Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Cyberpunk 2077 z nową aktualizacją, usunięto błędy w wielu misjach

08.11.2022 14:19
ParkerP11
😃
1
1
ParkerP11
8
Legionista

Wreszcie FSR 2.1 na PC i konsolach :) Fajnie

08.11.2022 14:28
2
odpowiedz
1 odpowiedź
pebe07
1
Junior

Obsługę FSR 2.1 trzeba w jakiś sposób włączyć na konsoli i w grze? Czy jest to domyślnie włączone? Z góry dzięki za odpowiedź.

08.11.2022 14:41
ParkerP11
2.1
ParkerP11
8
Legionista

Na konsoli domyślnie włączone, na PC trzeba włączyć samemu

08.11.2022 14:46
3
odpowiedz
2 odpowiedzi
pebe07
1
Junior

Dzięki za info. O ile rozumiem działanie tego na PC - więcej fps bez zauważalnej straty jakości grafiki to jak się to ma do konsol w których są zdefiniowane dwa tryby 4k 30 fps i dynamiczne 4k 60 fps? Jeżeli gra działa w 4k i stałych 30 klatkach to co to FSR zmieni?

08.11.2022 14:48
Mr. JaQb
3.1
Mr. JaQb
110
Legend

Drugi tryb nie działa w stałych 60 klatkach.

08.11.2022 14:48
Legion 13
3.2
Legion 13
158
The Black Swordsman

Gra na konsolach nie działa w stałej rozdzielczości tylko skaluje ją tak aby utrzymać płynność, teraz po prostu zamiast używać standardowego skalowania będzie używać FSR 2.1 które daje obraz lepszej jakości.

08.11.2022 14:47
kęsik
😉
4
odpowiedz
kęsik
155
Legend

Sam FSR optymalizacji nie naprawi :)

08.11.2022 14:50
5
odpowiedz
erbaX
15
Legionista

dobrze niech naprawiają ja cały czas czekam

08.11.2022 14:50
ODIN85
6
odpowiedz
1 odpowiedź
ODIN85
34
Senator

Nie można tak było odrazu na premierę?

08.11.2022 16:35
rocketfuel
6.1
rocketfuel
82
Konsul

no mozna bylo, tylko kto chcial czekac 2 lata dluzej? :-D

08.11.2022 14:56
7
odpowiedz
1 odpowiedź
stachu1899
72
Pretorianin

Naprawili mape?

08.11.2022 15:03
7.1
1
Kerg
3
Junior

Tak , NVIDIA wydała nowe sterowniki i już nie ma problemów z mapą.

08.11.2022 15:11
😡
8
odpowiedz
1 odpowiedź
Piotrek.K
203
... broken ...

Naprawiono błąd, w wyniku którego piersi V przenikały przez ubrania po zmianie ich rozmiaru u Ripperdoca.
<<<---

Btw, ciekawe czy naprawili problemy z przeswitujacymi damskimi genitialiami przy domyslnym ubiorze i odpowiedniej poziexDD

08.11.2022 17:13
8.1
zanonimizowany1374912
0
Pretorianin

Ale zabawne, dobrze, ze dodales „xD”

08.11.2022 17:58
tekknological
👍
9
odpowiedz
tekknological
27
Legionista
Wideo

Trochę się na FSR 2.1 naczekaliśmy, ale bangla jak trzeba https://youtu.be/OOuLylVT9kU

post wyedytowany przez tekknological 2022-11-08 17:58:39
08.11.2022 19:43
Crod4312
10
odpowiedz
1 odpowiedź
Crod4312
157
Legend

6Gb do pobrania na PS5 i 29Gb do pobrania na XsX. No nieźle.

08.11.2022 19:45
UrBan_94
10.1
UrBan_94
43
Geralt z Rivii

No GOG jedynie 1.26 GB do pobrania było.

08.11.2022 19:45
UrBan_94
11
odpowiedz
5 odpowiedzi
UrBan_94
43
Geralt z Rivii

Może mi ktoś podpowie, bo trochę w tym FSR jestem zielony. Czym Wy się tak podniecacie? czym FSR 2.1, różni się od FSR 2.0?

08.11.2022 23:15
Jurkowski
11.1
3
Jurkowski
58
Pretorianin

FSR 2.1 vs 2.0 niewielkie zmiany. Ale w cyberpunku do wczoraj był zaimplementowany jedynie FSR 1.0 który wyglądał tragicznie.

08.11.2022 23:17
11.2
2
Joee
38
Centurion

raczej czym różni się od fsr 1.0

08.11.2022 23:27
A.l.e.X
11.3
A.l.e.X
151
Alekde

Premium VIP

niby działa na podobnej zasadzie co DLSS ale jest to całkowicie mylne DLSS Technika Deep Learning Super Sampling oparta jest na rdzeniach tensor i AI w przypadku technologii od AMD FidelityFX Super Resolution polega to na skalowaniu przestrzennym (spatial upscaling technology). Jest to forma upskalowania obrazu, która nie bazuje na tymczasowych danych. W odróżnieniu od DLSS nie uwzględnia wektorów ruchu i historii poprzednich klatek. Operuje tylko na bieżącej, świeżo wyrenderowanej klatce. AMD FSR jest znacząco mniej zaawansowaną techniką niż konkurencyjne rozwiązanie firmy NVIDIA. W przeciwieństwie do DLSS jest otwartym standardem. Działa nie tylko na kartach graficznych różnych producentów, ale także na konsolach, które mają APU z układem AMD RDNA 2 (PS5 i Xbox Series X/S). (vide geex.x-kom.pl)

poniżej masz cały tekst

https://geex.x-kom.pl/wiadomosci/amd-fidelityfx-super-resolution-amd-fsr/

FSR2.1 to nowsza implementacja

09.11.2022 08:57
11.4
3
Ceglak
5
Junior

W odróżnieniu od DLSS nie uwzględnia wektorów ruchu i historii poprzednich klatek. Operuje tylko na bieżącej, świeżo wyrenderowanej klatce.

Właśnie sęk w tym, że nie - wersja 2.0 to robi ;)

https://geex.x-kom.pl/wiadomosci/amd-fsr-2-0/

10.11.2022 07:25
Cainoor
11.5
Cainoor
271
Mów mi wuju

Czyli bez AI, ale jednak „ AMD FSR uwzględnia historię poprzednich klatek oraz wektory ruchu, koloru i głębi w potoku renderowania grafiki”

09.11.2022 03:55
stalkerrr
12
1
odpowiedz
1 odpowiedź
stalkerrr
89
Konsul

Gra netrunnerem nadal jest za łatwa?

post wyedytowany przez stalkerrr 2022-11-09 03:56:20
09.11.2022 08:47
elathir
12.1
elathir
103
Czymże jest nuda?

Każdy typ buildu idzie zrobić przekokszony, jak w większości gier RPG z otwartym światem. Jak sie człowiek sam nie ograniczy to niestety gry, które potrafią to zrobić w drugiej połowie gry idzie policzyć na palcach jednej ręki. CP2077 niestety nie jest wyjatkiem.

10.11.2022 07:13
13
odpowiedz
Minions
4
Junior

No poprawili...i tyle samo zepsuli. Misje na badlandach nie chcą wystartować, zaobserwowałem problemy z uruchomieniem sandevistana a to tylko jeden dzień grania z tym patchem. Mam wrażenie że wersja 1.6 sprawiała mniej problemów.

Wiadomość Cyberpunk 2077 z nową aktualizacją, usunięto błędy w wielu misjach