Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość To jakiś żart, F1 Manager 22 umiera po 2 miesiącach

28.10.2022 14:44
Barthez x
1
1
Barthez x
203
vel barth89

Ale za to komunikaty radiowe pierwsza klasa ;-)

28.10.2022 14:53
Darth_Tusken
😉
2
odpowiedz
Darth_Tusken
40
Świniobicie z dancingiem

Jak dobrze, że jest Motorsport Manager, nie trzeba się męczyć z tym bublem do przyciągania nowych fanów logiem i licencją.

28.10.2022 15:36
3
1
odpowiedz
siera97
53
Senator

Szczerze mówiąc, gra ma spory potencjał i myślałem, że twórcy zdołają dość łatwo rozwiązać trapiące ją problemy, bo to naprawdę nie są tak duże rzeczy. No ale najwyraźniej model wydawania co roku kolejnej części zobowiązuje. Osobiście uznaję swój obowiązek uiszczenia opłaty za kolejne części za spełniony, do czasu kiedy nie wydadzą części, która działa tak, jak powinna działać ta.

Przy dostępnych dla nich surowcach, oraz posiadanej licencji, pokonanie Motorsport Managera było celem minimum i chyba został osiągnięty, jeśli weźmiemy pod uwagę czyste wersje gry, podstawkę bez dodatków. Jeśli jednak uwzględnimy mody, oraz dodatki, które i tak razem wychodzą taniej, to F1 Manager w swojej najbardziej rozwiniętej wersji, ze wszystkimi wydanymi poprawkami, nadal jest daleko w tyle.

28.10.2022 15:59
4
6
odpowiedz
AlienShooter
192
Generał

Po co się męczyć jak w przyszłym roku kolejna część.

28.10.2022 16:52
Smoke
😜
5
odpowiedz
Smoke
58
Konsul

Za rok wyjdzie kolejna część, która naprawi wspomniane problemy i dołoży zupełnie nowe! I tak to się interes kręci.

28.10.2022 21:14
kuzyn123
6
1
odpowiedz
2 odpowiedzi
kuzyn123
131
Konsul

Kiedyś gry umierały z momentem wytłoczenia płyt ;]

29.10.2022 10:15
6.1
3
Jerry_D
65
Senator

I może, w pewnym sensie tak było dla nich lepiej. Przede wszystkim problem z patchowaniem w czasach, gdy nikomu się jeszcze nawet nie śnił internet w każdym domu. Przez to, że patche były problemem, twórcy musieli się bardziej przyłożyć, żeby tych błędów było jak najmniej i jak najmniej poważne. Pewnie, że i tak się błędy trafiały i to czasem nawet poważne, bo błędy będą zawsze, ale to nie był stan dzisiejszy, gdy wydaje się grę, która ledwo działa, bo za chwilę można wypuścić łatkę o rozmiarze całej gry.

A jeśli do gry wychodziły jakieś dodatki, to porządne i przemyślane, bo wtedy trzeba było fizycznie wytłoczyć nowe płyty, plus użerać się z tym wszystkim, co wiązało się z fizycznymi nośnikami, magazynowanie, dystrybucja itd. Więc nic dziwnego, że nikomu nie wpadł do głowy głupawy pomysł wypuszczania alternatywnej teksturki do broni, albo podobnych pierdół, jako dodatku.

29.10.2022 13:00
Herr Pietrus
😁
6.2
Herr Pietrus
230
Ficyt

Dokładnie. I o dziwo cała masa ludzi do tych czasów tęskni.
Jasne, gry były o wiele prostsze, mniejsze i dzięki temu często miały mniej błędów, ale fakt jest faktem - przed czasami internetu patchy praktycznie nie było, co również powodowało problemy.

post wyedytowany przez Herr Pietrus 2022-10-29 13:03:04
29.10.2022 12:56
7
odpowiedz
Dylexan
74
Pretorianin

Dalej kupujcie, wydają zepsutą grę od razu "kończą wsparcie gry" kaska przytulona i dziękuję. Jak przyzwyczajacie tak macie.

post wyedytowany przez Admina 2022-10-29 14:56:45
29.10.2022 13:22
maszynypancerneYT
8
odpowiedz
maszynypancerneYT
25
Centurion

Błędy błędami, ale gry tego typu odchodzą w niepamięć, to nie co było 10-20 lat temu gdzie grało się w strategie i menedżery. Teraz inne pokolenie inne przyzwyczajenia, zobaczcie jak cienko stoją strategie na konsolach. Wszystko co wyjdzie to po 2-4 miesiącach trudno kogoś wyszukać do gry.

Wiadomość To jakiś żart, F1 Manager 22 umiera po 2 miesiącach