolnej kolejności.
Boss A jest dla Ciebie za trudny? To idź do inne lokacji gdzieś indziej i zdobądź więcej "exp". Takie są zalety "otwarte" światy.
Dlatego Elden Ring jest dużo łatwiejszy niż Dark Souls 1 przez długi czas.
Elden Ring i Stray dostały nagrody więc jestem zadowolony. Szkoda, że nie doceniono też Plague Tale Requiem oraz Teardown, też zasługiwały na nagrody.
Najlepsza fabuła: Horizon: Forbidden West - LOOOOL
Najlepsza gra wieloosobowa: Elden Ring - Papierowe serwery z ograniczonym MP.
Najlepsza społeczność gry: Final Fantasy XIV Online - Banda toksycznych i zboczonych weebów
Najbardziej pożądana gra: Legend of Zelda: Tears of the Kingdom - Chyba dla psychofanów i dupolizów Nintendo.
Najgorsza gra od FromSoftware zostaje grą roku, to tylko pokazuje jaka posucha panuje na rynku.
Tak piszesz, jak ignorujesz niektóre gry AAA w roku 2022 takich jak perełka Stray albo nowy God of War, albo większości gry z kategorii Indie...
Elden Ring to pewnie nie tylko gra roku ale i dekady, to wyróżnienie w żaden sposób nie dziwi.
xD
To działa w dwie strony. Ty jesteś psychofanbojem Sony i co każdy temat z Elden Ring próbujesz się zesrać jak to ta gra nie ma fabuły, jej świat jest pusty i nie ma co walczyć z takim dziełem jak Ragnarok.
Najlepsza fabuła : Horizon: Forbidden West
Co!??? Gra której nie ukończyłem bo była tak nudna że nawet powtarzalnych dialogów już miałem dość ... i zostaje jako gra z najlepszą fabułą. To są jaja ...
To już Stray miał lepsza fabułą a był tylko indykiem w porównaniu z dużą produkcją.
Niezmiernie będzie mnie cieszyć każda nagroda dla gry roku dla Elden Ring.
Sądzę, że zdystansuje konkurencję bardzo mocno wbrew temu co sugerował mistrz Alex pisząc, że Ragnarok pokaże mu plecy.
Zarówno Witcher 3 i Elden Ring to dla mnie action RPG jakie miałem w sferze marzeń od dekad jak taka gra powinna prezentować się grając w rozmaite RPG w latach 90'. Wtedy nawet nie sądziłem, że taka koncepcja będzie zrealizowana w grach video. Piękno w najlepszym wydaniu. Wesołe i dzikie szaleństwo. Urocza, beztroska zabawa. Przepiękne i magiczne. Mistrzowskie zakończenie pasji chwytające za serce. Arcydzieła wielkiego wizualnego piękna, gdzie atmosfera jest elegijna, a partytura muzyczna jest wyjątkowo melodyjna. Wspaniały kawałek wizualnej ekspresji. Wiele można zarzucić im, ale są to gry również niegrzeczne w swej wyjątkowości, gdzie widać styl, pasję, artyzm twórców.
Krystaliczna esencja archetypu grafomaństwa, symfonia bezbrzeżnej egzaltacji polana sosem z masła maślanego.
Cieszy mnie to radosne powitanie. Dawno nie widziałem cię na forum. Znakomicie, że zdrowie i humor dopisuje :)
Pozdrawiam.
Też cię lubię Przemek :) Fantastyczne historie, tak trzymaj!
Przemuś, odstaw te leki bo ci po nich coś odbija. xDD
+1
Również pozdrawiam i ... z tymi linkami do rapsow.
Co za śmiech na sali, najlepsza gra na playstation to Stray, gdzie obok masz Horizon: Forbidden West i nowy god of war,
który swoją drogą w kwestii fabuły pokonuje Horizon: Forbidden West o kilka długości.
A na dokładkę Return to Monkey Island jako najlepsza gra na pc, czyli bieda gierka, która nikogo nie obchodziła.
Naprawdę nie mieli już co nagrodzić? Rozumiem, że nie chcieli nagradzać portów z playstation, ale na pc wyszło w tym roku masa świetnych gier.
Dobra, trzeba czekać na the The Game Awards.
A calisto Protocol zapowiada się genialnie,ale też zostanie wszędzie pominięte bo, organizatorzy tych gal wagarowali kiedy nauczyciel uczył o miesiącach.
I dla nich grudzień nie istnieje.
Ale co śmiech na sali? Widocznie Stray lepszy niż Horizon i GoW.
A w stray ciekawe jest tylko to, że jesteś kotem, bawi przez 5 minut i nudzisz się, a po wszystkim zapominasz.
acha i to jest kategoria o grach na ps, czyli pomijając fabułę to technicznie i designem też gow wygrywa.
Sandbox bez fabuły grą roku. Nie dziwne, że gaming upadł na łeb na szyję. Nieważne, że w tym roku wyszły co najmniej cztery lepsze gry ale co tam . A najlepsza fabuła zamiast The Quarry to z innego powtarzalnego sandboxa. Bosh
To, że według ciebie i twoich trzech przyjaciół wyszły to nie ma większego znaczenia. Te twoje lepsze gry to gry w granicach 6-7/10, bez szans na jakieś nagrody. Takich gier wychodzą dziesiątki każdego miesiąca.
The Quarry najlepsza fabula. xD
to bylby chyba jeszcze gorszy wybor niz Horizon.
The quarry to na pewno lepszy wybor niż Horizon, historia wciągała od początku do końca w przeciwieństwie do Horizona
To Hydro ma jakiś kumpli? Chyba wymyślonych.
