Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Next-genowy Wiedźmin 3 rozbudza marzenia graczy; oto, na jakie zmiany liczą

18.11.2022 12:18
Rumcykcyk
1
4
Rumcykcyk
120
Głębinowiec

Fajnie bo miałem Wieśka odświeżyć i będzie to już po patchu. Gra jest obłędna.

18.11.2022 12:22
2
odpowiedz
11 odpowiedzi
lis22
85
Generał

Fajnie by było, gdyby przywrócili taką oprawę graficzną jak na pierwszych pokazach, choćby tylko na PC.

18.11.2022 12:38
Wiedźmin
2.1
Wiedźmin
44
Legend

I tak jest dobrze. Gra bazuje na modach z lepszymi teksturami i poprawie balansu + Ray Tracing. Najwięcej zyskują osoby grające na konsolach, bo na Pc duży procent graczy dogrywało mody, a już zwłaszcza dużą pobieralność miał HD Reworked Project z dużo lepszymi teksturami od Hogana z którym CD Project kontaktował się. Dość zbliżoną oprawę do tego z pokazów pod względem kolorystyki jedynie oferują presety Reshade z szaroburą tonacją kolorów stawiające na bardziej realistyczne odzworowanie otoczenia, ale to nie do końca to samo co pokazywało studio przed premierą. Downgrade tej gry był spory w ostatecznej wersji, by to przywrócić prostymi sztuczkami.

post wyedytowany przez Wiedźmin 2022-11-18 12:44:20
18.11.2022 12:38
2.2
pawel1812
62
Generał

Takiej oprawy graficznej nie da się przywrócić, bo nigdy nie znajdowała się i nie miała się znaleźć w plikach Wiedźmina. To były Cinematici nie zrobione na silniku gry. One były wyrenderowane na potężnej farmie renderującej. Tam ilość wierzchołków modelu i rozdzielczość tekstur jest wysoka i całe sceny są "planem filmowy", a nie open world grą. Poza tym, też jest tam sporo postprocessingu. Tzn. ręcznie dopieszczonej grafiki 3D na już wykonanym renderze (w programach do edycji filmów). Dzisiaj można by to zrobić dużo łatwiej, bo są te wszystkie deepfake itp. Nie trzeba aż tak dużo ręcznie robić. Można podmienić twarz renderu na twarz aktora z automatu(bo sądzę, że twarze na tym trailerze nie są w pełni tylko obiektem 3D i teksturą, bo zrobienie tak realistycznej twarzy, by pokazać ją przez 10 sekund, jest trochę marnotrawieniem zasobów, więc pewnie są podoklejane z przerobionych zdjęć/filmów). Tutaj widać, że te Cinematici były napracowane i jednocześnie nie miały gigantycznego budżetu. Bo w większości trailerów jest zamazana duża część ekranu, tylko pojedyncze sceny są pełne.

Cinematic do gry to jest osobny produkt(w przypadku Wiedźmina chyba robił je Platigue Image- przynajmniej ten od podstawki). W Wiedźminie on nie odbiegał tak jak u konkurencji graficznie od oryginału, ale nikt w WOWie czy w LOLu nie liczy na to, że Twórcy przywrócą tą "oprawę graficzną" z Cinematiców...

post wyedytowany przez pawel1812 2022-11-18 13:14:47
18.11.2022 13:25
2.3
1
michalj
0
Pretorianin

Takiej oprawy graficznej nie da się przywrócić, bo nigdy nie znajdowała się i nie miała się znaleźć w plikach Wiedźmina. To były Cinematici nie zrobione na silniku gry

Nie do końca, większość tej grafiki wynikała przede wszystkim z efektów i technologii Nvidii które trzeba było usunąć z racji tego że konsole były dość słabe w momencie ich wydania. Kiedyś po internetach latały urywki z demo gry gdzie planowane były wolumetryczna mgła, ogień, dym, oświetlenie i coś tam jeszcze, został tylko hairworks, cała reszta wyleciała z silnika gry, bo nie dało się ich zoptymalizować pod konsole. Sam CDP mówił że chciałby zrobić z W3 coś na zasadzie Crysisa, gdzie wiele opcji graficznych gracze mogliby odblokować z czasem, gdy technologia na to pozwoli (miał być nawet patch z ubersamplingiem z którego zrezygnowano) stąd ich współpraca z Nvidią która później mocno została ograniczona, gdy narracja zmieniła się na "każdy dostanie podobny experiance" (tu też z uwagi na to że jak sami to określili, muilsieli by robić dwie rozne gry, a nie mieli na to zasobów).

