Remake Dead Space jest reżyserowany jak God of War; zobacz nowe screeny
Zapowiada się klimatycznie, dzięki udostępnionym screenom? Ja już chyba czegoś nie rozumiem.
Zapowiada się klimatycznie, dzięki udostępnionym screenom? Ja już chyba czegoś nie rozumiem.
Najważniejsze, żeby zmienili zakończenie bo clifhanger jedynki psuje całą grę
Tak Adamie, będę na przekór tobie. Tlou ma idealne zakończenie, ale i tak by mogli je zmienić tylko ze względu na obecność kontynuacji. Niech skończą z tą durną modą na clifhangery i zaczną wreszcie robić good endy, bo inaczej po co mam grać i omijać przeszkody, starać się przeżyć, skoro na koncu i tak ma mi się nie udać to, po co przychodze? Poza tym gry mają być rozrywką, a na świecie jest wystarczająco dużo zła, by mieć bad endy. Jak nadal to do ciebie nie przemawia, to pozostaje ci omijać moje wypowiedzi, bo nie mam zamiaru rezygnować z odpowiadania na nie w inny sposób niż tutaj.
Hydro ten tytuł jest dlatego tak wyjątkowy, bo w przeciwieństwie do większości gier sprawiła że im brniesz dalej tym bardziej tracisz nadzieję. Kiedy w innych grach masz różne zwroty akcji, ale przeważnie kończące się szczęśliwie tak tutaj zastanawiasz się czy może być jeszcze gorzej. Naprawdę mało jest takich produkcji gdzie ma się tak silne poczucie beznadziei oraz bezsilności i ja właśnie za to kocham Dead Space.
Wolfdale
Prawdziwe poczucie pustki i beznadziejności to masz przykładowo w I Have No Mouth, And I Must Scream 1995, Pandorum 1998, Pathologic 2005 itp. Hardcorowo.
Jest też polska przygodówka 2d The Cat Lady 2012 z bardzo skromnym budżetem niesamowicie posępna, gdzie graliśmy kobietą. Kolorystyka bardzo oszczędna. Prawdziwe dołująca produkcja.
^^
zaraz zaraz, TLOU ma zle zakończenie/ cliffhanger na końcu? Nie zauważyłem. Przecież tam się wszystko kończy pozytywnie i nie ma żadnego cliffhangera, historia jest zamknięta.
Po co? Był świetny i tak mamy kontynuacji Dead Space 2, który zakończy ta historia.
Raczej niech uzupełnią brakujące historie po zakończeniu DLC do Dead Space 3.
to oryginal mial ciecia kamery i loadingi w trakcie gry?
Nie pamietam dokładnie, bo grałem w to w okolicach premiery ale zdaje się były wycieczki od stacji do stacji jakąś kolejką kosmiczną na zakończenie każdego rozdziału. W tym momencie mogli upchać loadingi, tak jak w GoW są one zakamuflowane podczas krótkich scenek przejścia Kratosa przez szczeliny czy gruzy. Max Payne 3 też nie miał oficjalnie czasów ładowania, co nie znaczy że ich nie było podczas scenek, których nie można było wyłączyć. Sprawa druga, to nie pamietam czym można było swobodnie sobie zwiedzać stacje kosmiczną i wracać do punktów początkowych, jak w Alien Isolation( w niej też zdaje się zrobili podobny zabieg z ekranami ładowania podczas podróży ze stacji na stacje).
no wlasnie ten tram byl robiony zeby bylo seamlessowo z tego co pamietam. wracanie do poprzenich rozdzialow bylo na pewno w DS3 a w 1 i 2 juz nie pamietam, nie chce mi sie szukac.
Ładowania były co każdy level. Po wczytaniu kolejnego levelu nie można już było cofnąć się do poprzednich. Cięć kamery sobie nie przypominam.
Max Payne 3 miał loadingi. Przynajmniej na X360, bo na PC nie grałem.
W MP3 są loadingi w czasie trwania cutscenek (nie wszystkich), a są one niekiedy dlugie
Pierwszy DS ma klasyczne ekrany doczytywania pomiędzy poziomami, a te zwykle rozpoczynają się i kończą w kolejce "metra". Do wcześniej odwiedzonych części Ishimury nie możemy wracać, chyba, że fabuła nas tam wyśle, a dzieje się to nader często, bo backtrackingu jest tam sporo.
