Znamy wymagania sprzętowe NFS Unbound na PC
PS5: 4K przy 60 klatkach na sekundę,
Xbox Series X: 4K przy 60 klatkach/s,
Xbox Series S: 1280p przy 60 klatkach/s.
W końcu. to chyba pierwszy nfs na konsoli działający w 60fps (pomijając remaster HP2010), bo ani Payback ani Heat nie wykorzystały mocy mocniejszych konsol PS4 Pro i One X i działały w 30fps, NFS2015 też żadnego patcha pod nie nie otrzymał, nie wspominając nawet o np patchu dla nowej generacji (chociaż to może dlatego że EA zamknęło Ghostów i nie miał kto tego zrobić) więc fajnie że chociaż nowa generacja otrzyma NFSa tak jak powinna, bo 60fps w wyścigówce robi sporą różnicę
Nie wiem jak to działa na Xbox One X, ale na Xbox Series X w tych wszystkich grach możesz włączyć 60fps (ficzer Microsoftu).
Z żadnej, ale w zasadzie nie istnieje odpowiednik 1050ti wśród kart AMD z tamtej generacji. RX560 jest słabszy nawet od zwykłego 1050, a co dopiero Ti, więc dali RX570, ot cała historia.
"Kęsik angry noises"
i wtedy wchodzi on, cały na biało, powiewając peleryną:
Z której strony RX 570 jest kartą porównywalną z 1050 Ti?!
Dowiozłeś,
nie ma w tym nic niezwykłego, RX 570 faktycznie jest lepszy od 1050 Ti, ale 1050 powstał w 2015 a RX w 2017 więc trochę ich dzieli
Uff, ruszy.
Właściwie to pójdzie mi na maks detalach, tylko nie wiem, czy będzie mi się chciało w to grać... Ale po ostatnich kilku grach spod szyldu NFS jest szansa, że przynajmniej ta część wkupi się w moje łaski. W końcu.
Poczekam aż wpadnie do EA play i się ogra za pomocą gamepassa ultimate. Grid Legends trafił po ok pół roku. W sam raz na patchowe vacatio legis.