Nowe screeny z Wayward Realms, RPG a la Skyrim; wygląda lepiej niż ostatnio
Chwalą się ambitną grą z ogromnym otwartym światem, setką wysp, wieloma rasami, lochami, miastami, prawdopodobnie różnorodnym krajobrazem, scenerią, strefami klimatycznymi. Dają cztery zdjęcia spod bramy do pustego ogrodu za żywopłotem
wygląda strasznie generycznie... jak praca z tutoriala dla początkującego do silnika graficznego.
Wkradł się drobny błąd w artykule, gra jest duchowym spadkobiercą Daggerfall, nie Skyrim. Takiej grze bliżej do No Man's Sky niż Skyrim.
Nad Wayward Realms pracują osoby, które wcześniej odpowiadały właśnie za Daggerfall.
Przypomnę, że w Skyrim świat był tworzony ręcznie, natomiast w Daggerfall bardzo dużo elementów było generowanych proceduralnie. Wayward Realms ma być ukłonem właśnie w stronę generowania proceduralnego, dlatego zrzuty wyglądają... generycznie. ;)
Nie wiem czy udostępnianie zdjęć na tak wczesnym etapie prac to dobry pomysł, ta gra wygląda w mojej opinii źle, np. droga to jakiś asfalt lewitujący delikatnie nad ziemią.
Lubię za to las! :)
Moj Skyrim z 800modami wygląda jak Red Dead Redemption2 na sterydach, nie ważne że gra chodzi w 30 klatkach :^)
Brama czyli jedyny unikalny asset też jest pewnie ze sklepu UE jak cała reszta
Myślę że godzina dla designera amatora to wystarczający czas żeby poustawiać otoczenie do tych 4 screenów
Wypuszczenie takich screenów sprawia, że gra wygląda jak jakiś scam, albo to po prostu tragiczna kampania marketingowa.
Dopiero teraz zauważyłem... Czy to jest asfalt? Na trzecim screenie na pewno wygląda jak asfalt.
Na takich zdjęciach natury chyba najbardziej widać różnicę między grą amatorską a profesjonalną...
Nie wiem jak wyglądało ostatnio, ale jeżeli to wygląda lepiej to może to i dobrze, że na tamto nie patrzyłem.
Prawdę mówiąc bardziej mi imponuje grafika z Medival Dynasty.
Szczerze słabo to wygląda... mam nadzieję że choć będzie dobrze działać i zaoferuje dobrą rozgrywkę. Jak na razie trzymam kciuki.
Jak to się dzieje że jedyną grą w której las jest zrobiony prawidłowo i wygląda realistycznie jest Kingdom Come Deliverance.. żadne inne studio nie potrafi pójść do lasu nacykać fotek i przelać to na grafike, nawet takie molochy jak bethesda czy ubisoft
tak powinien wygladac Elder Scrolls VI a bedzie wygladał gorzej Elder Scrolls VI :D
Ma swój klimat ten wygląd. Bardziej mnie martwi cała otoczka. Open Worldy te bardziej rozbudowane nie mogą wyglądać jak tytuły na jedno pomieszczenie czy jedną "skałę z jedną teksturą". Wcale może nie wyglądać źle jeśli się dorzuci klimat czyli wiatr, dźwięk, fizykę, dobre dynamiczne światło.
Fajnie, że mają ambicje, ale im więcej elementów tym więcej mnoży się (a nie dodaje) ryzyko błędów, konfliktów, niezbalansowania trudności i czasu na produkcję. Jeśli mają rozum to postawią na coś uproszczonego bez fabuły jak Mount And Blade, gdzie zasady generują wiele różnych dość różnorodnych sytuacji bez konieczności zapełniania świata i zmian lawinowych jak się coś spierdzieli.