Brak dungeon findera w WoW: WotLK Classic to jednak problem dla fanów
Nie to jest problemem.
Za wszystkie bolączki związane z tą świetną grą, odpowiedzialni są developerzy i ich podejście pro korporacyjne nastawione na zysk.
Gram na obu "wersjach" gry classic i obecny kontent.
Sytuacja jest wszędzie taka sama.
Gra nastawiona na mechaniki MMO, nie działa gdy brakuje pierwszej literki w tym skrócie.
Servery są albo niezbalansowame (Horde/Allay) albo martwe.
Na obecnym kontencie jest gorzej, bo M+ zniszczyły radość z gry i wprowadziły wyścig szczurów. Nikt nie ma czasu na nic, bo trzeba nielimitowane dungeony robić.
Odbiegłem od tematu.
Zamiast kilkunastu serverow po tysiąc graczy w peaku.
Lub dwóch 20k osobowych z 99.99% balansem Frakcji.
Zrobić max dwa z większą ilością slotów i ogarnąć balans.
Lub olać balans i zrobić crossing realms.