W tej polskiej grze odkryjemy tajemnice Księżyca, akcji nie zabraknie
Dzisiaj każda gra o księżycu albo marsie ma taka sama oklepana fabułę czyli... https://www.youtube.com/watch?v=xeYbKFJn1kc na księżycu.
No i gościu się z tym nie kryje, gdzieś w komentarzach nie pamiętam czy na tej stronie czy innej mówił o tym, że wydał kilka tysięcy na te assety, jak łatwo się tworzy obecnie na UE5, bo jest masa poradników czy asetów to jego pierwsza gra, ja nie widzę problemu jeśli gra będzie ciekawa.
Nie wiem jak to wygląda na obecnym etapie i czy zatrudnił innych ludzi do pomocy.
kryje nie kryje, to znowu wydawanie groszy na zlepek randomowych śmieci żeby skleić z nich badziewną grę i liczenie na tysiąckrotny zwrot z takiej "inwestycji".
Jest to nasz debiutancki tytuł i oczywiście nie ukrywamy tego, że korzystamy z assetów, tak jak wiele gier indie. W naszej grze będziemy podróżować w czasie i przestrzeni, co oznacza, że odwiedzimy wiele różnych światów. Nie bylibyśmy w stanie odwzorować tego wszystkiego sami. Musielibyśmy mieć do tego osobny spory zespół grafików 3D.
Tworzymy oczywiście też dużo własnych assetów. Projekt rozrósł się z jednej osoby do aktualnie trzynastu. W zespole mamy też osoby z doświadczeniem przy grach AAA i największych Polskich produkcjach.
Mamy wydawcę dzięki czemu projekt się bardzo rozwija. W najbliższych miesiącach udostępnimy więcej materiałów w których będzie widać, że assety to tylko tło naszej gry. Cały budżet przeznaczamy na fabułę, mechaniki i dobry gameplay :)