Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Assassin's Creed Mirage będzie krótszy niż ostatnie odsłony serii

12.09.2022 10:05
Zdzichsiu
1
10
Zdzichsiu
141
Ziemniak

I dobrze, budzi to nadzieję, że gra została pozbawiona zbędnych zapychaczy. Oby tylko fabularnie była dobra, a nie składała się ze schematu odbijania dzielnic z Valhalli.

12.09.2022 10:05
Zdzichsiu
1
10
Zdzichsiu
141
Ziemniak

I dobrze, budzi to nadzieję, że gra została pozbawiona zbędnych zapychaczy. Oby tylko fabularnie była dobra, a nie składała się ze schematu odbijania dzielnic z Valhalli.

12.09.2022 10:13
2
4
odpowiedz
1 odpowiedź
Legalizex
75
Generał

No i bardzo dobrze, Origins, Odyssey i Valhalla są o wiele za długie. Jakaś część mnie żałuje ze już nie ma tych "fastfoodowych" asasynów wychodzących co roku, które skończyly się na Syndicate(które już i tak miało za dużo zapychaczy w postaci walki o dzielnice).

12.09.2022 10:22
2.1
Wenlok
29
Centurion

Origins był jeszcze spoko. Nic rewolucyjnego, ale nieco odświeżył skostniałą już serie. Odyseja i Valhalla to już była przesada typowa dla Ubi, czyli "dużo wincyj tego samego".

12.09.2022 10:16
Sorkvild19
3
4
odpowiedz
1 odpowiedź
Sorkvild19
62
Król Kruków

Zajebiście. Już powoli mam dosyć tych cholernie wielkich przestrzeni zawalonych znacznikami, albo żółtymi kropkami. Jedno duże miasto, ulepszone opcje skradania i ja w to wchodzę.

12.09.2022 15:24
Dan2510777
3.1
Dan2510777
9
Konsul

To miasto też będzie zasypane znacznikami, o to się nie martw haha;)

12.09.2022 10:21
4
1
odpowiedz
1 odpowiedź
Kolekcjoner
34
Centurion

Dlaczego pomiędzy ceną gry na PS5 i xsx jest różnica 50zł?

12.09.2022 14:53
karpiu_87
😂
4.1
karpiu_87
113
Sniper

Ponieważ Sony podniosło cenę PS5...

12.09.2022 10:28
Herr Pietrus
5
odpowiedz
2 odpowiedzi
Herr Pietrus
230
Ficyt

15 godzin to jednak trochę mało, Wolałbym 20-30. Chyba że te 15 to sama kampania, bez aktywności pobocznych (bo jakieś aktywności poboczne być muszą - kwestia ilości i jakości) no i bez zwiedzania, a liczę, że to będzie ciekawe

post wyedytowany przez Herr Pietrus 2022-09-12 10:29:35
12.09.2022 11:55
darkpalladinPL
5.1
darkpalladinPL
92
Konsul

niech zrobią dobre 10-12h a nie na siłę 1000x to samo i sztuczne wyciaganie rozgrywki do 100h poprzez misje bez pomysłu w stylu kopiuj wklej czyli nudny grinding!

12.09.2022 20:29
Herr Pietrus
5.2
Herr Pietrus
230
Ficyt

An jedna, ani druga skrajność nie jest OK. Aczkolwiek tak jak mówię, 15h kampanii i 30h gry ogólnie (poboczne i zwiedzanie) to już bardzo OK.

12.09.2022 10:40
BloodPrince
6
4
odpowiedz
BloodPrince
177
Senator

Posługując się danymi ze strony how long to beat 15-20 godzin zabawy wydaje się normalną długością głównego wątku fabularnego starych odsłon, a o dodatkową zawartość i znajdźki jestem raczej spokojny.

12.09.2022 11:10
trzydziestolatek1990
👍
7
odpowiedz
trzydziestolatek1990
23
Pretorianin

Ubisoft zyskał trochę mojego zaufania ostatnimi działaniami odnośnie zapowiedzi nowej części AC. Jakby posłuchali opinii graczy i postanowili wprowadzić poprawki, o które społeczność prosiła. Aż mi z tym dziwnie, bo tego się nie spodziewałem.

