Polskie World War 3 w końcu staje się darmowe, znamy datę otwartej bety
Gra według SteamDB jest praktycznie martwa( ledwo 245 graczy) i Farm 51myśli że open beta coś zmieni ?, pomimo promocji przez polskich youtuberów, CB i obietnic twórców że będą się starać o to aby gra odżyła, cały projekt zatoczył tę same koło co poprzedni release. Farm 51 zamiast się przyznać do porażki i zająć się innymi projektami, usilnie chciało reanimować trupa który tylko pochłaniał pieniądze i zasoby ludzkie studia.
A czego ma nie zmienić? Jak gra wróciła zza grobu po raz pierwszy to sporo osób grało, ale wtedy trzeba było wykupować dostęp, plus sporo osób nie ufało twórcom po poprzedniej wersji a teraz mieli jeszcze płacić za dostęp + sama kwestia otrzymania dostępu była mocno zagmatwana.
Teraz jednak nie trzeba będzie nic wydawać aby pograć, też nie wróżę wielkiego sukcesu, ale obstawiam że po czasie zostanie stały fanbase, który może i nie będzie na poziomie kilkudziesięciu tysięcy graczy, ale przynajmniej z kilka tysięcy graczy się może ostoi na dłuższą metę. Tym bardziej że konkurencji za dużo to to nie ma, a po porażce BF2042, sporo osób może się skusić na to.
Farm 51 zamiast się przyznać do porażki i zająć się innymi projektami, usilnie chciało reanimować trupa który tylko pochłaniał pieniądze i zasoby ludzkie studia.
MY.GAMES ponoć sypnęło kasą i wzięło projekt pod swoje skrzydła, to czego mieliby nie skorzystać?
Co mnie irytuje w takich grach, to recoil. Ja piernicze, jak ja tego nienawidzę! Gameplay powinien być szybki, miodny, przystępny i niewymagający, bo to nie symulacja. A wszyscy robią tak, żeby broń miała jak największy kop i później celownik lata po cały ekranie. Jedynie w COD Vanguard nie miałem tego problemu i strzelało się świetnie. Czuć było, że broń jest lekka (BF 2048 każda broń ważny z tonę i ja to czuję, nie wiem jak te półgłówki to zrobili) i słucha się po prostu. Ale nie, inni zrobią to, co setka innych przed nimi, powielą ten sam pomysł, tą samą mechanikę i wychodzi z tego bieda.
No zagram, ale...
To wracaj do coda tam recoil i feeling broni nie istnieje, z wszystkiego strzela się jak z zabawki dla dzieci.
Pierwszy raz widzę, że ktoś chce, żeby bronie zachowywały się jak zabawki O_o
Pomijając fakt, że ta gra od początku celowała w bardziej realistyczne tony, to... jak można chcieć, żeby feeling broni był jak najmniejszy? Pomijając sam aspekt frajdy ze strzelania w grze, to przecież opanowanie broni jest istotną mechaniką: elementem balansu oraz składową skilla graczy.
feeling broni nie istnieje
Duża przesada, nie żyjemy w czasach CoDa na silniku z Quake 3, Modern Warfare 2019 jak i nadchodzące MW2 mają świetny feeling strzelania, nie są to symulatory i na całe szczęście, bo strzelanie wciąż jest mocno arcadowe, ale sama gra jest o wiele bardziej statyczna niż typowe poprzednie odsłony serii, a feeling broni jest miodny.
Zresztą, jutro rusza otwarta beta na wszystkich platformach, sprawdź sam ;)
Czyżby nie mieli zakończyć współpracy z rosyjskim MyGames?
Lepiej późno niż wcale. Szczerze, to miałem wątpliwości czy ta gra kiedykolwiek wyjdzie z płatnej bety i przejdzie do F2P