Jestem nauczycielem w sklepie w gimnazjum i administracja zwróciła mi uwagę, że uczniowie są zainteresowani utworzeniem szkolnego klubu D&D. Wiedzieli, że lubię D&D, ponieważ w zeszłym roku prowadziłem małą działalność z grupą około 12 studentów. Więc powiedziałem, że będę koordynatorem sztabu. Myślałem, że dostaniemy co najwyżej około 20 uczniów, więc moglibyśmy mieć 4 grupy biegające w programie pozaszkolnym.
Chłopcze, myliłem się! Do tej pory zapisało się prawie 50 uczniów i jesteśmy największym klubem w szkole! To jest niesamowite, ale zastanawiałem się, czy są jacyś inni nauczyciele, którzy mają doświadczenie w prowadzeniu szkolnego klubu D&D i czy mają jakieś rady, których mogliby mi udzielić?
Do tej pory przeprowadziłem ankietę wśród studentów, aby dowiedzieć się, kto ma doświadczenie i kto jest zainteresowany DMingiem. Skonfigurowałem również Google Classroom z zasobami, które przydadzą się zarówno nowym, jak i doświadczonym graczom.
Duże miasto? Czy jest możliwość wpuszczenia kogoś z zewnątrz do poprowadzenia sesji?
tylko nie do końca wiem po co.
Zasada jest prosta. Napisać byle co i po miesiącu zedytować dodając linki do stron reklamowych i lub z jakimś ransomwarem.
Problem w tym, że tutaj tak się nie da - dlatego w niektórych przypadkach, po miesiącu inny bot wpisuje się w temacie z tym samy tekstem razem z linkami ze sławnym tekstem "issue got solved".
Ja tam od razu jak widzę nowe konta, które piszą na forum sprawdzam wpisując w googlach ich nick i sprawdzam co (i w jakich językach ) w ostatnim tygodniu napisali.
Boty AI są coraz trudniejsze do rozpoznania(przynajmniej jak piszą po angielsku) tutaj przykład jak bot na 4chanie zrobił niezłe zamieszanie:
https://youtu.be/efPrtcLdcdM?t=535