18.11.2022 13:58
Jaarvs
2.4
2
Jaarvs
53
Nyoho
Wideo

pawel1812
Lisowi nie oto chodzi co Ty masz na myśli.
Z twojego komentarza wyniki, że Ty piszesz o cinematicach, kompletnych renderach CGI - tak, tego nie dasię akurat odtworzyć. Jednakże ludzie mają na myśli pierwsze pokazy gameplayu, które wbrew pozorom nie były specjalnym renderem, a grywalnym segmentem gry.

ALE
(zawsze musi jakieś być)

To tylko segmenty, w dosłownym tego słowa znaczeniu. Po premierze W3 z tego co niektórzy twórcy mówili, czy może z informacji, które wyciekły/zostały odkopane z plików gry, segmenty co prawda były grywalne lecz jedynie jako małe fragmenty specjalnie przygotowane na pokaz. Jak próbowali je potem z integrować do pełnej gry, okazywało się, że kod się sypie i nic się nie klei.
Ale tak masz rację, były to typowo przygotowane fragmenty pokazowe (zapewne niektóre, mogły być renderem na silniku gry, tzn. specjalnie przygotowaną podbitą cutscenką z interfejsem, która ma imitować gameplay).
Co do kwestii podkoloryzowania i nakładania wielu postprocesów - to raczej standard w branży. Nawet jeśli gameplay jest prawdziwy i jest częścią gry, to w końcu na zwiastunie musi wyglądać jak najlepiej/godnie reprezentować grę.

Co naśmieszniejsze z całej tej sytuacji to postawa Redów - w końcu to samo zrobili z Cyberpunkiem. Pokaz z 2018 to nic innego jak taki sam specjalnie przygotowany, działający wycinek świata, czego dowiedzieliśmy się dopiero po premierze gry. Wbrew zapewnieniom Redów, którzy zarzekali się w tym okresie, że to co pokazują jest integralną częścią gry, nie przygotowaną specjalnie na pokaz i gracze nie muszą się martwić o powtórkę jak było w przypadku pokazów W3...

Tutaj z kolei gameplaye W3, o których wspominam:
https://www.youtube.com/watch?v=BivVXw-NLTw
https://www.youtube.com/watch?v=gdinzNN93-M

post wyedytowany przez Jaarvs 2022-11-18 14:02:42
18.11.2022 16:25
Last_Redemption
😜
2.5
1
Last_Redemption
47
Senator

Kiedyś po internetach latały urywki z demo gry gdzie planowane były wolumetryczna mgła, ogień, dym, oświetlenie i coś tam jeszcze,

Sporo wolumetrycznych efektów ma RDR 2 i wyszedł na stare konsole, da się ? Da

18.11.2022 21:32
MilornDiester
2.6
1
MilornDiester
38
Generał
Wideo

Już w poprzednim newsie to wrzucałem, ale wrzucę jeszcze raz:
https://www.youtube.com/watch?v=WW-gLVYI1uk

Na powyższym materiale mamy dobrze przeanalizowane co, gdzie, jak i kiedy zostało zmienione w Wiedźminie 3. Zwłaszcza ciekawe są elementy takie jak efekty dymu i ognia, które wedle pierwszych pokazów powinny dać się wyłączyć ot tak i nie stanowić przeszkody dla słabszych konfiguracji.

Osobiście liczę na to, że ten Next-Gen patch posłuży właśnie temu aby wrzucić do gry wszystko co tylko się da, tak aby zarzynała komputery przez kolejne lata. RT, Hairworks, wolumetryczne chmury i dymy, efekty cząsteczkowe, chory LOD, absurdalny zasięg rysowania, gigabajty nowych tekstur etc. etc.

