S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci | PC - S.T.A.L.K.E.R. : G.A.M.M.A v.RC3
42 gigabajty kompletnie bezużytecznych śmieci, które przy próbie instalacji wyrzucają dziesiątki błędów. Szkoda czasu.
Podstawowym założeniem moda jest by te mody i dodatki działały płynnie, bez zgrzytów i wylotów.
I jest to bardzo popularny projekt. Widać ludziom nie chce się samemu to robić więc ktoś robi składankę za nich.
Nie nazywam ich leniwym bo wiem ile w tym grzebania, po którym pewnie pogra człowiek chwilę po czym zapomni/wywali go.
Skoro tobie nie działa to problem leży po twojej stronie.
kurde 3 razy instalowałem tak jak jest w instrukcji i nie mam żadnej ikony na pulpicie a włączając z głównego folderu odpala się Anomaly :(
Zainstalowałem według instrukcji i gamma nie odpala się.
Wszystko zainstalowane według instrukcji i nie działa. Na chwilkę widać proces po czym sam się zamyka.
W moim przypadku pomogło:
- przekopiowanie trzech folderów (appdata, bin, gamedata) z ścieżki "X:\GAMMA RC3\.Grok's Modpack Installer\G.A.M.M.A\modpack_patches" do głównego folderu STALKER Anomaly (przykładowo: "X:\STALKER_Anomaly\Anomaly-1.5.2").
W momencie przekopiowania tych 3 folderów, zapyta nas o podmianę istniejących już plików w głównym folderze Anomaly, akceptujemy ten proces.
Po wykonaniu powyższych kroków, uruchom z admin rights ModOrganizer.exe (znajduje się w folderze GAMMA RC3).
W momencie pisania tego fix'a, u mnie widnieje 336 domyślnie aktywnych addonów, u was powinno być podobnie plus minus, w zależności kiedy robicie te stepsy, paczka modów GAMMA jest aktywnie rozwijana i ta liczba "puchnie" z czasem.
Od tego momentu powinno bez problemu odpalić Anomaly z wgraną paczką modów GAMMA po kliknięciu "Run" w ModOrganizer.
Wielkie dzięki męczyłem dwa dni ten temat i już myślałem że odpuszczę a tu proszę działa
Witam mam problem z napisami w grze mianowicie wszystkie są czarne i rzadko kiedy je można odczytać. Prosił bym o pomoc...
Pojawiła się wersja 0.9.1 i ze zmian mamy:
-mniejsze nagrody, szczególnie na południu - na północy lepsze
-za zadania możemy dostac schowki. Co ósmy schowek będzie zielony - a to właśnie w nich znajdziemy narzędzia. Jeśli schowek będzie na Radarze albo dalej na północy to mamy szanse na lepsze narzędzia.
-schowki jako nagrody za zlecenia pojawiają się w tej samej lub sąsiadującej lokacji. Koniec z robieniem zadań w Kordonie i otrzymywaniem schowków na Radarze czy Prypeci gdzie nie dostaniemy się jeszcze przez wiele, wiele godzin
-Mózgozwęglacz ma większy limit czasu na wyłączenie. Powodem jest komitet powitalny w postaci oddziałów Monolitu - ci pojawiają się po wejściu a później kolejne po wyłączeniu machiny.
-bandyci są łatwiejsi, ale monoliciarze jeszcze trudniejsi
Miałem nie reinstalować, ale pojawiła się aktualizacja moda Ultimate Gun Pack (posiadającego arsenał z TAZ z Misery) więc wróciłem....
Z tego co widzę zmniejszyło się zużycie części do robienia amunicji?
Jak ktoś chce znaleźć dobre części do robienia dobrej amunicji to może polować na kruki z Hunter Kit w nadziei, że mu się zdubluje.
Grałem też z modem na to by być mało widocznym w krzakach - przeciwnicy nadal reagują na szuranie krzaków więc jest to zbalansowane. Potrafią też czasem ostrzelać krzaki w ramach prewencji/paniki.
Aktualizacja - skończyłem 1 z 3 linii fabularnych. Była jeszcze inna o nazwie "Last Dawn" o której kompletnie zapomniałem - wyleciała mi z głowy.
Ludzie mówiąc o GAMMA mówią o grindzie by zdobyć i naprawić znalezioną broń oraz pancerz. To o czym nie mówią to o polowaniu na artefakty - niezależnie czy dla użytku własnego czy na sprzedaż (spoiler - zlecenia dają więcej kasy - nawet 100k za w pełni naładowany artefakt).
Chcemy mieć artefakty do chodzenia po anomaliach i walkach z przeciwnikami? Musimy znaleźć artefakt X i znaleźć potem (albo stworzyć z pomocą śmieciowych artów przez crafting) jego 3 kopie. Na papierze wygląda to niepozornie a ja lubiłem ten aspekt w oryginalnej trylogii oraz modach.
Ale dało mi to w kość... było warto.
Na szczęście olewałem polowanie na arty na później (brak sprzętu i niebezpieczeństwo tego procederu) i większość artów czekała w anomaliach bo nikt po nie się nie schylał. Tyle że respiły się pojedynczo więc trzeba było latać od anomalii do anomalii i czekać. Lokacje z Zewu Prypeci (Zaton oraz Jupiter) czyściłem wiele godzin... grind jak w gospodarstwie niemal.
Grałem na średnim poziomie trudności i niemal w pełni naładowany artefakt był OP - anomalie nic mi nie robiły a przeciwnicy na północy co najwyżej uszkadzali powoli mój pancerz i kask.
jest i spolszczenie
https://stalkerteam.pl/topic/17235-stalker-gamma/
w ostatniej aktualizacji naprawiono m.in. utratę wytrzymałości artefaktów - zrobiliśmy jakiś potężny art i z 98% spada do 25% z powodu buga. Po wielu godzinach farmienia artów takie coś potrafiło wkurzyć.
Grałem z Lootboxami na najwyższym poziomie trudności i teraz dobre arty+najlepszy pancerz + leki nie dawały niemal pełnej nieśmiertelności od kul, zadrapań czy anomalii.
Niestety w obecnej wersji magazynki powodują problemy. A szkoda bo więcej pestek w się znajdowało z tym modem.
Szczególnie z paczką broni UGP (Ultimate Gun Pack inspirowanego TAZ packiem do Misery) co mnie dość bolało.
W Misery (dla Zewu Prypeci) założenie artefaktów nie wypełniała paska odporności w ekwipunku za to w Gamma nawet pełny pasek nie oznaczał pełnej niewrażliwości.
huh