Football Manager 2023 oceniony; Game Pass pomaga wyrobić własną opinię
Szkoda tylko bo gra zacna ale wśród klubów piłkarskich wystaje taka słoma z butów, że szkoda gadać żeby do gry nie pozwolić dodać herbów, prawdziwych nazw (Juventus) czy reprezentacji (Niemcy i chyba Japonia) czy też twarzy piłkarzy. Wiadomo, że są od tego mody i można to zrobić w 1 popołudnie ale niesmak pozostał bo dla każdego liczy się tylko kasa.
Po wszystkich zabiegach FM 2022 zajmuje mi na dysku 27 GB.
Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby Sports Interactive wykupiło licencje, ba! Mogą wykupić nawet wyłączność np. Juventusu i wtedy tylko oni będą posiadać prawa gdy inni będą musieli używać jakiegoś Piemonte Calcio.
Uczciwym kompromisem jest to, że SI nie wydaje dziesiątek milionów na wszystkie licencje ale w bardzo łatwy sposób pozwala się zmodyfikować, żeby przywrócić realne marki o co nikt się nie czepia.
przecież to żaden problem a na rynku są gry które ważą po 100 GB i nikt nie płacze z tego powodu. Sam sobie konfigurujesz grę pod siebie, dla mnie same plusy
warto by jeszcze wspomnieć, że gra w dniu premiery trafiła nie tylko do xbox game pass, ale też do usługi apple arcade i jest dostępna na również na macOS
Powiem wam, wiem że to nie jest największy problem i większości graczom to nie przeszkadza, ale według mnie mogliby w końcu ulepszyć silnik meczowy, bo te gadanie co roku przez SI, że poprawili silnik meczowy i dodali pełno animacji, a to dalej drewnianej wyglada. Wiadomo, że to nie jest priorytet, ale miło byłoby oglądać, grafikę miłą dla oka. Może nie musi wyglądać jak FIFA 23, ale nawet grafika z FIFA 06 byłaby już cudowna. Obstawiam, że tego nie wprowadzają nie ze względu na ilość pracy (bo to na bank mogliby zrobić), ale ze względu na to, że przez to o wiele więcej miejsca na dysko by zajmował FM, oraz dla tego żeby gra poszła jak na największej liczbie komputerów, bo on ma naprawdę śmieszne wymagania. A tak by wymagania wzrosły. Może kiedyś doczekam się czegoś kepszego, niż grafiki z ubiegłego wieku.