12.09.2022 13:31
8
odpowiedz
2 odpowiedzi
Mikolajwill
26
Centurion

Obawiam się, że dostaniecie dokładnie to czego chcecie i jeszcze pożałujecie. Ostatnio próbowałem wrócić do Syndicate, które kiedyś uwielbiałem. Też jedno miasto, dużo skradania i urposzczona rozgrywka. Dla mnie to nie starzeje się dobrze, zanudziłem się po 2 godzinach. Śmiertelna nuda. Chyba, że przemodelują loop gry w jakiś zupełnie nowy sposób.

12.09.2022 13:50
8.1
1
Legalizex
75
Generał

Syndicate to jedna z najgorszych części ale wypracowali w niej fajny system szukania okazji do unikalnego zabójstwa celu podobny do tego z nowych HITMANów. W Unity też to było w ograniczonym zakresie np. morderstwo tego typa w konfesjonale w kościele, a w Syndicate to rozwinęli. No a tym czasem w nowych asasynach leży totalnie system zabójstw, można wszędzie wlecieć i machać mieczem aż wszyscy padną

12.09.2022 13:51
marcing805
8.2
marcing805
193
PC MASTER RACE

Jakby zrobili sandboxa w stylu Hitmana, to jest to materiał do dużej grywalnością i powtórnych przejść. Jak już bawią się w takie ryzyko( bo jest to ryzyko, z punktu widzenia sukcesu ostatnich RPG-owych gier z serii), to niech się bawią na całego i zaserwują grę nastawioną bardziej na multum opcji w wykonaniu celu i dużą piaskownicę z masą przydatnych informacji i narzędzi.
Pierwszy AC miał być właśnie bardziej Hitmanem niż PoP. AC wyewoluował z serii PoP ale nie miał jej zastąpić, tylko być nowym dużym IP Ubisoftu. Skończyło się na odstawieniu słabnącej w popularności serii PoP na rzeczy właśnie AC, tylko ta ostatnia poszła w stronę czystej akcji i walki a olali system skradania się i zabawy w cichego zabójcę. Zresztą AC w stylu Hitmana nigdy by nie zdobył rynku, jak pierwsze odsłony i później te RPG-owe na kształt Wiedźmina.

post wyedytowany przez marcing805 2022-09-12 13:58:27
12.09.2022 14:03
9
odpowiedz
Mikolajwill
26
Centurion

Słyszałem te opinie ale i tak uwielbiałem Syndicate, przeszedłem kilka razy. Obawiam się poprostu, że nasza nostalgia do dawnych lat nas "oszukuje", że chcemy powrotu "starych" asasynow, a tak naprawdę srogo się rozczarujemy.

12.09.2022 14:47
👍
10
1
odpowiedz
6 odpowiedzi
zanonimizowany1373004
9
Generał

Bardzo dobrze. Po co mi "puste" questy poboczne i inne aktywności, co nic nie wnoszą do gry w przeciwieństwie do świetne questy w Wiedźmin 3 i Cyberpunk 2077 (te dłuższe i ciekawsze)?

Niech się skupiają tylko na ciekawe elementy.

post wyedytowany przez zanonimizowany1373004 2022-09-12 14:57:36
12.09.2022 18:16
10.1
boy3
112
Senator

Link

Według ciebie questy poboczne w tych rpg asassynach są słabe? Pytam bo nie gralem jeszcze w żadna cześć

post wyedytowany przez boy3 2022-09-12 18:16:24
12.09.2022 19:01
10.2
2
Jerry_D
64
Senator

Grałem tylko w Origins, bo kolejne 2 odstraszyły mnie wizją tego samego, tylko w znacznie więcej dawce, więc wypowiem się tylko o nim, ale najprawdopodobniej będzie to dotyczyć również Odysei i Walhalli. Takie standardowe idź gdzieś i zrób coś, bo mamy duży świat do wypełnienia zawartością, ale absolutnie nie mamy pomysłu, jak to zrobić. Nic, co by zapadło w pamięć, żadnych interesujących postaci pobocznych.

