Wtopa twórców Modern Warfare 2; bug działał jak „legalny” wallhack
Gorzej niż BF 2042, ciekawe jaka będzie ocena na GOLu :P
będzie 10/10 gra dekady ale niestety uwiarygodni to z 50 milionów sprzedanych egzemplarzy albo i lepiej
Widać, że nie grałeś w obie produkcje. Przecież BF 2042 nawet nie dorasta do pięt MW2. Ilość błędów jest znacznie mniejsza w codzie + devsi reagują błyskawicznie
Już nie wspomnę o ilości i jakości contentu dostępnego na premierę, bo tutaj jest deklasacja
A był tam wallhack do końca mapy(?)
Śmieję się - spokojnie, już nie musisz tak bronić CODa ;)
To jest zabawne. Klepią te CoDy non stop od lat, a potrafią takie głupoty zrobić, których nie powinno być. Coś jak Bethesda, która powinna znać swój silnik od podszewki po korzystaniu z niego od ponad dekady, a jednak walą takie babole, że aż wstyd.
Przecież to standardowy błąd, który wraca co jakiś czas. Po prostu jak coś pogrzebią w kodzie nie tak, to ten błąd może się pojawić w patchu. Ten sam błąd był w 2019 i też jest tu.
To samo w Warzonie też sie pojawia podobny błąd. Bo dotyczy tej samej linijki kodu. Dlatego tego błędu nie było w poprzedniej grze.
artykul na 2000+ słow, a sam bug zniknął 2-3h od premiery xD
Nie wiem jak oni to naprawili jak przed chwilą miałem taką sytuację (a gra jest zaktualizowana), oczywiście że korzystałem, bo głupi by nie skorzystał
A do tego dodajcie, że nie można na PC wyłączyć crossplay I musicie sie meczyc z konsolowcami ktorzy mają aim assista który robi im hardlocka na głowy i sam kontroluje recoil.. wiec w sumie nie rozni sie duzo od aimbota