Powstała nowa paczka ultra ostrych tekstur do Cyberpunka 2077
Wiadomo, co kto lubi, ale... serio ktoś zwraca na to uwagę w gameplayu? Bo jeśli dogrywamy tekstury tylko po to, żeby na jakimś statycznym zbliżeniu było widać, że są ostrzejsze, to dla mnie sensu tu brak. Przy grze i tak się tego nie zobaczy, a FPS-y będą leciały w dół ;)
a dlaczego mam nie zwracać jeszcze w grze FPP? Tekstury zawsze robią robotę. Inna sprawa, że jak VRAM-u nie braknie to wpływ na FPS powinien być marginalny.
No nie wiem. Ja bym grał, strzelał, przeżywał historię, a nie skupiał się na teksturze ściany ;)
Ja np. mam tak, że podczas gry (zwłaszcza w trakcie cutscenek) wzrok ucieka mi na dalszy plan i skupiam się na detalach otoczenia. I niestety strasznie drażni mnie kiedy widzę, że obok superultra ostrej twarzy NPCa widzę rozpaćkaną teksturę sprawiającą wrażenie o dekadę starszej od reszty gry. Znacznie bardziej wolę gry, w których grafika jest średnia ale za to spójna niż takie, w których elementy zachwycające występują obok zwyczajnie brzydkich. Dlatego taka paczka tekstur, która poprawia detale na trzecim planie jest czymś co bardzo poprawia mi przyjemność z gry.
Inna sprawa, że przy mojej GTX 1080 te tekstury raczej nie będą działać za dobrze...
Idealny przykład masz nawet w artykule, zdjęcie gazety które stając się przesadnie ostre, stało się również nienaturalne. Gość z góry strony wygląda jak wklejony, wyostrzone czcionki zaczęły wyglądać brzydko a to co się w dolnej ramce wydarzyło to nawet nie wiem, tekst jakby alfabetem ze Star Wars zapisany a twarz kobiety zamieniła się we Freddiego Krugera
Wybory, konsekwencje, nieliniowa historia, zadania polegające na czymś więcej niż tylko na pokonaniu przeciwników i zebraniu lootu, interakcje z otoczeniem, interakcje z postaciami, personalizacja postaci i pojazdów?
Nie, nie. Tekstury ścian i elementów otoczenia w 8k + RT.
Piszesz do twórcy moda czy do CD Projektu?
Czytałeś, kto zrobił paczkę tekstur, czy tylko tak sobie gadasz?
Brakuje najważniejszej informacji, ile te mody potrzebują VRAMu do działania...
„Produkcja „Redów” – głównie dzięki netfliksowej animacji Edgerunners – ponownie święci triumfy"
Animacje nie są netflixowe tylko redowe.. Mam nadzieję, że autor naprawdę nie myśli, że kiepska gra uzyskałaby drugie życie - dzięki usunięciu błędów, filmikom lub modom..?
Ależ właśnie tak. Poprawiono bolączki w kodzie ale engine jest tak fatalny że sami Redzi zrezygnowali z jego używania w przyszłości... Tyle w temacie.
I tak tylko nie liczni te tekstury pobiorą bo albo kogos to nie interesuje albo ma za słaby sprzet
W tej grze przydałby się po prostu porządny color grading jak w filmach bo kolorów jest tyle co na fladze LGBT+
Zaraz wam pokażę o co mi chodzi...
Za dużo jest kolorów... W filmach aby obraz był dobrze przyjęty ogranicza się ilość kolorów dla uzyskania pożądanego efektu jak np. w Matrix.
Tu na szybko zrobiłem w dwie minuty ale jakby ktoś posiedział nad tym parę dni to by to mogło wyglądać naprawdę zacnie.
Możnaby jeszcze zrobić taki sprytny zabieg, że w różnych okolicznościach (dzień, noc, pomieszczenia, na zewnątrz, w samochodzie, dystrykty, it'd ) zastosować inny color grading dla polepszenia doznań i zastosować płynne przejście między zmianami.