PS5 i Xbox Series X nie udźwigną Gotham Knights w 60 fps; winny co-op
Nawet nie chce mi się czytać uzasadnienia tej decyzji bo jakie by nie było to jest głupie . Mamy 2022 nie 2002 i 60 fps to powinien być ustawowy obowiązek w kazdej grze
PS5 i Xbox Series X nie udźwigną Gotham Knights w 60 fps
Śmiechu warte, gra wygląda jak Arkham Knight (albo nawet i gorzej), które działało na podstawowym PS4 i XONE, a tutaj niby 60fps nie wyciagnie nawet w FHD na nowszych konsolach? xD
A co do komentarzy wyżej, ludzie nie są zdziwieni dlatego bo KĄSOLOWCY MYŚLĄ ŻE BĘDĄ GRALI W 60FPS, tylko dlatego bo ta gra wygląda jak coś z poprzedniej generacji, więc stąd zdziwienie że obecna generacja wyciągnie tylko 30 klatek
Liczę, że w GOLowej recenzji zwrócicie uwagę na te innowacyjne i wymagające elementy gry, które usprawiedliwiają taki obrót sprawy.
Niezły techniczny badziew z tego musi być. Powtórka z premiery Arkham Knight na PC?
Absurdalna decyzja, że nie będzie możliwości wyboru. Dla osób, które wolą grać solo tryb wydajności powinien być dostępny. To niestety dyskwalifikuje tą grę. Mam nadzieję, że gra będzie klapą finansową za tak głupie decyzje
No niestety... na horyzoncie mamy serię kart RTX 4 tysiące, a konsolowcy nadal myślą, że do końca generacji będą grać w QHD w 60 klatkach.
To boję się ile osób kupi tą grę skoro 60 klatek wyciągnie tylko na kartach serii RTX 3000 i 4000, bo przecież nowe konsole mają moc przybliżoną do rtx2070/2080 z tego co czytałem, więc skoro taki sprzęt sobie nie radzi to ludzie na GTXach tym bardziej nie pograją
Nawet nie chce mi się czytać uzasadnienia tej decyzji bo jakie by nie było to jest głupie . Mamy 2022 nie 2002 i 60 fps to powinien być ustawowy obowiązek w kazdej grze
Jak chcesz mieć 60fps to kup sprzęt który się do tego nadaje. Obecne konsole to jest mniej więcej odpowiednik komputera z 3700x i 2060s, czyli komputer który się jako tako nadaje do grania ale w 1080p.
Do bezkompromisowego grania w 4K to jest dopiero co wydany RTX 4090, który sam kosztuje tyle co co najmniej 3 konsole.
Konsole niepotrzebnie poszły w podnoszenie rozdzielczości, kosztem wszystkiego innego. No ale wiadomo, na normikach największe wrażenie robi marketingowy znaczek """4K""", więc i to dostaliście.
Masz rację konsole nowej generacji wgl się nie nadają do 60 fps, trzeba kompa za 10k. A 60 fps to koniecznie musi być z 4k bo inaczej oczy bolą . Z pewnością wszyscy pecetowcy na pewno grają 4k 60 fps.
I jeszcze taki ma czelność mówić cokolwiek o "pojęciu na temat architektury sprzętu".
Zabawne.
Jeszcze raz powtórzę do was obu. Obecna generacja konsol to nic innego jak mid-rangeowy komp sprzed 3 lat w małej obudowie. To już nie te czasy, gdzie konsole miały autorskie rozwiązania sprzętowe, jak wspomniany już Cell, czy te tabletowe procki co miało PS4, więc tu już nie ma tej "magicznej" "optymalizacji". Teraz są to dokładnie te same rozwiązania od AMD, które oferują w swoich procesorach, kartach graficznych i chipsetach. I cała ta konsolowa "optymalizacja" to teraz balansowanie skalowaniem rozdzielczości i poziomem detali w taki sposób, żeby uzyskać najładniejszy efekt jaki się da przy tej mocy obliczeniowej którą konsole oferują. Dlatego też nie macie na konsolach opcji zmiany detali jak na PC, a jedynie 2, czasem 3 gotowe presety.