Ja rozumiem, że optymalizacja polega również na umiejętnym obcinaniu grafiki tak aby uzyskać maksimum efektu przy minimum zużywanej mocy. Ale jednocześnie trzeba pamiętać, że technologia idzie do przodu i to co kiedyś było zbędnym bajerem, niedługo będzie dobrą opcją na spożytkowanie nadmiarowej mocy. W 2013 ludzie narzekali na to, że w Tomb Raiderze mamy zasobożerną animację włosów a dzisiaj nawet przeciętny komputer nudzi się kiedy włączymy tę grę na maxa z TreesFX. Na Hairworksy w W3 też były narzekania, że po co to komu a teraz już od GTX 1070 (karty sprzed 3 generacji) można sobie to spokojnie odpalić. Ubersampling w W2 wydawał się jakimś kuriozum a dzisiaj spokojnie można sobie z nim grać.

Mam wrażenie, że ostatnimi czasy twórcy trochę boją się robić ustawienia "na zapas" bo potem ktoś ustawi sobie wszystko "na maxa" i narzeka, że mu się tnie. Jak dla mnie, twórcy powinni projektować ustawienia Ultra zakładając kilka generacji w przód a potem jeszcze dawać spory zapas na suwaku z zasięgiem rysowania. Oby Next-Gen Patch do W3 nie miał żadnych zahamowań i dał opcje na przyszłość. Ja na mojej GTX 1080 dużo z tego nie zobaczę, ale jak za parę lat zmienię na 4080/5080 to gra wciąż będzie się prezentować świetnie.

18.11.2022 21:41
MilornDiester
2.7
MilornDiester
38
Generał

Wiedźmin
HulkHogan wykonał niesamowitą robotę jeśli chodzi o tekstury i na zawsze będzie miał istotne miejsce w historii modowania tych gier. Niestety, mam wrażenie, że jest jakiś problem na poziomie silnika, ponieważ pomimo jego paczki tekstur oraz modów podbijających LOD i szczegółowość świata, w trakcie gry nie widać takiej różnicy na jaką by wskazywały suche porównania tekstur. Mam nadzieję, że wraz z Next-Gen patchem REDzi podkręcą grę tak aby praca Hulka prezentowała się w całej okazałości na jaką zasługuje.

Mam też nadzieję, że w samym patchu zobaczymy coś więcej niż tylko zestaw już wydanych w ramach moda tekstur. Swego czasu Hogan wrzucał nowe wersje dość regularnie ale od czasu ogłoszenia współpracy z CDPem nic nowego nie wypuścił, mimo, że zapowiadał dalsze aktualizacje. Mam nadzieję, że po prostu po dogadaniu się z REDami uznali, że będzie pracował dalej ale efekty zobaczymy dopiero w next-gen patchu.

18.11.2022 21:47
Wiedźmin
2.8
Wiedźmin
44
Legend

U mnie po zainstalowaniu tekstur Hogana od razu widzę dużą różnicę na plus. Ale pamietaj, że musisz też w ustawieniach graficznych załączyć przy teksturach Ultra HD Hogan, bo wcześniej max co da się wybrać to Uber. Trzeba to zmienić ręcznie.

Mocno obciążają komputer zwiększone zasięgi widzenia w configu poza grą. Tak było w Oblivion, Gothic 3, a później Witcher 3 i Kingdom Come: Deliverance. Ciekawe czy next-gen patch zwiększy zasięgi rysowania :)

post wyedytowany przez Wiedźmin 2022-11-18 21:49:20
18.11.2022 21:59
Pitplayer
2.9
Pitplayer
87
Senator

Gdyby po patchu było jak przy wspomnianych wyżej pokazach E3 2014 to już by było extra, ja jednak nadal narzekam że downgrade dopadł też systemu walki i ma skopane hitboxy z niektórymi przeciwnikami i tu też czekam na zmiany.

19.11.2022 00:08
MilornDiester
2.10
MilornDiester
38
Generał

Wiedźmin
Tak właśnie robiłem. Zwłaszcza, że grałem na modach pozwalających podbić jeszcze domyślne ustawienia. I różnicę było oczywiście widać, ale nie tak jakby na to wskazywała sama jakość tekstur.

