Screeny z gier #21
Zapraszam do dzielenia się swoimi zrzutami z gier. Uchwyciłeś coś ciekawego? Tematycznego? A może po prostu lubisz pstrykać screeny? Koniecznie podziel się nimi z nami :)
W wątku obowiązuje tylko jedna zasada - zakaz spamowania zdjęciami z jednej gry! (w nawiązaniu do poprzedniego wątku) no chyba że masz do zaprezentowania coś co się wyróżnia. Wtedy przymkniemy oko :)
Zachęcam do zabawy!
lecieliśmy punkt za punkt, dobry meczyk był.
Ależ mi sie podoba to DG. W dodatku jak miodnie pracuje silnik gry na high. Wzór.
Spędzę tu miesiące z moim czasem grania :) ale mi pasuje. Boje się tylko starcia z pierwszą hordą...i następnymi:)
CyberForzaHorizon 2077
Series x w trybie wydajnosci, wiec jeszcze ladniej moze to na tej konsoli wygladac :)
Wpadlem na hot doga, a ze fajny kawalek w radyjku lecial, to nie chciałem z auta wychodzić.
Była odpowiednia pora do założenia następnej części, także doceniam :)
A gdzie Panam - gościu, minusują ciebie jakieś bękarty, tymczasem najlepsze screeny z CP77 wrzucasz, gdyby nie Panam to CP77 byłby tylko przeciętny, a tak jest nawet dobry -)
Panam zazwyczaj ląduje w wątku z grą nie bez powodu :p choć zdarza mi się zapodać i pod newsem lub tutaj.
Ta gra po prostu jest cudna graficznie a ja jestem uzależniony od robienia skrinów z niej - jak i miliony graczy na całym świecie co widać po różnych zakątkach internetu.
Tak, jest ładna, tyle, że ja nie mam co w niej robić więcej - zagrałem, wątek główny i kilka pobocznych przygód ukończyłem, Panam zobaczyłem, trochę czasu z nią spędziłem. Dobrze, że te screeny wrzuciłeś po premierze gdyż byłbym tej gry nie kupił (setting świata gry mi się nie podoba) - a tak to przynajmniej Panam poznałem. Widzę, że CP77 dla Ciebie to jak Skyrim dla mnie -) O właśnie zaraz sprawdzę czy do Skyrima nie ma modu z Panam - to by była heca, o może będzie do Fallouta 4 to jest wtedy duża szansa, że ruszę z tą grą do przodu trochę (tak się zbieram chyba od 5 - 6 lat i kończy się na tym, że zainstaluje nowego moda, pooglądam 10 minut i ... wracam do Skyrim lub symulatorów lotu (DCS lub IL-2 Sturmovik lub RoF).
Wczoraj skończyłem ME:Andromeda, 5 lat temu odbiłem się od tej gry, teraz jednak (pomimo swoich wad, ale z uwzględnieniem sytuacji na rynku gier w ogóle) wciągnęła mnie jak czarna dziura. No to teraz poza Ił-2, Rise of Flight, DCS i Skyrim (w którego gram 11 lat) naprawdę nie mam w co grać (no jeszcze mi został engine do modów F4, chyba z braku lepszych gier na rynku będę musiał go ukończyć-).
Pathfinder daje radę, nawet całkiem dobrze napisana postać. Przygoda od strony fabularnej fajna, postacie gry w większości dobrze przygotowane, dobre są też dialogi, idealna optymalizacja dla maksymalnych ustawień, jedyne co kuleje to monotonna walka i wszystkie misje główne, które są praktycznie jedną i tą samą misją (w wielu wariacjach). Czasem można się doczepić do mimiki twarzy, ale ten element widzę od roku 2017 uległ drastycznej poprawie.
Czas odświeżyć F4, jednak bez modów byłbym jej nawet nie dotknął, tak to pogram z 15 minut -)
edit - za duży był obrazek, teraz się załadował
Nie no, lepiej jednak wrócę do Skyrim.
Pierwotnie ogrywany coop na PS4 w 2015 wraz z
Dobrze tutaj wrócić, w szczególności do wersji kompletnej, czyli definitive edition.
Partner niezmienny :)
to na tyle z bety, 21 października będę grał już sobie tydzień przed premierą w kampanię
To tym razem coś z Terrari.
#1
Nie za mała ta arenka na bossów? :D
I czemu wszyscy NPC w jednym budynku?