W przypadku gry z newsa, tej mocy na dodatkowy preset "performance" zabrakło i dlatego go nie będzie. Koniec tematu.
Co ty wypisujesz za bzdury to nie mam pytań.
Po pierwsze to aktualne konsole są w stanie bez problemu uciągnąć 60 klatek.
Po drugie to optymalizacja gier pod konsole wygląda zupełnie inaczej niż pod PC.
Już pomijam fakt, że jest coś takiego jak FidelityFX. No, ale tak, jak ktoś ma papkę zamiast mózgu to kupi PC za 10k bo wierzy w bzdury które mu wciskają.
I tak, PC ma przewagę nad konsolą i np do gry competetive lepiej kupić PC, ale nie pisz bzdur, że aktualne konsole są za słabe aby uciągnąć jakąś gówno gierkę w 60fpsach....
Ładny ból tyłka widzę, że twoje pudełeczko jednak nie jest aż takie super jak pan mówił w sklepie.
Konsole od zawsze celowały w 30fps i zawsze będą.
To, że na początku tej generacji wychodziły gry w 60fps (i to tylko przy wyborze niższych detali) było tylko z tego powodu, że dawały radę to zrobić w tych tytułach, bo na premierę były to całkiem przyzwoite systemy do gier. Były mocne niczym ówczesny mid-rangowy komputer.
Czas jednak idzie do przodu, gry wyglądają coraz lepiej, a co za tym idzie wymagania rosną. Moc konsol się nie zwiększa, więc jakość wizualna gier na konsole względem wersji na PC będzie spadać coraz wyraźniej z każdym rokiem. A pierwsze co zawsze leci do odstrzału na konsolach to płynność rozgrywki, bo tego na reklamach w telewizji i tak nie ma jak normikom pokazać.
Także podsumowując, nie wiem czy to jest pierwsza gra na konsole która oferuje tylko 30fps, ale z pewnością nie ostatnia. Z każdym rokiem będzie ich coraz więcej aż staną się standardem. Wtedy coraz mocniej zaczną spadać też i detale i rozdzielczość.
Ty w ogóle masz pojęcie o czym piszesz?
Taki Horizon 2 działa w 60fps, a chyba mi nie powiesz, że ma słaba grafikę? Jest wiele gier które mają bardzo ładna grafikę i chodzą w 60fpsach.
Raczej każdy zdaje sobie z tego sprawę, że konsola nie będzie tak wydajna jak PC, ale bez problemu można dać graczom wybór pomiędzy lepszą grafiką, a płynnością. Moc konsol tutaj nie ma znaczenia, jak pisałem wcześniej, już nie jedna gra pokazała, że się da. Wiadomo, że 60fps czy 120fps w natywnym 4k to za dużo dla tych konsol, ale nikt tego nie oczekuje. Akurat w przypadku Gotham Knight jest to nieudolność twórców i tyle w temacie.
Czyli po prostu są partaczami i tyle. Jak już wspomniałem w powyższym komentarzu, są gry z bardzo ładną grafiką i chodzą w 60fpsach.
Czy ty twierdzisz, że ta gra będzie jakaś rewolucyjna, że aż tyle mocy poszło na mechaniki gry i.... tryb kooperacji? No sory, ale kto tu wierzy w "papkę z internetu".
Można jeszcze założyć, że twórcy poszli na max w grafikę i dlatego nie ma tych 60fps, ale nadal jest to niezrozumiałe bo powinni dać opcję wyboru pomiędzy jakością, a płynnością.
Co do optymalizacji to się nie będę wypowiadał, napiszę ci tylko tyle, że jak się chce to się da, ale niestety w dzisiejszych czasach nie ma czasu na optymalizacje bo terminy gonią. No i nowe karty, procesory same się nie sprzedadzą.
