Najlepsze mody do Cyberpunka 2077 inspirowane serialem Edgerunners
Zabawki dla jutuberów. normalny gracz tego nie wgra bo lokacje poogląda w 15 minut a potem skończy z zepsutym sejwem którego nie wczyta bez moda i nie załaduje się na nowej wersji.
Jedynych modów których nie rozumiem to ten na nowe fryzury i body shape, w grze gdzie brak kamery tpp jest to na prawdę niepotrzebne
Jak by było niepotrzebne, to by nie można było wybierać bodyshape przy kreacji postaci, ani wyglądu, ani nie byłoby transmogu w grze.
CDP nie dał rady połączyć pierwszej osoby z trzecią.
Oni w ogóle nie mieli takiego zamiaru, to jest decyzja projektowa, narracyjna. Moim zdaniem sprawdza się świetnie, bo ta gra ma fenomenalny sposób prowadzenia narracji dzięki temu.
To nawet Bethesda Games to potrafiła to robić od wielu lat.
Nie potrafi, każda ich gra w trzeciej osobie wygląda tak niewiarygodnie sztywno, że człowiek ma ochotę sobie oczy wykłuć łyżeczką. Przecież w takim skyrimie z 2011 poziom animacji w tpp jest na gorszym poziomie od pierwszego gothica o dekadę starszego. Zresztą w fpp też jest sztywno.
Wiesz, jak wolę zdecydowanie pierwszą osobę, ale czasem fajnie się przełączyć. By właśnie obejrzeć sobie fryzurę, ubrania, zbroje itp. Teraz mam duży dylemat w Skyrim, bo TPP zostało znacznie poprawione. Można zobaczyć, jak z zimna drapiesz się po dupie, animacje kontekstowe itp.
Ja pisze o grze a nie o modach.
Skyrim nie ma nawet animacji wspinania się, tylko postacie podskakują w miejscu w górę zawsze w pionie niezależnie od podłoża. Do tego tors postaci jest jak kłoda, ręce ruszają się w zasadzie niezależnie. Jak zobaczysz porównania na szkielecie, to tak, w Skyrimie postaci są sztywniejsze niż w pierwszym Gothicu. Dlatego jednym z najważniejszych modów w Skyrimie jest XP32 Maximum Skeleton, który choć trochę ogranicza te problemy (ale dalej nie jest rewelacyjnie bo silnik jest naprawdę silnie ograniczony).
CP2077 ma animacje wspinania z pierwszej osoby, Wiedźmin 3 też, Geralt chwyta sie krawędzi i sie podciąga choćby, inaczej tez ustawia nogi gdy stoi na skośnym terenie.
Poza tym nie każdy chce tych animacji. Np. w RDR2 ludzie narzekali, że za dużo animacji jest.
W Skyrimie tego typu animacje byłyby bardzo upierdliwe. Wolę od razu wskoczyć niż oglądać to 10 milionów razy. I tak bym to wyłączył albo zmodował.
Geralt się zsuwa i nie potrafi się wspinać
W miejscach gdzie są występy, np. przy budynkach Geralt chwyci się krawędzi.
Jest jeszcze gorzej niż w Skyrim, bo tam podskakując, nie zsuwasz się na dół itp. Dzięki temu można chodzić po górach, jest tam przyczepność.
Bo Skyrim nie ma idei fizyki podłoża, ta przyczepność nie ma najmniejszego sensu.
Poza tym nie każdy chce tych animacji. Np. w RDR2 ludzie narzekali, że za dużo animacji jest.
Tak jak nie każdy chce trybu TPP. Zresztą problemem w RDR2 była długość animacji bardziej, jednak to ta powolność nadawała grze klimatu.
Super, że można przełączać widok w dowolnym momencie. To jest ogromna zaleta.
CDP banował ludzi na forum. Bez dyskusji, nie chcieli słuchać o widoku TPP.
Ale wiesz, ze to co piszesz to nie ma żadnego sensu?
W jaki sposób ubogie animacje i słaby silnik wpływają na to, ze gra jest grywalna? W jaki sposób to, że da się wykorzystując toporność rozgrywki dostać na kanciaste góry zwiększa gry walność?
CDP banował ludzi na forum. Bez dyskusji, nie chcieli słuchać o widoku TPP.
