Cyberpunk 2077 z nową aktualizacją, usunięto błędy w wielu misjach
Obsługę FSR 2.1 trzeba w jakiś sposób włączyć na konsoli i w grze? Czy jest to domyślnie włączone? Z góry dzięki za odpowiedź.
Dzięki za info. O ile rozumiem działanie tego na PC - więcej fps bez zauważalnej straty jakości grafiki to jak się to ma do konsol w których są zdefiniowane dwa tryby 4k 30 fps i dynamiczne 4k 60 fps? Jeżeli gra działa w 4k i stałych 30 klatkach to co to FSR zmieni?
Naprawiono błąd, w wyniku którego piersi V przenikały przez ubrania po zmianie ich rozmiaru u Ripperdoca.
<<<---
Btw, ciekawe czy naprawili problemy z przeswitujacymi damskimi genitialiami przy domyslnym ubiorze i odpowiedniej poziexDD
Ale zabawne, dobrze, ze dodales „xD”
Może mi ktoś podpowie, bo trochę w tym FSR jestem zielony. Czym Wy się tak podniecacie? czym FSR 2.1, różni się od FSR 2.0?
FSR 2.1 vs 2.0 niewielkie zmiany. Ale w cyberpunku do wczoraj był zaimplementowany jedynie FSR 1.0 który wyglądał tragicznie.
niby działa na podobnej zasadzie co DLSS ale jest to całkowicie mylne DLSS Technika Deep Learning Super Sampling oparta jest na rdzeniach tensor i AI w przypadku technologii od AMD FidelityFX Super Resolution polega to na skalowaniu przestrzennym (spatial upscaling technology). Jest to forma upskalowania obrazu, która nie bazuje na tymczasowych danych. W odróżnieniu od DLSS nie uwzględnia wektorów ruchu i historii poprzednich klatek. Operuje tylko na bieżącej, świeżo wyrenderowanej klatce. AMD FSR jest znacząco mniej zaawansowaną techniką niż konkurencyjne rozwiązanie firmy NVIDIA. W przeciwieństwie do DLSS jest otwartym standardem. Działa nie tylko na kartach graficznych różnych producentów, ale także na konsolach, które mają APU z układem AMD RDNA 2 (PS5 i Xbox Series X/S). (vide geex.x-kom.pl)
poniżej masz cały tekst
https://geex.x-kom.pl/wiadomosci/amd-fidelityfx-super-resolution-amd-fsr/
FSR2.1 to nowsza implementacja
W odróżnieniu od DLSS nie uwzględnia wektorów ruchu i historii poprzednich klatek. Operuje tylko na bieżącej, świeżo wyrenderowanej klatce.
Właśnie sęk w tym, że nie - wersja 2.0 to robi ;)
https://geex.x-kom.pl/wiadomosci/amd-fsr-2-0/
Gra netrunnerem nadal jest za łatwa?
No poprawili...i tyle samo zepsuli. Misje na badlandach nie chcą wystartować, zaobserwowałem problemy z uruchomieniem sandevistana a to tylko jeden dzień grania z tym patchem. Mam wrażenie że wersja 1.6 sprawiała mniej problemów.