Deathloop ? Kurczę nie wiem, pamiętam ze kupiłem tą grę na premierę, pograłem pierwsze 2h i dalej już nie miałem ochoty, jakoś mnie nie wciągnęła, może zrobię drugie podejście.
Tak jest, wpadł mi w ostatnim Humble Choice. Po 6h na razie gra mi się mega fajnie, trochę się człowiek gubi w tych wszystkich wskazówkach i systemach ale klimat jest.
Okay, Arkane Studios level designem i projektami stoi. I m.in. za to ich uwielbiam :)
Deathloop
stalkerowski ssr
super to wyglada
wygląda ładnie
dla porównania tragiczne ssr w parch 2 i to jest 4k lol - mój skrin
\/
Ale to nie jest SSR, nie masz tych drzew z kałuży widocznych z w przestrzeni ekranu. To cubemapa, w dodatku jedna z lepiej zaimplementowanych, gdzie w innych grach cubemapy wyglądają jak błoto.
Jak mnie to absolutnie nie dziwi, że wąchacz stópek Panam jak zwykle szuka poklasku i atencji jeżdżąc po TLOU2. xDD
Ale to nie jest SSR, nie masz tych drzew z kałuży widocznych z w przestrzeni ekranu. To cubemapa
Czyli co? Odwracając to o czym mówisz rozumiem, że wadą SSR jest to, że ze względu na sposób działania, nigdy nie odzwierciedli niczego, co nie jest bezpośrednio widoczne na ekranie (tj. obiekty poza polem widzenia ekranu). Więc nie działa na takie rzeczy jak np. lustra (chodzi mi o odbicie twarzy gracza w lustrze i innych przedmiotów niewidocznych na ekranie). To samo dotyczy odbić przedmiotów niewidocznych na ekranie np. w wodzie jak rozumiem.
Nie wiem jak to jest w zmodowanym Stalkerze (grałem w niego wieki temu bez modów), ale np. w Skyrim SE mam opcję "reflection enabled" - ale - odbicia defaultowe (w wodzie głównie) były nie do końca zadowalające. Oczywiście włączyłem je w modzie ENB (tu swego czasu też były z tym problemy gdyż ta opcja wprowadzała różne bugi typu metaliczny wygląd chleba, sera, etc. lub artefakty w przeźroczystych elementach, później to poprawiono), acz być może była to winna innych modów, które wcześniej kompatybilne z ENB stały się już niekompatybilne w chwili zainstalowania nowszej wersji ENB. Ja tych problemów w ogóle nie miałem wtedy.
I teraz pytanie - gość który zrobił ENB dla Skyrim pisze, że "It is replace game ssr, but use the same code, just with some fixes. I thought it's okay, but after release people found bugs cause of algorithm used, so i need to rewrite the code to my own completely." Poprawił to, ale nowsza wersja tego moda (teraz jest kolejna do Skyrima AE) akurat u mnie wprowadziła "migotanie" niektórych elementów odbić w wodzie (a raczej nie niektórych tylko konkretnie nieba odbijającego się w wodzie) więc wróciłem do poprzedniej, z którą nie mam problemu. Co mogło być powodem "migotania" odbić niegenerowanych przez SSR? Przejrzałem wątek dot. tego tematu na http://enbseries.enbdev.com, ale nie znalazłem zadowalającej odp. Akurat po wprowadzeniu wtedy (to było 2 lata temu) nowszej wersji ENB problemy u większości graczy zanikły, ale u mnie się pojawiły z tym odbiciem nieba. Innymi słowy pojawił mi się konflikt między odbicia generowanymi w czasie rzeczywistym, z odbiciami (obrazami), które są wcześniej przechwycone i przechowywane w cubemap (jeśli oczywiście tak jest z niebem niewidocznym na ekranie).
Dla uproszczenia - zobacz - tu są odbicia z ENB w wodzie, SSR + inne odbicia (w tym nieba niewidocznego na ekranie). To właśnie niebo "drży / migocze" czasami w nowszej wersji moda więc gram na starszej.
Ale w wielu innych sytuacjach może uzyskać dynamiczne, szczegółowe odbicia w czasie rzeczywistym na prawdopodobnie niekwadratowych powierzchniach.