Kolega ~rlistek dobrze mówi, podzielam jego zdanie
rlistek, g, a ma rację. Czepił się sprzętu i jakiejś optymalizacji, a to nie o to chodzi. Każdą grę można ściąć żeby latała w 60 klatkach, choćby w 1080p jak Guardians of Galaxy ale żeby był. Horizon: FW działać w 60 klatkach, a Gotham Knights już nie może? Oni po prostu mają skopany kod w tej grze i tyle.
Co to za debilne tłumaczenie że przez co op konsole nie uciągną więcej niż 30 FPS. Jakoś masa gier multi z wielkimi mapami działa w 60 FPS a oni mają z tym problem.
Coś czuję że trzeba będzie mieć niezłego PCta żeby w to zagrać.
xKoweKx ___>za pc-towy porcik Arkham Knight odpowiadało studio Iron Galaxy, co ciekawe to właśnie studio jest odpowiedzialne za porcik Uncharted na PC, natomiast za wersie konsolowe odpowiadało Rocksteady, natomiast Gotham Knights jest tworzenie przez ludzi z WB Games Montréal odpowiedzialnych za Arkham Origins który też na premierę nie grzeszył dobrym działaniem i co ważne PR tamtej gry tez nie był zbytnio ona wysokim poziomie zwłaszcza kiedy twórcy wprost powiedzieli ze nie będą już więcej naprawiać gry bo ważniejsze jest dla nich wypuszczenie DLC
PS a za PC-towy port Gotham Knights odpowiada QLOC...a sam port będzie posiadał Denuvo
Next-gen, który nie wyjdzie na stare konsole ale wygląda gorzej niż 7 letni Arkham Knight i tylko 30 klatek na nowych konsolach? Wstydziliby się to wydawać.
Chyba też poświęcili grafikę stawiając na te ogromne miasto. Skoro gra wygląda gorzej od Arkham Knight sprzed 7 lat ;D Gra chyba zdobędzie nagrode Bubla Optymalizacyjnego 2022.
W tym momencie ta gra jest dla mnie skreślona nawet jeśli trafiłaby do Game Passa i mógłbym ograć za darmo. 30 FPS to nie granie
Miałem kupić w piątek po pracy. Teraz to sobie poczekam na solidną obniżkę, bo za takie coś nie zasługują na 300 zł.
Jest to jedynie PRowe pierdzielenie. Mydlą graczom oczy tłumaczeniami z tyłka, a tak na prawdę dali dupy z optymalizacją i trzymają się z góry założonych terminów mimo, że gra to techniczny chłam zamiast opóźnić premierę. Czyżby CP miał konkurenta w kategorii skopanej optymalizacji? Anulowali wersję PS4 i Xbox One po to aby dać "The best experience", a teraz to? XD żenada.
Dziwne żeby ktoś kto kupił konsolę oczekiwał 60fps w każdej grze. Jeszcze to nie ta generacja.
To jest dokładnie ta generacja, bo są tytuły, które chodzą nawet w 120 klatkach.
Wystarczy spojrzeć na rocznik kolegi. Dla niego 60fps to będzie za dużo. Jego oczy nie nadąża przy takiej wysokiej liczbie klatkarza.
Pewnie zadna, bo grafika zawsze byla priorytetem a nie klatki
30 fps jest ok jak jest stale, kwestia przyzwyczajenia
60 fps to powinien być konsolowy standard, a oprawę dostosowywać do tego.
Jeszcze kilka lat temu konsolowcy jednym chórem śpiewali "ludzkie oko nie widzi więcej niż 30 fps" a tu nagle taki płacz i lament, bo deweloper zdecydował, że wracacie do korzeni.
Jakoś specjalnie mnie to nie rusza. Skoro wiadome było, że to ma być typowo pod rozgrywkę wieloosobową, to uznałem, że nie warto. Z reguły takie gry tracą na jakości i tyle.
Nie powiem, nawet myślałem o kupnie tej gry. No ale skoro takie jaja odstawiają, to ja podziękuję.