19.11.2022 02:06
2.11
1
pawel1812
62
Generał

Jaarvs
Faktycznie nie interesowałem się wtedy zanadto Wiedźminem, myślałem, że chodziło faktycznie o Cinematici. Dla mnie osobiście to demo wyglądało dużo dużo gorzej niż obecny Wiedźmin. Nienawidzę takich kolorowych elementów walki. Jest to dla mnie bariera, przez którą nie toleruje Azjatyckich produkcji.
Dla mnie wszystko co pokazaliście, co miało być lepszą grafiką, jest o wiele gorsze od tego co jest obecnie w Wiedźminie. I to raczej upgrade graficzny aniżeli downgrade.
W tych demach roi się od Glitchy, to po pierwsze. A nie sztuka zrobić zaglitchowaną grafikę. Po drugie, grafika nie jest ustandaryzowana. Jest mocno prześwietlona w niektórych miejscach, w niektórych odbarwiona. Ogólnie to wygląda na poskładane na szybko z assetów, tak tylko, żeby coś pokazać, wybrano najlepsze ustawienia światła, najlepsze pozycje kamery itp. W ten sposób można ukryć dużo niedociągnięć, ale wszystkiego się nie dało. Prawie wszystko co zostało zmienione, w grze zachowuje się lepiej/wygląda spójniej. Te elementy tych poświat w walce nie wyglądały na zglitchowane, ale dla mnie zupełnie by psuły klimat.
Osobiście nie jestem fanem grafiki z dziwnym efektem, tak jak to było w Wiedźminie 2, gdzie gamma była wywalona w kosmos w domyślnym ustawieniu.

18.11.2022 12:29
😁
3
odpowiedz
1 odpowiedź
Legalizex
75
Generał

Jedyne co zostanie dodane to raytracing i tak samo jak w Cyberpunku będzie sprowadzał FPS do dna, podobnie jak Hairworks które zabierają chyba z 50 FPS.

18.11.2022 13:08
3.1
pawel1812
62
Generał

Nie koniecznie, bo w Cyberpunku Raytracing obejmował dużo więcej obiektów, bo była masa odbić. Np. na karoserii samochodów, ulicach szklanych oknach. W Wiedźminie prawie nie ma takich powierzchni. Są ograniczone powierzchnie na zbrojach, które mają odbicie, jest woda, ale woda od której mogą być wyraźne odbicia, to płaskie akweny.
Ogólnie jestem zdania, że dupy nie urwie wykorzystanie Raytracingu w Wiedźminie. No chyba, że zaimplementują go do czegoś innego niż odbicia, ale ciężko raczej, by tak było. Zresztą każde z wykorzystań trzeba by oskryptować od nowa, więc takie oświetlenie przy użyciu Raytracingu byłoby trzeba zupełnie od nowa w całej grze zrobić. Bo trzeba dodać ten efekt, który jest bez Raytracingu, z tym efektem raytracingu, tak, by wszystko było ani nie prześwietlone, ani nie doświetlone. Teoretycznie dałoby się to zrobić bez użycia lightmap, ale to by zabiło wydajność do 0,01FPSa.

18.11.2022 12:35
kęsik
😒
4
odpowiedz
1 odpowiedź
kęsik
155
Legend

Ja to przede wszystkim liczę, że będzie dodany FSR. Już podstawowa wersja wcale nie działała jakoś super dobrze jak na grę z 2015 roku a teraz po upgradzie wydajność przecież jeszcze spadnie.

post wyedytowany przez kęsik 2022-11-18 12:35:11
18.11.2022 12:52
4.1
pawel1812
62
Generał

FSR czy DLSS ma sens, gdy gra się w rozdzielczościach ponad FullHD. Obstawiam, że FSR będzie dodany do wersji na konsole, by uzyskać skalowane 4K, żeby uniknąć problemów z klatkami.
Obawiam się, że z tym Raytracingiem będzie to samo co z Hairworksami obecnie. Czyli za 5 lat będzie się kojarzył tylko z obciążającą sprzęt technologią sprzed lat, której obecnie się używa, ale nikt o niej nie pamięta. A Raytracingu będzie się używać do odbić lustrzanych prawdopodobnie. Nie sądzę, by wrócono do pomysłu z Metra czy Tomb Raidera, gdzie są "dynamiczne cienie" które trzeba ręcznie dodawać w dane lokacje, bo inaczej zabiłyby wydajność w grze. Mistrzostwem świata w Metrze był dla mnie cień flagi, który był statyczny, bo nikt nie pomyślał, by się ruszał....

