Overwatch 2 skłócił graczy, winny upór Blizzarda
AIM assist tylko pokazuje jak zacofane jest granie na kontrolerze gdzie gracze potrzebują jakiegoś wspomagacza aby trafić w przeciwnika. Zupełnie nie rozumiem producentów konsol którzy upierają się tych kontrolerów oraz wstrzymują się od myszy i klawiatur. To trochę jak japońskie urzędy upierają się przy faksach zamiast skorzystać z e-maila. Jedyna konsola na rynku gdzie kontrolery mają jakikolwiek sens to Switch.
Gram na PC i na ps5. Lepiej mi się w FPS gra na myszce i klawiaturze to wiadome. Na ps5 pogrywam sobie w battlefielda 1. I ja nie wiem o co ten płacz ludzi o aim assist. Na myszce musisz dobrze wycelować co nie stanowi problemu. Natomiast aim assist ma pomóc namierzyć cel na padzie. Gdyby nie to ciężko by było trafić bo na analogach gra się zupełnie inaczej. CIężko jest skierować na cel na tym.
aim assist nie zmieniłby tu wiele
Aim assist położył Black Opsa 3 w jakieś 2 tygodnie od premiery.
Przecież to działa prawie tak samo jak aim bot czyli cheat. Owszem aim assist nadal wymaga celowania ale "przyciąga celownik do gracza jak magnes".
Jeśli mamy szybką grę, a takimi są shootery online, dołożymy do tego poruszanie się w trzech osiach (z jet packiem) oraz "bieganie po ścianach" to niestety ale aim assist daje tutaj olbrzymią przewagę bo gracz z myszką i klawiaturą musi się skupić nie tylko na poruszaniu ale również na celowaniu. Graczowi z padem "odpada" celowanie.
A dodatkowo w takich grach jak CoD czy O2 headshooty zasadniczo nie mają znaczenia więc kto ma łatwiej trafić ten wygrywa.
No ale na prawdę, co za problem dodać do konsol możliwość podpięcia myszy i klawiatury i problem rozwiązany. Czemu tego nie można zrobić, czemu tak się przed tym Blizzard broni?
"AIM assist tylko pokazuje jak zacofane jest granie na kontrolerze..."
...w FPSy.
"Zupełnie nie rozumiem producentów konsol którzy upierają się tych kontrolerów oraz wstrzymują się od myszy i klawiatur. "
No nie wiem może dlatego, że granie w każdy inny rodzaj gry na padzie jest po prostu wygodne i często bardziej precyzyjne (np. w grach wyścigowych).