Cyberpunk 2077 na konsolach wygląda lepiej dzięki FSR 2.1
Nie tylko na konsolach, też mogłem podbić detale włączając FSR 2.1 na Quality, bo karta radziła sobie lepiej wydajnościowo a jakości nie ubyło.
Ja z tym nowym FSR na steam deck mam 40 fps na średnio wysokich detalach.
Ogram na święta na GeForce Now z RTX ON. Nie mam innej opcji bo na PS4 nie ma sensu.
Duża poprawa. AMD nadgoniło Nvidię jakością. Wcześniej bardzo przeszkadzało w FSR szumienie zwłaszcza drzew i krzaków.
RTX ON jak dla mnie nie ma dalej sensu, ani w Cyberpunku, ani w Quake2 ani w Minecrafcie. "Tradycyjne" gamingowe oświetlenie daje większą ostrość, mniej szumów/odszumiania, dalszy zasięg działania i przede wszystkim lepszą wydajność w stosunku do jakości. Jak się przyjrzy to znajdzie się dużo wad RayTracingu i raytracing raytracingowi nierówny. Liczy się liczba odbić, gęstość promieni. Może za 50lat będzie coś kompletnego, dzisiaj raczej można mówić o wspomaganiu starych rozwiązań.