Nowe życie World War 3 nie jest usłane różami; otwarta beta ma problemy
To samo co było 4 lata temu.
Dramat.
za kilka tygodni jak się z tym uporają warto będzie pograć. Gra to półśrodek między codem a bf
Raczej półśrodek między bf i Arma. WW3 zdecydowanie bardziej sztywne od bfa, a co dopiero porównywać ją do coda.
To samo co było 4 lata temu.
Dramat.
To samo obrońcy tej gry mówili 4 lata temu, wszyscy wiemy jak to się skończyło.
Od CBT do OB (prawie rok) nie wiele się zmieniło.
Chyba oszaleli, że mam pobierać 65 GB gry przez ponad 8 godzin jak z emule. Plus ten launcher wygląda jakby żywcem wzięty sprzed 15 lat.
Aktualnie odpalenie tej gry jest niemożliwe. O ile już komuś uda się przejść przez zabugowane ustawianie nicku, to później launcher z uporem maniaka wywala błędy - timeout. JEŚLI NAWET komuś uda się jakimś cudem wejść do menu, to lobby non stop wywala ERROR 151.
Na ten moment jest to C R A P, po prostu nie działa. Po takim czasie closed bety i testach stresowych wydaje się, że powinni być chociaż trochę przygotowani na open betę. Żenujące.
A pamiętam jak kiedyś na PGA zrobili potężne stoisko. Kilkadziesiąt komputerów idealnie na jedną multiplayerową rozgrywkę, prezenterzy przebrani za żołnierzy z gry, koszulki rozdawane po grze, nawet mały transporter wojskowy wzięli do tła. Takie zainteresowanie to wzbudziło, że rzeczywiście można było wtedy pomyśleć, że rośnie nam jakiś konkurent Battlefielda. Szczególnie po ograniu, bo rzeczywiście bardzo fajnie się tam strzelało. Jednak World War 3 to idealny przykład jak bardzo problemowa premiera może zaważyć o przyszłości gry, a tym bardziej wśród mniejszych producentów.
Dawno temu opisałem w recenzji tę sytuację o której Ty wspomniałeś - przerost formy nad treścią.
Lansiarze z TF51 jeździli od targów po wystawy, lansowali się na symbole PW w mundurach i na prawdziwym sprzęcie. Był szpan i szum uderzający w patriotyczne klimaty. Szkoda tylko że nie potrafili ogarnąć podstaw czyli serwerów i zawartości w grze. Nie potrafili ogarnąć wydania własnej gry. Późniejsza opieka pod skrzydłami ruskich też była mocno... zastanawiająca.
PS, jak się czują ci co w 2018 wydali kasę na grę? Bo model biznesowy jest iście "polski"- kasę zgarnąć, grę zwinąć, a potem wrócić za parę lat z modelem F2P (tak wiem że są jakieś pierdoły dla tych co wydali kasę kilka lat temu, ale nie za to płaciliśmy)
czuje sie do dzisiaj wy**many, bo kupilem na samym poczatku z tego co pamietam za 30+euro, wlaczalem/wylaczalem kilka razy, gra wieszala sie w menu, podczas wyszukiwania serverow i ogolem mialem 3h na liczniku i nie przegralem nawet sekundy no i refund na steamie nie zadzialal, bo mialem ponad 2h... od czasu do czasu odpale, zeby zobaczyc czy to cos jest grywalne ale to drewno i kazdy ten update to 'pudrowanie trupa', szmal zawineli i dali niegrywalnego crapa, za ktorego nie moglem zrobic refunda... niby kasy nie duzo ale po dzis dzien, drazni mnie jak widze ten tytul :-D
co lepsze zrobilem preorder na steamie nowego bf, mialem przegrane cos kolo 3-4h i refund poszedl bez problemu.
Akurat sciagam ze Steam-a. Gra wazy 65.79 GB, predkosc pobierania u mnie to 1,5 - 2,5 MB/s. WW3 dostaje druga szanse, zobaczymy czy ja wykorzysta, choc nadziei za duzej nie mam.
Miałem sprawdzić, ale jak zobaczyłem to pobieranie, to zrezygnowałem, jak można wpaść na tak debilny pomysł, żeby przez steam pobierać tylko 100mb, a później kazać pobierać 67 gb z prędkością 1mb/s
Przez tyle lat nie poprawili błędów, ale za to dodali nowe w słabym luncherze.
No sukces murowany.
I pomyśleć, że lata temu byli ludzie, którzy wierzyli, że to będzie pogromca BF... No nie... Nawet w czasie gdy BF szoruje po dnie. Ale żeby nie było to jak na tak mały zespół, który to tworzył to i tak im nieźle poszło. Ta gra ma zadatki tylko nie ma odpowiednio dużego zespołu i budżetu.
Jak tak czytam co się dzieje, to mam wrażenie ze ta gra staje się coraz gorsza z każdą wypuszczoną wersją.
Dla tych co mają bekę bo "4 lata temu było to samo" itd. przypominam że WW3 najpierw kosztowało 99zł a teraz jest za FREE i jako BETA. Natomiast taki BF czy inna gra klasy AAA kosztują dużo duzo wicej i są jeszcze gorszymi kupami, tym bartdziej że nie sa w wersji BETA. Wnisoki wyciągnijcie sami i przestańcie marudzić i jechac po WW3. Od czasu pierwotnej premiery dużo się tu zmieniło, zmieniło na PLUS!
potwierdzam. Choć do najlepszych czasów bfa dużo brakuje. to do tych dzisiejszych bfów to jakby to samo xD. nie za wysoki poziom ale postrzelać idzie
Nic lepszego dziś nie przeczytam XD dopisek BETA do gry która 4 lata temu miała już premierę ma cokolwiek zmienić? XD
Na pewno spróbuje ale dopiero za miesiąc bo ja cofać się w czasie do czasów internetu 10mb raczej nie zamierzam
Powyższe błędy występują wręcz notorycznie. Oprócz tego optymalizacja pozostawia wiele do życzenia - FPS jest zadziwiająco mało (ok 40-50) choć tragedii nie ma. Oczywiście zależy to też od mapy.