Tak dla uzmysłowienia ci, jak bardzo to było nieinteresujące, powiem tylko, że zawsze staram się wysłuchać, co tam postacie mają do powiedzenia, niezależnie od gry i na ile słaba jest otoczka fabularna. Ale w Origins po pewnym czasie nie zdzierżyłem i przeklikiwałem dialogi, takie to było nijakie.

13.09.2022 01:35
10.3
janosik6
115
Konsul

Tak, gra się jakoś broni tym całym ukazanym Egiptem, ale dialogi w zadaniach pobocznych były przenudne, kompletnie mnie nie interesowało co oni sobie tam mówili. Wydaję mi się jednak że ma na to trochę wpływ ta statyczna kamera, w odyssey to inaczej rozwiązali i jakoś lepiej to wypada pod tym względem.

13.09.2022 07:59
10.4
1
zanonimizowany1373004
9
Generał

Jerry_D
janosik6
+
Dokładnie. Lepiej jest robić ciekawe questy, co będą zapadać na pamięci, albo w ogóle nic nie robić. Nie ma sensu jest robić questy bez pomysłu na siłę tylko po to, by wbić "magiczne 100+ godzin" w grach.

Oni już zapomnieli, że jakość i kreatywność jest ważniejszy niż ilość.

13.09.2022 13:00
10.5
Jerry_D
64
Senator

janosik6
Z Egiptem masz rację, naprawdę ładny świat, który przez jakiś czas zwiedzało się przyjemnie, zanim wdarła się nuda nijakości zadań.

Link
Wydaje mi się, że nawet nie tyle zapomnieli, co sami gracze ich nauczyli, że to przejdzie. Wiadomo, że ciągle są tacy, którzy narzekają i tacy, którzy rzeczywiście nie kupują, ale jednak wyniki finansowe muszą mówić same za siebie. I tu właśnie wychodzi kolejny grzech branży, czyli zadowalanie się wygodną przeciętnością. Już nie mają żadnych ambicji, żeby zrobić coś naprawdę wyjątkowego, wprowadzić innowacje, wytyczyć nowy kurs w branży. Po co się wysilać ponad miarę, dopóki kasa się zgadza?

13.09.2022 14:11
10.6
zanonimizowany1373004
9
Generał

Jerry_D
Niestety tu masz rację.

Tak samo było z mikropłatności i skrzynki lootów w World of Warships. Nadal istnieją do tej pory i są coraz droższe, bo są dużo ludzi, co to kupują mimo narzekań.

12.09.2022 14:52
11
odpowiedz
1 odpowiedź
Redman2
2
Generał

I dobrze. Przynajmniej bardziej stylem PoP z zerowym powiązaniem z poprzedniczkami niż Asasyn. Szykuje się pierwsza gra z serii dla większości

12.09.2022 23:38
sasuke284
11.1
1
sasuke284
87
Fleshless

piłeś nie pisz

13.09.2022 07:12
12
odpowiedz
Kempii
50
Pretorianin

Ale Ubi musiał wyłożyć siana w marketing, odnoszę wrażenie, że większosć oczekuje tutaj pełnoprawnego tytułu :D a patrząc na to, że miało to być DLC i ogłosili 20h rozgrywki to każdy logicznie myślący już wie, że to będzie podrasowana valhalla z misjami nastawionymi na skradanie i tyle. Uważam że wysryw codziennych newsów na temat tej gry jest grubo przesadzony

13.09.2022 07:30
Digitalynx
13
odpowiedz
Digitalynx
43
Konsul

Fajnie w sumie, że to ten sam silnik jak w Valhalli. Gra ma kapitalne widoki a i nie zarzyna sprzętu. Czekam mocno.

14.09.2022 14:50
Stanlej1996
👍
14
odpowiedz
Stanlej1996
6
Junior

Czekanko motzno

Wiadomość Assassin's Creed Mirage będzie krótszy niż ostatnie odsłony serii