18.11.2022 12:38
5
odpowiedz
zanonimizowany1289944
51
Konsul
Image

Na razie byłbym ostrożny co do porównywania jakości grafiki z gry z grafiką promocyjną. Poczekajmy przynajmniej na stream CDPR. Może coś pokażą.

18.11.2022 13:13
6
odpowiedz
lis22
85
Generał

pawel1812 - Chodzi mi głównie o te efekty cząsteczkowe, postprocesy, na tych filmikach chyba z 2013 roku była taka fajna niebieska poświata na grafice, to bym chciał zobaczyć w wersji next gen.

18.11.2022 13:29
lordpilot
😊
7
odpowiedz
3 odpowiedzi
lordpilot
218
Legend

Lepsze tekstury, ray tracing, HDR (na PC, bo na konsolach jest od dawna i to tych poprzedniej generacji) + popierdółki związane z serialem Netflixa. Tyle będzie i tyle wystarczy :).

ps. Zainstalowałem już grę, pod trzecie przejście w grudniu, pograłem już chwilkę (dosłownie sam początek), tym razem mogąc sobie pozwolić, żeby włączyć wszystko "na cały gwizdek" i muszę przyznać, że jak na siedmioletni tytuł, to wciąż jest na czym zawiesić oko!

18.11.2022 17:55
7.1
Gabriel83
21
Legionista

A mozna wiedzieć, po co zainstalowałeś grę? Skąd to wszechibecna błędne założenie, że to rzeczywiście jest patch, czy też aktualizacja. Ludzie to sobie tak powszechnie nazywają, ale przecież od początku wiadomo, że to jest natywna wersja gry na next geny. Nic ci się nie "nałoży" na wersję gry next gen, tylko zainstaluje ci się osobna wersja gry na PS4, czy XSX i będziesz miał na dysku PS5 po prostu dwie wersje gry. No chyba że masz XSX, to po prostu smartdelivery automatycznie usunie ci wersję past gen i zainstaluje wersję next gen. Tak czy siak, zainstalowana obecnie gra pastgenowa i tak nie jest ci do niczego potrzebna.

18.11.2022 18:03
lordpilot
7.2
lordpilot
218
Legend

Gabriel83

Jasne, że mogę Ci powiedzieć. Mam trzy egzemplarze gry: na PS4 i dwa na PC (gog i steam).
Zainstalowałem wersję steamową, ta (wedle tego co mówili deweloperzy na twitterze) dostanie patcha.

ps. Nie mam PS5 ani XSX.

18.11.2022 19:55
7.3
Gabriel83
21
Legionista

Aaaa no to chyba że tak :)

18.11.2022 13:45
8
1
odpowiedz
zanonimizowany1359977
9
Senator

Ale tego, że byle strażnik miejski jest silniejszym przeciwnikiem niż sam Dziki Gon to żaden mod graficzny nie naprawi.

18.11.2022 14:01
Secvent
9
1
odpowiedz
1 odpowiedź
Secvent
72
Pretorianin

Ponoć dodadzą metro, dual weapons i bieganie po ścianach budynków XD XD XD

18.11.2022 14:55
SpoconaZofia
👍
9.1
SpoconaZofia
80
Legend

A płotka będzie miała zamontowane radio.

18.11.2022 14:04
Ragn'or
10
odpowiedz
Ragn'or
231
MuremZaPolskimMundurem

Świetnie, na pewno zagram.

18.11.2022 14:34
marvin92
😈
11
odpowiedz
marvin92
24
Pretorianin
Wideo

Cycu1 nigdy nie przepuści okazji do porównania czegokolwiek. Zapewne wersja next-genowa i tak nie zbliży się do tej, którą zaprezentowano na gali VGX. https://www.youtube.com/watch?v=MqQ3LeBgGDM

18.11.2022 14:37
Qverty
12
1
odpowiedz
Qverty
39
w olejku lub w pomidorku

Jak zauważyli gracze we wspomnianym wątku, taka zmiana jest jednak niemożliwa, ponieważ na pewnym etapie gry w kasztelu robi się gorąco (unikam spoilerów), dlatego Geralt musi przebyć tę samą drogę co zawsze, aby uaktywniła się cutscenka.