EDIT - rany często mi się nie chcą załadować zrzuty, pomniejszyłem plik i jest OK, zakładam, że to ograniczenie wielkości uploadowanego pliku (wcześniej też tak miałem)
Keep tryin, boi. W przeciwieństwie do gołsta jestem odporny na twoje słabe ataki na i tak przeciętnie fabularną w mojej opinii grę. Nie zapomnij o zdjęciach swojej pikselowej ukochanej z Aldecados. xDD
Ale ten mod to jest kozak
najlepsza nakladka graficzna do stalkera z jaka mialem do czynienia, maksymalnie poteguje klimat zamiast go dobijac jak 99% graficznych modow
mod sie nazywa screen space shaders, zawiera w sobie poprawione ssdo, sss(screen space shadows) oraz pelne ssr, zarowno wody jak i powierzchni plus efekt uderzania o nie kropli jak widoczne na powyzszym screenie
gra to oczywiscie Anomaly, czyli samodzielny mod na bazie stalkera coc(call of chernobyl, rowniez mod, laczacy zawartosc calej trylogii)
chyba "Stołówka"
za dużo STALKERa bo zaczynam odczytywać napisy mimo, że języka w szkole nie miałem...
Stary demon mocno śpi, czy jakoś tak. xDDD
taki tam widoczek na stolice, w oddali twierdza faring, przez ktora prowadzi przelecz do nordmaru...
...i wlasciwa przelecz, wlasnie przebyta
If only większość z tych miast była choć na poziomie Khorinis, to moja radość z grania w Gothic 3 byłaby większa.
no niestety pod tym wzgledem wielki zawod i bieda, w vengardzie nawet portu nie ma lol reszta to wioski po pare domkow na krzyz
Jeszcze kilka screenów z AMID EVIL. Pod względem lokacji inne retroshootery to bieda.
Z całym szacunkiem dla Gigera to kiedy pojawiło się trochę więcej Beksińskiego to stałem 10 minut i rozglądałem się dookoła.
Genialna rzecz.
Kadetem tera.
Jedna z niewielu ścigałek, w których zdarza mi się zatrzymać i gapić na krajobraz.
Jak dla mnie całkiem ciekawy tytuł.
Nie miałem żadnych wymagań sięgając po niego, kupiłem pudełko za jakieś 20 złotych i w pamięci miałem tylko hejt jaki się wylał w okolicach premiery. I miło się zaskoczyłem, pierwsza część moim zdaniem najlepsza ze wszystkich
To była moja pierwsza next-genowa gra w jaką zagrałem po zakupie PS4 w 2014. Korci wrócić.
Jak dla mnie niestety gierka z kosza w porównaniu z GTA, ale pierwsza to i tak była najlepsza odsłona tej serii
Myślałem, że w temacie będzie już roiło się od screenów, ale chyba wiele osób sobie odpuściło grę.
Lol. Przed chwila splusowalem wszystkie screeny i juz ktos zdazyl zminusowac
Panowie, jakas menda siedzi w watku :P
Bagna
Scorn wyglada swietnie na waszych screenach, na dniach sam zasiadam, mega klimat
Czy to jeszcze NFS czy już Burnout?
Nie wiem, jak mi się udało tą grę ukończyć, pograłem ostatnio w Heata przez pół godziny i jest dla mnie po prostu niegrywalny :( Oby nowy NFS wprowadził jakąś rewolucję w mechanice jazdy
A ja odwrotnie. Gdy grałem lata temu to był to dla mnie crap, ale teraz po powrocie do wersji pecetowej stwierdzam, że to naprawdę niezła ścigałka :D
Nie trać głowy, Artyom.