Absurdalne komentarze, że na horyzoncie karty graficzne za 10tys złotych więc konsole teraz będą w 30fps chodzić. Ta gra nijak się ma do potężnych nowych kart graficznych. Wygląda biednie, mechaniki skopiowane od Rocksteady. Dodali tylko coop. Spierdzieli optymalizację po całości, tym bardziej że robią to na unrealu 4ce. Wstyd po prostu zrobić grę w 2022 która działa w 30fps xD
Ta gra będzie chodzić na UE4? Jeśli tak, to niezły kabaret, tylko mało śmieszny... Powinni się spalić ze wstydu, za taki blamaż.
24 fps jest, bo kiedyś chcieli na kliszy oszczędzać.
Dzisiaj nawet i filmy spokojnie mogłyby działać w 60 fps i każdy by się przyzwyczaił.
Dokladniej, to ludzkie oko w ogóle nie widzi klatek bo nie działa z odświeżaniem tylko w stanie ciągłym.
Ale ludzki mózg przestaje widzieć przy około 15 klatkach, powyżej tej wartości seria slajdów zamienia się w iluzje płynnego obrazu.
Zastanawia mnie ile osób z tu komentujących ma w kompie coś lepszego od RTX 2060.
Z tu komentujących się nie dowiemy (ja mogę powiedzieć tylko za siebie, że zdecydowanie mam), ale wg Steama to prawie 1/3.
Nowe konsole powinny wychodzić razem z premierą nowych kart graficznych. Wtedy miałoby to wydajnościowy sens.
ODIN85. Konsole nowej gen. były przestarzałe o prawie 2 lata na premierę wiec no czekać na ps5 pro. Było oczywiste, że nie ogarną gier. WIdać jak Forspoken działa na filmach z ogromnymi dropami w większych akcjach. Powinna być premiera karty i po prostu wsadzić ją do konsoli. Choc wiadomo byłby jeszcze większy problem z dostępnością. Obecne konsole to bieda. Niektóre gry dzwigaja w 4k 60fps albo dynamicznej. Ale gdy dołożyssz ray tracing, którego AMD nie odsługuje i to wszystko działa softwareowo to jest turbo bieda.
Problem wynika z optymalizacji, a nie z samej mocy obliczeniowen urzadzenia na ktorym odpalamy. W sensie sa lepiej zroiobe i ladniejsze tytuly ktore dzialaja duzo lepiej i nie ma zajakniecia. PC nadrabia moc, ale to tez zly trend, koedy jestesmy zmuszani do zakupu drozszego sprzetu, bo producentowi nie chce sie optymalizowac gry :) i kolo sie zamyka, a my placzemy i kupujemy karty graficzne w cenie 3 konsol, zeby zagrac w 60fps
To ja mam teraz dwa pytania.
Gra nie wychodzi na starą generację więc ograniczeń względem nowej nie powinno być żadnych.
1) Aktualne konsole są za słabe aby uciągnąć dobrą grafikę+ 60 klatek?
2) Czy może jest to nieudolność twórców?
Podsumowując, ja osobiście nie zamierzam grać w żadną grę na konsoli w 30 klatkach bo po prostu oczy krwawią.
Nie, to jest właśnie ta generacja.
PS.
Sprawdziłem na jakie platformy ma wyjść gra, i na profilu gry widnieje napis "xbox one/ps4 anulowana". Chyba wszystko jasne, nie trzeba tutaj jakiegoś wybitnego analityka aby stwierdzić, że gra było tworzona także na starą generację, ale w trakcie coś nie pyklo i stwierdzili, że wydadzą tylko na nowe konsole. Niestety pewnie na tym etapie już nie można było zoptymalizować gry pod kątem nowych konsol. Przynajmniej ja tak to widzę.
Liczę, że w GOLowej recenzji zwrócicie uwagę na te innowacyjne i wymagające elementy gry, które usprawiedliwiają taki obrót sprawy.