No tak bo zablokowanie szybkiej podróży prosto do kasztelu na czas tego jednego questa byłoby niemozliwą zagadką programistyczną.

18.11.2022 14:53
CJzSanAndreas
13
odpowiedz
CJzSanAndreas
43
Pretorianin

Fajnie by było jakby wprowadzili tryb FPP podobnie jak w grze GTA V. Byłoby to bardzo przydatne przy strzelaniu z kuszy.

18.11.2022 15:25
Shadoukira
14
odpowiedz
1 odpowiedź
Shadoukira
101
Chill Slayer

Pytanie czy ten patch będzie lepszy od dostęnego już od dłuższego czasu moda graficznego do Wiedźmina 3, który też całkiem ładnie poprawiał tekstury w grze. Ogólnie nie spodziewam się raczej dużego skoku w jakości grafiki.
Gdyby chociaż ten patch dodawał do gry misje, które zostały z niej wycięte przed premierą, to byłoby coś, ale raczej nie ma tutaj na co liczyć.

post wyedytowany przez Shadoukira 2022-11-18 15:27:48
19.11.2022 18:06
LilXavi
14.1
LilXavi
34
Centurion

Jeśli masz na myśli HD Reworked Project to będzie on wbudowany w patch'u, plus do tego Raytracing, HDR i mam nadzieje Dlss.

18.11.2022 16:07
15
odpowiedz
1 odpowiedź
danglan
37
Chorąży

Wystarczy że szybka podróż będzie możliwa z każdego miejsca do znaku drogowego ,bo pędzęnie do najbliższego ,żeby się przenieść do inne już było mocno w ku....jące...

18.11.2022 16:52
Lunathick
15.1
Lunathick
5
Junior

Jest na to bardzo dobry mod, który eliminuje ten problem. Otwierasz mapę, klikasz na jakikolwiek znak drogowy chcesz i cyk, przenosisz się.

18.11.2022 17:21
16
odpowiedz
burza1982
41
Konsul

Gracze mogą sobie pomarzyć.
Będzie po prostu poprawa grafiki, lepszy fps, szybsze loadingi i te kilka przedmiotów z serialu Netflix. I tyle. Nie liczylbym na niewiadomo co.

18.11.2022 17:47
Wicih
17
odpowiedz
Wicih
31
Konsul

Zróbmy tak jak przy Cyberpunku. Ja powiem teraz że ten Wiedźmin to będzie gówno, że jest przehajpowane, że jeszcze pewnie po premierze wyjdą jakieś brudy, a wy odkopiecie ten komentarz po premierze i tym razem przyznacie mi rację XD

EDIT Chociaż lepiej jak zrobimy tak przy tym zupełnie nowym wieśku a nie remasterze

post wyedytowany przez Wicih 2022-11-18 17:48:33
18.11.2022 21:12
MilornDiester
18
odpowiedz
MilornDiester
38
Generał

Fascynuje mnie jedna rzecz na tym portalu. Mianowicie, pod każdym newsem, zwłaszcza o wiedźminie, mają dziesiątki a czasem setki komentarzy na temat newsa a potem, tworząc nowy artykuł o "reakcji graczy" na jakiś temat, wrzucają randomowe teksty z reddita. Dla przykładu - pod ostatnią wiadomością o dacie premiery Next-gen patcha, rozwinęła się całkiem niezła dyskusja w której czytelnicy wyrażali swoje oczekiwania, ale w powyższym artykule nie ma ani słowa nawiązania do tego co pojawiło się na ich własnym forum.

Oczywiście rozumiem, że te wpisy z reddita są "międzynarodowe" i widzi je więcej ludzi. Ale jakoś nie mogę powstrzymać zdziwienia, kiedy widzę, że GOL wrzuca opinie jakichś nonamów z internetu, które w dużej mierze pokrywają się z tym co widzieliśmy pod ostatnim newsem. Jaki jest tego sens?
I jeszcze na koniec to pytanie "a wy jakie chcielibyście zobaczyć zmiany w nowym patchu?"
No nie wiem... może takie jakie zostały wymienione w komentarzach pod ostatnim postem?

