Project Sirius | PC
U... słabo to widzę. Patrzę na gry The Molasses Flood i nie odpowiada mi ich stylistyka do świata Wiedźmina. Te studnio tworzyło do tej pory gry familijne, dla dzieci. Albo bardzo zinfantylizują ten tytuł (coś jak lego dla Star Wars), albo będzie na poważnie ale ta warstwa graficzna ich tytułów nie będzie pasowała. Żeby tylko nie zrobili platformowej gierki ze skaczącym po skałach nad przepaścią Wiedźminem i przeszkadzającymi nekerami lub nadlatującymi banshee. Wiedźmin oczywiście rzuca cały czas sztyletami bez limitu broni - ale oczywiście wszystko nowocześnie i kolorowo więc w 3D z proceduralnie generowanymi mapami co by się nie nudziło.
Fajnie jakby powstała strategia RPG turowe z grafiką porównywalną do LOS EIDOLONS z niesamowitą historią, ale to nie ten projekt, nie to studio. Ale zobaczymy, co z tego się urodzi. W każdym razie tak samo bałbym się gdy ogłosili że Diablo 4 będzie robiło studio The Molasses Flood ze swoim dotychczasowym portfolio i stylem graficznym.
CD Projekt informował, że Sirius nie będzie grą dla hardkorowych graczy. Sądzę, że stylistyka Molasów będzie w grze zachowana. Może uda im się zachęcić do świata wiedźmińskiego niedzielnych graczy?
Wg. mnie to niepotrzebne rozdrabnianie się na drobne. Strategia w świecie Wiedźmina między królestwami - to by było coś. Jest mod do Civ6 ale to tylko skórka. Niemniej w tym kierunku powinni pójść. Nie bardzo jestem przekonany do tego projektu. Jeden już zamykają (Pogromca Potworów). To będzie chyba nikomu nie potrzebna bzdurka.