Kitowcy próbowali mnie zatrzymać na polnej drodze
Nie skończyło się to dla nich dobrze
Tyle oczekiwania na tak krotka rozmowe... zwykle w okolicach tego momentu konczylem przygode z g3, ale tym razem chce skonczyc calosc
Tak. Co by nie mowic to czuc, ze jest to jeszcze gra piranii i klimat gothikow sie tu mocno udziela. Boli jednak bardzo fakt, ze zabraklo czasu by wypelnic ten pieknie skonstruowany recznie swiat ciekawa zawartoscia. Gra ma swoje momenty, ale ogolnie fabula jest mizerna a wiekszosc zadan kiepska, ubogo jest tez w kwestii uzbrojenia. Sa mody, ktore dodaja sporo zawartosci, ale nie podobaja mi sie w nich nowe zadania, wolalbym zeby skupily sie wylacznie na rozwinieciu wyposazenia. Jedyny godny uwagi projekt to CSP czyli Community Story Project, ktory ma za zadanie gruntownie przebudowac fabule gry, wprowadzic rozdzialy itd. ale to poki co piesn przyszlosci, bo nie jest znana nawet przyblizona data premiery, a powstaje to juz kilka dobrych lat
Varant ->
Szkoda, ze zabraklo bagien na ktorych toczyla sie wielka bitwa o ktorej czytalismy w pierwszych czesciach. CSP miedzy innymi o takie rzeczy ma zadbac, by zachowac wieksza zgodnosc z lore
Dzięki za info. W dwa pierwsze grałem wieki temu, nie wiem dzisiaj z jakich powodów nie zagrałem w cz.3. Fabuły już praktycznie nie pamiętam więc nie będzie to dla mnie problemem. Nie mam już żadnej gry RPG, w którą mógłbym zagrać (poza oczywiście Skyrim i AC: Odyssey, ew. Fallout 4, ale w tej ostatniej nie daje rady wytrzymać dłużej jak 15-30 minut), nie gram nigdy jeszcze raz w ten sam tytuł (poza Falloutem 2) gdyż na ogół eksploatuję grę podczas pierwszej i zarazem ostatniej rozgrywki nawet jeśli gram z 3 saveów i badam rożne możliwości przez całą przygodę - w zależności od wyborów i podjętych decyzji. Chyba się skuszę więc na część trzecią.
Tez zostało mi coś z Gothica 3, grane z Community patch, Quest pack i Content mod, było bardzo przyjemnie. Po lewej Paladyn jak stary pijany :P.
No to zaczynamy nitkę z A Plague Tale: Requiem :D
Odpaliłem dzisiaj rano na chwilę, żeby popatrzeć jak to chodzi, po pracy będę już ogrywał normalnie.
Ładnie wygląda ale gdyby nie DLSS to byłoby cienko z wydajnością :x
Klimat za to już od początku siada.
oj coś mam wrażenie, że ten wątek screenów z gier zostanie opanowany przez nowe PlaugeTale
wieczor w dobrej atmosferze
Gra pod koniec robiła mi kawały. Pal licho że atmosfera poważna i smutna ale fakt, że mogę nie skończyć gry napawała lekkim niepokojem...
Brzmi zachęcająco
Wygląda zapraszająco
Tak naprawdę to wejście do bazy bandziorów przez ich śmietnik/wychodek
Za czasów Farminga 17 :D
Dziś premiera Uncharted na PC to może wleci później parę screenów.
Ale historia!
W wiosce kotow w kordonie odebralem zadanie dostarczenia paczki do jakiegos jegomoscia z agropromu. Zamiast zabrac sie za robote postanowilem ruszyc wolnym szlakiem w poszukiwaniu cennych zapasow. Minelo juz sporo czasu kiedy napotkalem dwoch stalkerow podazajacych laskiem od strony wysypiska i jakiez bylo moje zdziwienie gdy sie okazalo, ze jednemu z nich moge wreczyc otrzymany z zadania pakunek. Z poczatku pomyslalem, ze to blad, ale uwaga, zaden blad, to po prostu Loszka Rambo wybral sie z ziomkiem na wycieczke do kordonu :)) A moze sie po prostu wk%^&$ na kuriera i sam po nia przylazl :P
W kazdym badz razie poklony dla moderow, ktorzy 15 lat po premierze znajduja sposoby na implementacje funkcji obiecanych jeszcze w pierwszych zapowiedziach od gsc. W tym wypadku chodzi o mityczne alife, ktore mialo pozwalac stalkerom na dowolne i dynamiczne przemieszczanie sie po calej zonie.
A jesli was interesuje dalszy los naszego Rambo to nie mam dla was dobrych wiesci ;(
Chlopaki zatrzymali sie w pobliskim gospodarstwie samotnikow gdzie loszka poniosl smierc na skutek ataku bandytow.
No i wreszcie, co ma do tego wszystkiego ten screen?
Ano duzo, bo widzicie na nim mnie skradajacego sie do snajpera okupujacego pozycje po drugiej stronie wagonu. Snajpera ktorego juz tam nie ma... bo sobie gdzies poszedl :)
A na koniec jeszcze taka mala prywata - uwielbiam te momenty kiedy sie zapominam i jaram grami jak za dzieciaka :))
No i jest, na razie fajnie się gra :D
#1
baza czystego nieba
czyste niebo po emisji :P
zachod slonca nad agropromem
kiedy cos pieknego zwiastuje cos strasznego