Ciekawi mnie, jak to będzie zaimplementowane w remake'u. Bo to, że zdaniem twórców MOŻNA, nie oznacza wcale, że faktyczne będzie warto cofać się do wcześniej odwiedzonych lokacji. Gdyby w tym aspekcie po prostu skopiowali oryginał 1:1, to byłaby to zwyczajna strata czasu, bo stary DS po prostu nie był projektowany z myślą o takiej otwartej eksploracji. To musi zatem oznaczać, że będą tam na nas czekały jakieś dodatkowe atrakcje, a przeciwnicy najpewniej będą się odradzać. A może gra będzie miała metroidvaniową strukturę i dopiero po jakimś czasie będzie otwierać przed nami wcześniej niedostępne lokacje?
Nie wydaje mi się aby zrobili z DS Metroida. To by musiało oznaczać przeprojektowanie całej gry i lokacji, bo jedynka miała bardzo liniową strukturę. Owszem, mogą coś niecoś wrzucić w trakcie backtrackingu, rywali, znajdźki, może dodatkowe elementy w lokacjach ale zmian na miarę typowej metroidvanii by się nie spodziewał.
Taki design mógłby dotyczyć tylko pobocznych skrzynek czy pomieszczeń (dodanych w remake'u), ale już nie tych fabularnych. Czyli np. zdobywamy master key z dryfujących w kosmosie zwłok głównego inżyniera (dodanych w remake'u), dzięki któremu możemy wreszcie otworzyć ten pokoik w maszynowni (którego w podstawce nie było) i wydobyć z niego nowy pancerz (dodany w remake'u).
widziałem parę urywków dead space mimo że wykorzystuje pomysł innych to będzie olbrzymi sukces dla EA / wygląda kapitalnie !
Witaj na "gry-online" stronie która poziomem dna i mułu zrównała się "cdaction", nie będę nawet na to pluł bo szkoda mi moich pluwocin na nich :P
Czy ja dobrze pamiętam, że z Frostbite jest jak z Cryengine - radzą sobie z nim dobrze tylko sami twórcy? To budzi moje obawy co do finalnej technicznej jakości.
Zależy co muszą w nim zbudować. Dead Space nie będzie tak "skomplikowany" jak nawet najbardziej mainstreamowy RPG.
Poza tym mają dokumentację i wsparcie inżynierów silnika z DICE. Co prawda takie wsparcie było również przy produkcji dragon age, ale tam jakikolwiek update silnika wywalał do kosza część aktualnej pracy, jeśli dobrze pamiętam z książki Schreiera.
Co do cry engine to Prey działał imo bardzo dobrze, świetna optymalizacja, bugów też nie pamiętam. Co innego KCD, ale to mimo wszystko gra z KS i od indie devów.
No z waszą kompresją to te zrzuty (takie polskie słowo zamiast screen) nie są smakowite tylko okropnie brzydkie, jakbym grę sprzed dekady oglądał, tymczasem to nie gra sprzed dekady, a serwis z technikami sprzed dekady najwidoczniej.
O kogoś bolą 4 litery, bo musi mieć jak najlepszą grafikę, a nie dostał jej.
Mnie bardziej ciekawi czy uda im się zachować ten niepowtarzalny klimat, bo że gra wizualnie będzie wyglądać świetnie to nie mam wątpliwości. Lecz to nie wystarczy aby sprawić, że będzie to tak genialne jak oryginał.
Na mocnym PC ta gra już teraz wygląda niegorzej. Może jednak sobie podaruję, grałem całkiem niedawno i dużo pamiętam.
aha czyli będzie to bardziej interaktywny film niż gra do grania
Electronic Arts zapowiedziało, że jutro nastąpi ujawnienie gameplayu z remake’u Dead Space.
A co z NFS który premierę ma mieć jeszcze szybciej bo na początku grudnia? Odnośnie tej gry nie wiadomo nic, a tym czasem z Dead Space dostajemy kolejny gameplay xD
Ofc czekam mocno na ten remake i się ciesze że EA dało drugą szansę marce, bo po sukcesie Mass Effecta, jeżeli i to odniesie sukces to mam nadzieje że EA wskrzesi wiecej marek zza grobu, ale nie wiem jaki geniusz marketingu tam pracuje że do tej pory nie wiadomo nic o nowym NFS poza plotkami.