Nieudolność przy tej produkcji to jakaś parodia. To od czego jest ten wydawca jak znów nie są w stanie ogarnąć serwerów?
Szkoda Farm 51, bo ich Chernobylite to super tytuł i marnują ten czas na badziewne multi, zamiast zrobić kolejną zacną singlową grę.
Jak widać po tych 4 latach niczego się nie nauczyli, "niech giną". To jest już zwykły scam a nie gra tyle czasu i takich rzeczy jak launcher nie móc ogarniać dramat.
Nie grałem, bo pewnie przez tydzień bym nie ściągnął, ale mnie interesuje tylko jedna rzecz, która psuje mi zabawę we wszystkich grach, a jest to recoil broni. No ja pier...niczę, po co to w ogóle w grach istnieje? Odpaliłem PUBG po 2 latach, strzelam i celownik skok w ułamek sekundy pod sam górną krawędź ekranu monitora, a mam 27 cali i to spora odległość, więc po co aż tak potężny recoil? Żeby nie było za łatwo? A dlaczego nie ma być akurat to ułatwione? Mam wytropić przeciwnika - słuch, wzrok, aim plus posiadane wyposażenie i to powinno decydować, ale bezmózgi tworzące gry wciskają potężny recoil, który nie podnosi feelingu gry, a tylko psuje przyjemność ze strzelania.
Recoil jest po to, żeby było czuć broń? Ja czuje broń w BF2042 i ona tam waży tonę - jest mułowata, jest cieżka, nie jest szybka, mobilna, jest do bani. Nie na tym polega gra, a na tym, żeby dopaść przeciwnika, na rywalizacji, na zwycięstwie.
Najgorsze jest, że dalej będą tworzyć syf z recoilem, bo jestem jedynym graczem, któremu recoil przeszkadza, a wręcz uniemożliwia dobrą zabawę.
I nie, nie można tego opanować, no chyba, że masz się konsolę, to wtedy gra się bez odrzutu broni z autoaim.
Problem z grami jest taki, że gier nie tworzą gracze, tylko programiści, którymi osobiście pogardzam.
Czy pod każdym newsem dotyczącym jakiegokolwiek FPS-a będziesz pisał, że masz problem z recoilem w X grze? Widocznie ten typ gier nie jest dla ciebie, skoro opanowanie odrzutu poprzez naukę broni (lub zmianę ustawień) jest ciągle dla ciebie problematyczne. Albo może granie nie jest w ogóle dla ciebie i przesiądź się na jakieś szachy czy bierki, to nie będziesz się ciągle wkurzał i wypisywał kocopołów na forum.
Dla informacji - na konsolach też jest recoil w BFach i podobnych grach. A dwa programiści to też gracze, często pasjonaci militariów i realnego ich przedstawienia. Btw co to będzie jak dorwiesz Squada czy SWAT - toż to dopiero będzie płacz.
No odrzuty to największa zabawa bro. jakbyś grał silnym maczo któremu ręce nie drżą to tak suabo i łatwo by było. a tak się uczysz full auto i masz dodatkową umiejętność do opanowania która w każdej broni wygląda inaczej
Próbowałem zagrać przedwczoraj, ale się nie dało. Uruchomiłem grę w tym momencie i nadal gra jest niedostęna. Pierwszym problemem jest to, że gra ma dodatkowy launcher poza Steam. Drugi problem to był brak kolejkowania na premierę. Trzeci to to, że teraz kolejkowanie jest, ale i tak backendowe serwisy nie działają, więc nadal nie jestem w stanie zagrać. Obecnie gracz musi odstać 5-10 min w kolejce zanim uruchomi grę po to, żeby zostać z gry wyrzuconym po 3 próbach uwierzytelnienia, bo ich infrastruktura wewnetrzna jest przeciążona i się nie da. Ponowne uruchomienie gry z ich launchera to ponowne stanie w kolejce. Życzę im jak najlepiej, bo gra jest bardzo dobra, ale nie potrafią od kilku lat ogarnąć infrastruktury. Niestety nie da się tego wytłumaczyć już niespodzianką podczas premiery, ponieważ ten sam problem pojawia się podczas każdego ich otwarcia na graczy. Nie są w stanie zaprojektować i wdrożyć skalowalnych usług,
Jedno słowo "DRAMAT" A tyczy sie to dosłownie wszystkiego, nie rozumiem jak mozna dopuścić do takiej sytuacji zeby mieć po tak dlugim czasie wciaz te same problemy z podstawą jaką jest samo "uruchomienie" gry .... a juz nie wspominając o wiecznym szukaniu gry...
Kiedy przejdzie się ciągnące się w nieskończoność pobieranie, irytujące oczekiwanie w kolejce i jakimś cudem uda się załadować rozgrywkę to jest to bardzo przyjemna gra jak na poziom bety. TDM jest całkiem przyzwoity, to samo CTF, ale jedyny minus to nie do końca czytelne ulepszanie broni, a także jazda pojazdami (animacje i dźwięki). Poza tym całkiem przyjemna gierka