Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość WoW wkracza w nową erę, Blizzard pomoże nam się przygotować

04.11.2022 13:32
1
1
Procne
74
Generał

Biorąc pod uwagę finansowy sukces diablo immortal obawiam się czym ta nowa era miała by być

04.11.2022 13:35
Rumcykcyk
2
odpowiedz
Rumcykcyk
120
Głębinowiec

Ja to bardziej widzę przejście WoWa na model f2p po sukcesie Immortala.

04.11.2022 23:21
😃
3
odpowiedz
2 odpowiedzi
Shaman
41
Pretorianin

Rumcykcyk
wow nigdy nie bedzie f2p bo jest zbyt popularny w chinach i na zachodzie,
ostatni dodatek w 1dzien kupilo 4mln ludzi czyli co dodatek pewnie ilosc aktywnych graczy skacze do ponad 10mln pomimo abonamentu

05.11.2022 03:52
Asmoday
3.1
Asmoday
20
Chorąży

Niech to będzie 10mln aktywnych kont tylko przez miesiąc to i tak daje to zysk rzędu 100mln $ xd

05.11.2022 11:38
3.2
Child of Pain
186
Legend

Jakie 100 mln, w Chinach koszty abonamentu sa zupelnie inne (placisz za godzine nie miesiac do tego pewnie mniejsze stawki) plus trzeba wliczyc koszty, serwery czy utrzymujacy pracownicy ( i wcale nie jest mowa o game masterach) nie sa napedzani czy oplacani powietrzem.

05.11.2022 09:33
4
odpowiedz
zanonimizowany1359977
9
Senator

Jestem pod wielkim wrażeniem, że mimo upływu tylu lat (będzie ponad dekada) ta gra ludziom się nie znudziła i dalej wielu w nią gra.
Musi być dobra skoro przetrwała próbę mimo, że wygląda bardzo prymitywnie i wogole nie przypomina Warcrafta na którym się człowiek wychował.

Ta gra odebrała nam szansę na Warcraft 4, ale to nie zmienia faktu, że ten WOW to fenomen, że ludzie jeszcze w to grają.

05.11.2022 11:35
powidmo
5
1
odpowiedz
powidmo
32
Pretorianin

Do Autora: narzędnik od Mike to Mikiem :)

06.11.2022 00:37
Elderman
6
odpowiedz
1 odpowiedź
Elderman
9
Legionista

Blizzard nawija taką polityką tzw. makaron na uszy :)

Gdyby zechcieli, to mogliby zrobić to, co trzeba, aby WoW był grą taką, jak oczekują gracze i nie tylko - i na co też sam tytuł zasługuje.

Przy powyższym rozwijał swą mechanikę umożliwiającą rozgrywać wszystkie dodatki z pomocą zdolności pozyskanych w każdej części tej gry.

Tymczasem tak jest, bowiem WoW, to nieustannie odgrzewany kotlet z moderacjami różnych potencjalnych zawartości, co wykazuje właśnie każdy dodatek.

Przykład: zrobienie domków dla graczy, rzekomo wymagałoby gruntownego przebudowania silnika gry?
Wskażę zatem, że garnizony były całą personalną osadą gracza w jednym z dodatków o nazwie Draenor. A więc jak widać, silnik nie blokuje tej oczekiwanej przez graczy zawartości.

Poza tym, żaden silnik gry nie zablokuje potencjalnych zmian i rozwoju gry, skoro lokacje w grze są wczytywane niczym oddzielna instancja, a zatem każda z takich lokacji, śmiało może opierać się na stosownie przebudowanym dla niej silniku gry.

Ile kosztuje przebudowanie silnika gry?
Wystarczy przeznaczyć parę procent z dochodu samego tytułu lub wynagrodzenia osób, które za niego odpowiadają :)

No, ale to tylko moje subiektywne spostrzeżenie :)

post wyedytowany przez Elderman 2022-11-06 00:40:21
06.11.2022 18:39
vlaskk
6.1
1
vlaskk
64
Pretorianin

Wszystko ok, prócz tego, że gracze nie oczekują housingu w Wowie.

07.11.2022 00:38
Elderman
😉
7
odpowiedz
Elderman
9
Legionista

Otóż to vlaskk - choć ta kwestia (house in game), pozostaje sprawą otwartej ankiety do subskrybentów tej gry.

Niemniej wskazany przykład, jest kontekstem podanego przykładu w artykule na temat "Nowej ery (czyt. ściemy) w WoW" ;)

post wyedytowany przez Elderman 2022-11-07 00:41:47
Wiadomość WoW wkracza w nową erę, Blizzard pomoże nam się przygotować