War Hospital | PC
Co tu tak cicho? Czyżby nadchodząca gra o ratowaniu ludzkiego życia w czasie wojny jako człowiek medycyny jest zbyt nudna lub trudna dla wyjadaczy gier z odwrotną koncepcją?
Gra jest niedorobiona, wywala do pulpitu i nie ma autozapisu. Może za rok będzie grywalna. Nie warta swojej ceny mimo pomysłu.
Nie wiem co masz za pc ale mi ani razu nie wywaliło, klikasz ESC i zapisujesz :O.
Gra nadal lekko zabugowana. Ostatnio potestowałem mnóstwo indyków, AA i AAA i War Hospital jest na topce. Wyjdzie wersja ostateczna (to co jest to gra bez patcha day 1 - prawie gotowy produkt) i dojdzie przyjemna zniżka (tak by całość kosztowało poniżej 50 pln) to się skuszę. Co do gry: to frostpunk bez budowania (z bardzo ograniczonym budowaniem) - głownie chodzi o zarządzanie. Zarządzanie wszystkim ale głownie zasobami ludzkimi. Szkoda, że bardziej nie poszli w tym kierunku a doszło do rozproszenia (budowanie ulepszeń, według mnie nie wykorzystany potencjał misji zwiadowców ale to akurat bym wywalił najchętniej i więcej dał misji losowych wpływających na szpital typu naloty, więcej uchodźców, śmierć personelu, dodałbym warty samego terenu i w zależności od siły to udany lub nie sabotaż wroga, dodałbym leczenie siebie nawzajem personelu i np. utrata nogi u wypieszczonego chirurga co wpłynie na jego morale i wartość pracy , po prostu bardziej bym zbliżył nas do personelu by w ten sposób lepiej poczuć trudy wojny - bo to co jest to na końcu są cyfry do których się przyzwyczajam nazbyt łatwo itp itd). Te mikrozarządzanie jest ok ale gra ma nierówne tempo: okres nudy i okres totalnego chaosu. Ten okres nudy bym lepiej zagospodarował (np. leczenie dodatkowych pacjentów z innych lokacji w zamian za surowce i wtedy można uwolnić potencjał rozbudowy). Trochę piszę chaotycznie ale ujmując to w skrócie: gra nie ma dobrego balansu. Co do innych zastrzeżeń: totalnie za mała czcionka. Wielu rzeczy po prostu nie widać (np. zarzadzanie zmianami pracy). Ta gra to dobry pomysł, prawie skończony fundament i częściowo zrobiona nadbudówka. Brakuje jej szlifu i większego zdecydowania czym ma być. Na obecnym stanie dam jej 6,5/10 (to dobra ocena - oznacza tylko to, że trafi do pewnej grupy odbiorców). Po poprawkach dałbym jej 8/10 (więcej nie dałbym bo ogranicza ją zamysł a to co jest umieszczone jest w zbyt długim scenariuszu o wolnym tempie - frostpunk ma o wiele lepszą dynamikę i czynnik chęci ogrania ponownie). Gra może być bardzo solidnym tytułem mającym swoją pewnego rodzaju unikalność. I mogła by być grą godną polecenia. Na razie to polecam po prostu obserwować tą grę i patrzeć czy ją dopieścili. Pozdrawiam
I tak oddzielnie napiszę: spokojnie bym się odnalazł w roli współpracownika przy tym projekcie by móc doradzić jak poprowadzić tą grę by uwolnić jej potencjał. I w przypadku większości gier mnóstwo użytkowników tego portalu, graczy dałoby radę. Czemu mam wrażenie, że twórcy gier sami nie grają, nie są doświadczonymi graczami?
Nie przepadam za RTS-ami, ale w ten da sie grac, bo ma klimat! Ukonczylem pierwszy rozdzial. Co prawda poszlo mi marnie, ale teraz juz wiem co i jak. Gra ma polska wersje, wiec warto dac jej szanse...