Pusty, martwy świat i co-op to nie są wymówki.
Zwyczajne lenistwo twórców, nic zresztą nowego bo termin "Optymalizacja" już dawno został zapomniany.
TESO na X'ach lata w 60fps bez problemu, a to pełno wymiarowe MMORPG z pełną ilością graczy, NPC, mobów, logiki i skryptów.
Według twórców, PC jest jedyną platformą gdzie mamy RZEKOMO zobaczyć 60fps.
Znając życie gra domyślnie będzie zamknięta na 30fps i będzie trzeba grzebać w plikach konfiguracyjnych, nie takie cuda na kiju widzieliśmy już.
Widzę PC MR w natarciu. Oczywiście, ze każdy normalny człowiek pójdzie kupić rtx4xxx żeby grać w jakiś badziew w 60 fps xD po tych materiałach logiczne jest, ze ta gra to bubel i od strony technicznej jest spartaczona ale to wina konsol bo nie udźwigną xD większość z was się zamieniła chyba ch**** z rozumem
O wiele wiele ładniejsze gry i to z otwartym światem działają bez problemów w 60 fps
Winny co-op? To dać opcje wyłączenia go i wówczas z automatu niech gra podnosi fps do minimum 50.
Gra idealna do gamepassa.
A gdzie dynamiczne 4 k a gdzie 2k wolałbym 60 klatek. Dla mnie ten tytul odpada wiec
PS5 i Xbox Series X nie udźwigną Gotham Knights w 60 fps
Śmiechu warte, gra wygląda jak Arkham Knight (albo nawet i gorzej), które działało na podstawowym PS4 i XONE, a tutaj niby 60fps nie wyciagnie nawet w FHD na nowszych konsolach? xD
A co do komentarzy wyżej, ludzie nie są zdziwieni dlatego bo KĄSOLOWCY MYŚLĄ ŻE BĘDĄ GRALI W 60FPS, tylko dlatego bo ta gra wygląda jak coś z poprzedniej generacji, więc stąd zdziwienie że obecna generacja wyciągnie tylko 30 klatek
Najbardziej mnie bawią komentarze Musztardowców co siedzą na 1060 a gadają o 40xx i tym, że konsole nie dają już rady xD
Hehe, każdy konsolowiec sobie tak wmawia, żeby ból tyłka złagodzić.
Tak samo jak powtarzacie jak to każdy z was gra na wielkim OLEDzie podczas gdy zdecydowana większość z was gra na albo na tanich telewizorkach z media marktu albo małych monitorkach.
Ale ty masz ból dupy gościu że każdy gra na czym mu się podoba, czasami taniej wychodzi kupić konsole i 55" oleda niż ładować taka sama kasę w pc który nawet nie jest najwyżej klasy
Ja jem konsolowiec i gram na oledzie za 12 koła bądź projektorze BENQ i ekranie ramowym 120 cali .....
W PC mam właśnie 1060 6GB .... nie wiedziałem , że wyznacznikiem ekranu jest karta graficzna..... PAJACE.
Różnica jest taka, że posiadać GF 1060 może sobie ustawić detale na niskie z teksturami na wysokie, 1080p i te 60 fps osiągnie, kiedy na konsoli x2 wydajniejszej Developer wciska Ci obowiązkowe 4K i wysokie detale cieni, i masz grać w 30 fps max.
Wolałbym, żeby każda gra na konsolach miała trzy tryby wydajności.
Minimum i ponad 60.fps, optimum 60 fps I jakość wówczas 4K i ledwo 30 fps.
Szkoda że gry nie wychodzą na ps4, jak widać nowe też nie zapewniają nie wiadomo jakiej jakości. A w starej generacji wystarczy nie dawać tych zbędnych ray tracking opcji.