To nie tak, tłumaczyli decyzję 10 razy, a jak ludzie dalej truli to zaczęli usuwać posty bo śmieciły tematy odsyłając do FAQ. Większość for usuwa posty, na które odpowiedzi są w FAQ. Jak ludzie po raz piąty wklejali to samo pytanie a ich post leciał to poleciały bany, co w tym dziwnego?
Super, że można przełączać widok w dowolnym momencie. To jest ogromna zaleta.
Bo ja wiem, ot człowiek czasami skorzysta by postać obejrzeć, ale to samo oferuje tryb fotograficzny w CP2077 tylko z dodatkowymi opcjami. Skyrim w TPP i tak jest ledwo grywalny.
Przyczepność do skrawka podłoża sprawia, że gra jest bardziej grywalna, bo inaczej mielibyśmy drugiego W3. Nie wiem, czego tu nie rozumiesz?
Myślisz, że dlaczego CDP zdecydował się na Unreal Engine? Bo RedEngine jest już tak stary i toporny, że nie dają sobie z nim rady. Bronisz trupa.
Skyrim w TPP daje radę nawet dziś. Po 11 latach od premiery. Nie wiem, czego Ty chcesz od gry z 2011 roku?
Po prostu jesteś uprzedzony do Bethesdy i czepiasz się każdego szczegółu, nawet mało istotnego.
I powtórzę jeszcze raz. Animacje wspinania się, to byłaby tortura w Skyrim. Jest to zupełnie zbędne i niepotrzebne.
To ty skaczesz. Zauważyłem, ze Skyrim nie ma animacji wspinania się. No to ty, że W3 tez nie ma, gdzie ją ma. No to przyczepiłeś się, że w W3 postać sie ślizga z góry a w Skyrim ma przyczepność (jakby to cos miał do tematu animacji) no to odpisałem, ze to wina ograniczeń w silniku a ty na to, że czepiam się szczegółów a w dodatku to dobrze, bo skakania po pustych górach zwiększa grywalność.
Wtf?
Dodatkowo gdzie ja piszę, że jestem do gier Beci uprzedzony, napisałem tylko, że tryb TPP jest zrobiony tam na takie odwal się, że równie dobrze mogłoby go nie być i dodam, że lepiej byłoby te środki przeznaczyć w dopieszczenie trybu FPP, na którym i tak sie skoncentrowali bo jest lepiej zrealizowany i tyle. Nie będę tez robił z bugów i wad zalet. Gry te maja swoje wady i mają swoje zalety, jak wszystkie.
A powodem porzucenia RedEngine nie jest jego toporność tylko ekonomia. Jego rozwój jak i szkolenie nowych pracowników do pracy z nim się nie kalkuluje. W dodatku jak każdy mniejszy silnik niż giganty jak Unreal Engine czy Cry Engine ma od zatrzęsienie nierozwiązanych problemów. Ale to samo tyczy się Creation Engine, też ma masę własnych problemów.
TPP to jest tylko taki dodatek. Domyślny widok to pierwsza osoba. I tak było od samego początku: Arena, Daggerfall itp. Natomiast mody znacznie poprawiają TPP (jak całą resztę). Więc jako gracz, nie mam na co narzekać. Szczerze, to mam więcej przyjemności z modów niż z samej gry xD Każdego dnia można znaleźć nowy bardzo dobry mod.
Edgerunners, im więcej tego gówna, tym bardziej mnie to zniechęca do CDP. Ten ich marketing to im bardziej szkodzi, niż pomaga. W3 poradził sobie bez większego marketingu. Było przynajmniej coś w stylu Rockstar. A teraz to odlecieli z tym "marketingiem". Hehe... taka polska wiocha się zrobiła — wiochmaństwo xD
Do tego... wyjdzie ten taki spięty koleś w koszulce CDP i zacznie kłamać przed kamerą. No nic dziwnego, że jest spięty :P Bo nie ma co pokazać, dobrze wie, że trzeba ściemniać przed kamerą. Sorry, ale nie mogłem się powstrzymać. A GRY-ONLINE tymi wiadomościami tylko dodaje oliwy do ognia.
Wiekszosc ludzi jara sie tym anime i powrocila dzieki niemu do gry, ale ty najwiekszy medrzec twierdzisz, ze jest inaczej XD
gościu każdym komentarzem w tym temacie tylko potwierdza jak bardzo odklejony jest więc wiesz
Ciekawe czy gra mu nie poszła na PC, wtopił kasę na akcjach czy kupił na premierę na Ps4 (tutaj złość uzasadniona).