18.11.2022 23:15
19
odpowiedz
zanonimizowany1374970
1
Junior

Ten link do filmiku, który nie pokazuje niczego i jest tylko clickbaitem mogliście sobie darować

18.11.2022 23:31
Ergo
20
odpowiedz
Ergo
98
Generał

Ja mam pytanie. Pod ostatnim artykułem o W3 napisaliście, że wersja next gen będzie miała wbudowane mody lub pozwoli z nich korzystać, a teraz nawet o tym nie wspomnieliście, to jak to w końcu jest? Nie będzie tego wsparcia dla modów? Jeśli będzie wsparcie dla modow to czy tyczy się to też konsol?

19.11.2022 02:28
Man From The Moon
21
odpowiedz
Man From The Moon
45
Pretorianin

Ostatnio to dzieje się tak, że najpierw gracze mają urojenia a potem zarzucają devom, że nie ma tego, co gracze sobie wymyślili. To jak słynne metro w CP77. REDzi wyraźnie napisali, że musieli z niego zrezygnować a niektórzy do dzisiaj czekają na nie twierdząc, że REDzi to obiecywali.
A W3 to skończone arcydzieło. Poprawiona grafika i dobra optymalizacja raytracingu wystarczy. Tam nie ma gdzie pakowac nowej fabuły. I bez tego Wiesiek jest długi w cholerę i w zasadzie jest idealnie długi.

19.11.2022 18:48
22
odpowiedz
Kot Pocztowy
3
Junior

Tak na szybko...

1. Większość zbroi, mieczy i tak jest taka sama różnica polega tylko na poziomie, więc zamiast zmieniać co chwilę wszystko, przydała by się możliwość aktualizacja wyposażenia do aktualnego poziomu postaci u kowala.

2. Glosariusz składników alchemicznych, coś na wzór "jedynki", z opisem gdzie i w jakich rzeczach występują.

3. Ulepszenie ekwipunku. Sortowanie po statystykach przedmiotów. Oznaczenie rzeczy lepszych lub słabszych od posiadanych.

4. Zestawy zbroi posiadające unikalne cechy

5. Opisy ikon na mapie. Nazwy znaków miejsc mocy, profile handlarzy. Możliwość dodawania własnych znaczników i ich opisów.

19.11.2022 19:01
😂
23
odpowiedz
Dr.Feelgood
1
Junior

Wszystko fajnie i pięknie zbyt dużo nie trzeba w W3 poprawiać dalej cieszy oko najgorsze w tym wszystkim jest to że człowiek sobie zmodował Giereczke a teraz wszystko się pójdzie przejść delikatnie mówiąc trochę spóźniony ten Refresh o kilka lat ale Bałagan z CyberPunkiem zrobił swoje tylko Najgorzej że dokładają content z Serialu od Netfliksa No chyba że będzie można się zarazić od Leszego nasieniem to by było coś :) ja się nawet trochę jaram by wyruszyć do Toussanit drinknąć z Regisem. Powodzenia na szlaku !

22.11.2022 12:02
24
odpowiedz
Jaya
62
Generał

Bardzo chętnie bym wrócił fabularnie do poprzednich wydarzeń jeśliby był otwarty next genowy świat w W0,1,2 . Wiedźmin 0 - brakuje chyba początków - pierwszych polowań mlodego Geralta, nauki,.. (coś w stylu Harrego Pottera z wiedźminami) Fajne byłoby płynne przejście jakości open worldów tych wszystkich części i spójny rozwój postaci. Potencjał fabularny jest duży - tak, żeby powtarzanie nie nużyło. Nuży rozwój postaci obecnie. Mniej więcej brak jest tego co ma Skyrim czy EldenRing

post wyedytowany przez Jaya 2022-11-22 12:04:35
23.11.2022 13:27
Pitplayer
25
odpowiedz
Pitplayer
87
Senator

1. SCAAR - Smooth Combat and Animation Redux - ulepszeny model walki
2. E3 UI and HUD - Menu ekwipunku jak w E3 2014, bardzo podobne do tego z Wiedźmina 2.

Wiadomość Next-genowy Wiedźmin 3 rozbudza marzenia graczy; oto, na jakie zmiany liczą