Przecież ta gra nie będzie miała nawet lokalnego coopa więc nie potrzebuje więcej zasobów jednej konsoli, co to wogóle za debilne tłumaczenie. Przeważnie staram się bronić twórców w podobnych sytuacjach ale tej po prostu się nie da xd
Potrzebuje, bo musi synchronizować do 4 instancji świata jednocześnie (w jednej sesji może być 4 graczy i każdy może się znajdować w innej części miasta, robiąc coś zupełnie innego niż pozostali, np. wykonując oddzielne zadania). Czegoś takiego nie widujemy w grach często (zwłaszcza takich, które stawiają na realistyczną oprawę i rozmach typowy dla produkcji AAA), bo jest to rzecz bardzo kosztowna obliczeniowo.
Możesz to rozwinąć bo totalnie tego nie rozumiem.
O co Ci chodzi z tymi instancjami? Przecież np. w takim Ghost Recon Wildlands/Breakpoint możesz grac coop z czterema kumplami i każdy może wykonywać inną misję. Kolejna gra, Division 1/2, każdy robi co chce mimo, że gramy w coopie.
Weźmy tutaj na tapetę gry mmo, a konkretnnie Black Desert. Gra ma od cholery mechanik, a na serwerze jest od cholery graczy.
Jeśli możesz to proszę wytłumacz mi to o czym napisałeś bo jak dla mnie to jest partactwo twórców i nie widzę tutaj nic nadzwyczajnego w tym coopie.
Ale rozgrywka powinna rozgrywać się na serwerze, a to czego nie widzi klient go nie powinno nawet interesować. Tutaj jest coś skopany kod. Albo... jest tak jak mówisz i serwerem jest jeden z graczy, a kod serwerowy zjada tyle zasobów, że już nie starcza na grę xD
To wygląda na jakieś zaplanowane działanie. Już poprawione modele z poprzedniej generacji - PS4Pro i XOX - oferowały gry w 4K albo prawie 4K, najczęściej w 30fps, czasami więcej. Teraz mamy sprzęt 3-4 razy wydajniejszy i nadal jest problem żeby osiągnąć 4K/60. To są kpiny, wmówili ludziom że 4K to standard, coraz częściej bredzą o 8K a gry w FHD żeby mieć porządną płynność. RT daje narzut do 40% obciążenia GPU i mamy to co mamy, ładne cienie i odbicia świateł w kałużach ale w 30fps bo więcej się nie da. Za kilka lat wyjdzie PS6, 3 razy wydajniejsza od 5 i nadal będzie 4K/30 bo stworzą jakieś nowe RT byle tylko uwalić GPU niepotrzebnymi bajerami, które dostrzega z 5% odbiorców.
Powiadam Wam powtórzy się sytuacja sprzed 7 lat na premierę Batman: AK - wycofają bubel ze sprzedaży bo będzie nie grywalny. Ta firma tak ma - skopana implementacja Denuvo i do przodu... byleby kasa płynęła strumieniami.
Wycować to oni sobie mogą ze sprzedaży bubel cyfrowy. Gorzej będzie jeśli to coś trafi na konsole w pudełkach. Moim zdaniem premiery pudełkowe i cyfrowe powinny być rozdzielone. Przynajmiej wtedy pasjonaci i kolekcjonerzy nie będą wtedy atakowani przez gry , które ponoć osiągneły złoty status. I mogą w swoim nie grywalnym stanie trafić do sklepów, Jak dla mnie wydawanie takich bubli w pudełkach na konsole w dniu "premiery:" to jest obrzydliwe marnowanie plastiku. Ale oczywiście są pozytywne wyjątki od reguły kiedy gry singiel w wersjach płytowych na konsolach są wydane tak jak należy.
Śmierdzi to nieudolnością twórców a nie jakąś skomplikowaną technologią...
To jak im to działa na PC? Przecież w obecnej chwili większość komputerów jest dużo poniżej wydajności nawet PS5 o Xboxie nie wspominając (przypomnę, że dalej najpopularniejsza kartką jest GTX 1060 a łącznie 31% wszystkich użytkowników nie przesiadła się jeszcze nawet na jakikolwiek model RTXa, do tego ponad 70% osób nie ma procka mocniejszego niż i5).