W sumie każdy ze zwycięzców w każdej kategorii to jedno wielkie XD, czasami są wręcz jak ironia tego, za co jest nagroda, bo prezentują sobą poziom dosłownie kandydata do antynagrody w tej kwestii, więc nic dziwnego że przehajpowany crap zebrał ich kilka.
Spoko, idź się masturbować do swojego ukochanego GOWa, który pod względem rozgrywki od ER rożni się tylko:
- przenesieniem podobnego schematu rozgrywki, do liniowego świata z prostym dizajnem poziomów
- niższą różnorodnością ze względu na płytkie, ale jednocześnie męczące mechaniki RPG
- powolną, ociężałą walką z kamerą zasłaniającą połowę ekranu
- prymitywnym skalowaniem trudności, wraz z niskim różnorodnością ruchów bossów nawet z końca gry, nie wspominając o wielkich hitboxach mających ułatwić grę
- filmikami co pół godziny łopatologicznie tłumaczącymi fabułę gry
Faktycznie, ale arcydzieło
Spodziewałem się trzasku pękających dup w komentarzach i się nie zawiodłem. Jak zwykle te same trolle, i jak zwykle to samo ujadanie na brak fabuły czy otwarty świat. Fabuła jest i to bardzo dobra, po prostu nie jest podana w postaci cut-scenek, więc już za trudno dla niektórych XD Otwarty świat zwiedza się genialnie, a samą rozgrywkę można maksymalnie uprościć stosując odpowiednie buildy i bronie. To są najbardziej casualowe i elastyczne soulsy jakie powstały, mnogość buildów i sposobów przechodzenia gry przytłacza. Gra ma wszystko co jest w grach najważniejsze, w tym przede wszystkim uczciwy i dający satysfakcję gameplay, którego po prostu trzeba się nauczyć. Zabawne, że na tym portalu jest tyle wycia jak to gaming upada, jak to gdy są na maxa uproszczone i same się przechodzą, i że kiedyś to było a jak dostali grę, która właśnie stawia na gameplay i wcale nie jest trudniejsza choćby od starej Contry na pegasusa, to wyją, że za trudne. XD
Tak fabuła jest jak sobie ja sam dopowiesz, a nawet i wtedy jej sens jest mocno kwestionowany xd
Czy Elden Ring ma dobrze wykreowana choć jedna postać? Ano nie czyli nie ma dobrej fabuły
Otwartym światem każdy już rzyga i to jest zakała dzisiejszych gier XD2
Właśnie upadkiem byłoby gdyby to Ragnarok wygrał, mam nadzieje, że nie popełnia tego samego błędu jak w 2018 roku
Wymienię Ci nawet kilka takich postaci:
Ranni, Millicent, Blaidd, Alexander.
W kwestii fabuły, owszem, pola do interpretacji czy dopowiadania jest całe mnóstwo, ale nadal główny wątek jest podany jak krowie na rowie w grze przez kilka npctow. Czego nie zrozumiałeś?
A że fabuła jest zagadkowa, ma dużo niedopowiedzeń i ukrytych wątków to dla wielu wielki plus. Gier opowiadających fabułę przez cut scenki z drętwymi dialogami masz całe masy, to źle, że jedna seria gier robi to inaczej?
No i dalej nie ma fabuły tylko ją sobie dopowiadasz. Parę elementów, z których sobie możesz skleić coś nudnego to co najwyżej zła narracja.
No dokładnie, a filmy Davida Lyncha to też gówno
Wy nadal nie rozumiecie, że liniowa, łopatologicznie podana narracja /=/ jedyna dobra narracje
Nudni jesteście strasznie
Jeśli chodzi o to całe pitolenie o braku fabuły w soulsach, postaciach czy o grze jako całości polecam rzucić sobie okiem na ten felieton:
https://m.youtube.com/watch?v=JeaqG91r4gU
Dotyczy on wprawdzie Dark Souls ale bez problemu można go odnieść do każdej gry From Software.
Film idealnie wyjaśnia czemu te tytuły po prostu są aż tak dobre.
Najlepsza gra tego roku na PC to bez wątpienia Total War Warhammer 3, a nie jakiś Monkey Island. Jak zwykle strategie zupełnie pominięte.
Spodziewałem się jeszcze większego płaczu na Elden Ring od ludzi, którzy nigdy nie grali, bo gra wymaga więcej niż bezmyślnego klikania.
Jestem zadowolony, bez zaskoczenia. Elden Ring to moja gra wszechczasów i #1 Ultimate Game of the Year. Xenoblade Chronicles 3 to też rewelacyjne arcydzieło, które uwielbiam i #4 Ultimate Game of the Year, szkoda że nie #2. Wbrew płaczącym złośliwcom Najlepszy projekt wizualny dla Elden Ring :-) Od ponad roku gram prawie wyłącznie w produkcje FS i okazuje się, że to studio roku :-) Tak, oczywiście czekam na nową Zeldę TotK. Przed Elden Ring to Zelda BotW była moją najlepszą grą ever ex aequo z Xenoblade Chronicles 2. W sumie nie wiedziałem, że jestem takim maistreamowym graczem, zawsze mi się wydawało, że siedzę w jakiejś niezrozumiałej niszy ;-) No i mamy rewelacyjny rok!
Ultimate Game of the Year:
1) Elden Ring
2) God of War Ragnarok
3) Horizon Forbidden West
4) Xenoblade Chronicles 3
5) Return to Monkey Island
Najlepszy projekt wizualny: Elden Ring
Studio Roku: FromSoftware
Prawidłowo