Dodatek do Elden Ring coraz bliżej? Nowe mapy odkryte w plikach patcha 1.07
Zamiast Ray Tracingu postaraliby się o normalną optymalizację w otwartym świecie, bo gra 60FPS jak nie trzymała, tak nie trzyma i to niezależnie od konfiguracji. Ja z Ryzenzen 3 3100 i RTXem 3060 mam takie same FPSy na takich samych ustawieniach graficznych (wysokie) w 1440p co kumpel z R5 2600 i RTXem 3070. Zmiana ustawień na niższe też nic nie daje.
Gra wspaniała i jak najbardziej grywalna (4 razy już przeszedłem), ale Fromsoft mogłoby porzucić swoje korzenie z Dark Souls Prepare to Die i Bloodborne z tymi kiepskimi portami. Nie żeby na konsolach działało to znacznie lepiej, na nowej generacji też dropi poniżej 60.
A ja z przyjemnością zobaczę, jak ten piękny świat będzie wyglądał w raytracingu, nawet mimo tego że na własnym pececie go nie doświadczę
Z taką konfiguracją to w więcej jak 1080p nie celuj. U mnie RX6650XT, i5 9600k i w full hd na ultra mam 60fps tak przez 95% gry.
Z taką konfiguracją to w więcej jak 1080p nie celuj
Sporo gier śmiga bez problemu - poza tym gram w 1080p, ale wspominam o 1440p ze względu na test pomiędzy mną i znajomym. I nie, rozdzielczość nic nie zmienia - nawet w 1080p gra nie trzyma 60FPS w otwartym świecie. Nie ma znaczenia rozdzielczość, nie mają znaczenia ustawienia, gra po prostu odmawia 60 klatek.
Najlepsze jest też to, że nie znaczenia CO jest na ekranie - mogę być w Leyndell i bić się jednocześnie z 5 mobkami rzucając zaklęcia na lewo i prawo i będzie 60, ale w otwartym świecie stojąc i patrząc się chociażby na Agheel Lake już będzie tych FPSów 40.
Dark Souls 1-3 już dostali DLC z nowe lokacji i potwory, więc nie wykluczam, że Elden Ring może dostanie taki DLC później czy prędzej. Czas pokaże.
Przecież oni dodają nowe czary i itemy. To nie jest dlc.
Bethesdowskie zbroje dla konia przesyłają pozdrowienia.