To co, na PC zmuszą graczy do grania w 30 FPSach (co na PC jest niegrywalne w dzisiejszych czasach) czy jednak istnieje opcja redukcji wymagań?
Z resztą śmierdzi bublem na kilometr, skoro zostało mniej niż 6 dni do premiery a oni nawet nie podali zalecanej konfiguracji na Steamie, tylko minimalną dla 60 FPS w najniższych ustawieniach.
Przecież to wygląda gorzej i bardziej sterylnie niż poprzednia część xD śmiech na sali
Ha ha ha ha, biedna gierka, pewny niewypał, a ci jeszcze dobili gwóźdź do trumny taką wieścią. :D
Po prostu im się nie chciało przysiąść do optymalizacji. Na obecnych konsolach zdaje się każda wymagająca gra ma tryb wydajności i jakości. Nie ma żadnego usprawiedliwienia dla twórców.
To co czas na PS5 Pro i Xbox SXX? ?? Najlepsze jest to, że informacja wpływa tydzień przed premierą, ale jak ktoś zakupił pre-order cyfrowy i miał jeszcze szanse zwrócić to tak rozpoczynając pre-download jak zazwyczaj dają tydzień przed, to już ma po zwrocie ??
Ciekaw jestem właśnie ile ludzi teraz cofnie jakiś zakup pre-order pudełkowej wersji albo nawet cyfrowej jak im się jeszcze udało. A tak poza tematem trochę konsolowym, odpowiedź dlaczego nie podali jeszcze zalecanych wymagań do wersji na PC...bo zalecana karta dopiero miała swoją premierę??
Czytaj - jesteśmy partaczami, którzy nie są w stanie poprawnie zoptymalizować naszej gry, a więc z trudem dajemy wam te 30 klatek i jakiś z palca wyssany powód.
Lol, gra akcji w 30 litości :) To ile będzie na one S? 720p? Oby się przejechali na tym. Osobiście gram zawsze w 60 jak jest wybór, podczas gry nie widzę różnicy. Coop mam głęboko (poza kanapowym) gram zawsze sam, a gra wygląda jakby spokojnie mogła wyjść na poprzedniej generacji. SkillUP grał w to i mówi, że wygląda gorzej niż Arkham Knigt.
"Osobiście gram zawsze w 60 jak jest wybór, podczas gry nie widzę różnicy." W sensie, że w grafice nie widzisz różnicy czy jest natywne 4K czy upskalowane? Jeśli tak to mam to samo, np w Horizon FW praktycznie tylko w niewielu momentach gry widać niższą rozdzielczość na jakiś elementach/obiektach daleko w tle.
To chyba pierwsza gra na xbox series x i ps5,ktora po premierze konsol nie bedzie miala 60 fps.Jedno jest pewne,ja napewno w nią nie zagram w 30fps.Jaja sobie robią??
Ktoś mi wytłumaczy co jest tak niesamowitego w tym coopie? Jakież innowacje wprowadza do branży gier, że nowe konsole mają za mało mocy aby uciągnąć grę w 60fpsach? Coop jak każdy inny...
Brak 60 fps na konsolach, brak crossplayu (w grze stworzonej z myślą o kooperacji) - straciłem jakiekolwiek zaciekawienie tym tytułem.
Za te zagrywki powinno się zbojkotować zakup i czekać... Podobna sytuacja była z Batman AK wcześniej jak ludzie otrzymali g które nie nadawało się do niczego, produkt wycofali ze sprzedaży i były problemy ze zwrotami kasy. Cena jest chora za tak niedorobiony produkt wyglądający i działający jak co najwyżej wersja beta. Wstrzymajcie się z zakupem co najmniej 1 miesiąc dla waszego dobra żeby nie było płaczu jak 7 lat temu. Druga sprawa to widac powtórkę z rozrywki. Pewnie część z Was nie pamięta ale na premierę Batman AK również był wydany z blokadą na 30 FPS !