Gra od czasu premiery anime tryumfuje zarówno pod względem sprzedaży (jaka dwuletnia gra single wyciąga taka sprzedaż?), ocen (są zdecydowanie pozytywne), popularności na platformach streamingowych czy youtubie (leci w tej samej lidze co gry MP a nie single, poza minecraftem jedyny taki przypadek).
Nie lubię anime. Nie jaram się tym w ogóle. Nie interesuje mnie to. Gram w CP zupełnie z innych powodów. Do czasu, gdy ktoś nie zrobi czegoś lepszego — otwarty świat i sandbox w uniwersum cyberpunka i pełnym wsparciem modów. Skyrim w przyszłości.
"Ten ich marketing to im bardziej szkodzi, niż pomaga."
Jak powiedziałem, podobanie się jedno, zaprzeczanie faktom to drugie.
Firma zarobiła miliardy, stracili naiwni akcjonariusze inwestujący w skrajnie przeinwestowana firmę. Nawet jakby CP2077 był największym sukcesem w historii gamingu to ta wycena byłaby i tak przepompowana.
Ale fakt są takie, CP2077 sprzedał i sprzedaje sie znakomicie, zwłaszcza jak na nowe IP i w dodatku grę single. Serial w sprzedaży tylko pomógł.
Twoje gusta nie zmienią faktów.
Sprzedał się przed premierą w 8 milionach, bo ludzi oszukali. Czy to powód do dumy?
Dude.
Napisałeś, że Edgerunners to gówno i że taki marketing im szkodzi gdzie każda statystyka temu przeczy. A potem piszesz "a bo ja nie lubię". To, że nie lubisz czy to, że nie podoba ci się to zjawisko nie zmienia faktu, że właśnie taki marketing działa.
Cała reszta, którą biadolisz nie ma tutaj nic do rzeczy.
Edgerunners to nowy produkt (do tego nie gra). Nie żaden marketing. Nie myl pojęć.
mody to dopiero powstają ale w chinach :) ciekawa sprawa jak kurtkę budowlaną przerobić na cyberpunkową i sprzedać w kwocie 3x większej ;)
https://allegro.pl/oferta/cyberpunk-edgerunners-cosplay-kurtka-kostiumowa-12684124437
Kurtki za 3x to sprzedaje CDP. Jak kupisz, to sprzedadzą za 4x, a nawet za 5x. Specjalnie dla Ciebie! Specjalna oferta i promocja tylko dla Ciebie. Edycja Kolekcjonerska. Czapka i maska gratis, o ile kupisz do końca miesiąca. Inaczej cena bez czapki wzrośnie o 40% :P Twój czas jest ograniczony. Kup teraz!
E tam kosmetyczne drobiazgi. W Skyrim czy Fallout4 liczyły się głównie tekstury HD, ale na to za wcześnie w CP. Do modów w CP77 brakuje trochę kreatywnego podejścia podstawki. Jeśli już estetyka, to przydałyby się inne geometrie postaci do wyboru jeśli już. Obecnie dziwnie trochę wyglądają npc, a może tylko jest mała różnorodność, albo można by dopracować to co jest.
I tak wygląd postaci nie jest istotny gdy nie ma co robić już w grze. Przydałaby się jakaś jedna większa baza wypadowa, gdzie są wszystkie auta, strzelnica, czy nawet możliwość wyboru wyglądu, czy też jacyś ludzie z bandy - której nie ma zbytnio. Przydałby się większy potencjał HnS, żeby ludzie się bawili również w pierdółki typu kosmetykę i dobre wyjaśnienie jak ulepszyć szajs który się bardziej podoba. Nawet z zabugowanym ruchem drogowym fajnie byłoby wyruszyć z bandą rozwijanych companionów autem/autami i prać konkurencyjną bandę.
Mały odkop, ale po co zakładać kolejny wątek...
Mam zamiar zrobić 3 podejście do gry, wiem, że patch 2.0, póki co, przyblokował mody (do czasu aktualizacji przez twórców modów).
Jak się ma mod Wannabe Edgerunner do zmian z 2.0, które tez wprowadzają człowieczeństwo. Ktoś grał z modem oraz w 2.0 i ma zdanie?