Clash 2, kontynuacja klasycznej strategii turowej, debiutuje we wczesnym dostępie na Steamie
A więc COH3 będzie jednak strategią turową! Czemu tak długo twierdziliście inaczej? Jak to miło czytać newsy z wiarygodnego źródła...
Od kiedy Total War jest grą turową? Tam chyba dosłownie w czasie rzeczywistym toczą się walki.
A turówek wychodzi sporo całkiem, niedawno Lost Eidolons, wcześniej Król Artur czy Hard West 2. Gier z gatunku jest sporo, ale żadna z nich jakiejś specjalnej popularności nie zyskuje, to jest po prostu nisza, która sobie istnieje i z zazdrością spogląda na popularność chociażby survivali.
W czesci strategicznej seria Total War zawsze byla gra turowa.
W czesci taktycznej jest bez tur z aktywna pauza.
Ładna ściema z recenzjami na Steam:
- Ada (z Rzeszowa, ma w znajomych kamilos1946, używa Spacewar czyli aplikacji Steamworks dla devów)
- kamilos1946 (z Rzeszowa, ma w znajomych Ada, używa Spacewar czyli aplikacji Steamworks dla devów)
- wrobelbartosz (jedna gra na koncie, jedna recenzja, konto na 1 poziomie)
- Zerven (nowe konto, jedna recenzja, jedna odznaka)
- mkotula20 (cztery recenzje, wszystkie gier Prime Bit Games S.A.)
- poli79 (nowe konto z września tego roku
- micholv (ma w znajomych Ghostmasters i Prime Bit Games)
- Ghostmasters (ma w znajomych micholv i Prime Bit Games)
- yuma.hamada (jedna recenzja, jeden znajomy z Rzeszowa i jest to kamilos1946)
- Krygo (znajomi z Rzeszowa na liście znajomych)
mam lekkie deja vu
czy inny rodzimy developer/wydawca nie zrobił czegoś podobnego?
Bitwy są strasznie drętwe, żeby nie powiedzieć, że mdłe. Posiadam Early Access w związku z kupnem preordera i trochę sobie już potestowałem demko swego czasu.
Poprawa animacji ruchu jednostek podczas walki i dodanie brutalności (dodanie krwi) mogło by poprawić sytuację, póki co walki w ogóle nie sprawiają satysfakcji. Moim zdaniem brutalność była jedną z cech rozpoznawczych pierwszej części- nadawała jej mrocznego klimatu.
Jedynka-Jak bitwy tam wyglądały? -->
Trzeba przyznać, że w porównaniu do dwójki sprawiały całkiem niezłą frajdę- dźwięki uderzeń metalu o metal, okrzyki obrywających/ginących żołnierzy, zostająca mokra plama po wrogu (dosłownie, tutaj może akurat przesadzono w drugą stronę...)
Tak czy inaczej bardzo kibicuję twórcom, by zrobili z tego jak najbardziej udaną grę.