5000 piosenek pełnych gitarowych riffów i solówek w Rocksmith+
Ilość i rozstrzał kart w minimalnych i zalecanych to pokaz niekompetencji.
5k utworów, 3x tyle w DLC.
Znak "+" nie jest tam bez powodu, do tego Ubikacja wydaje to będzie pełno MTX-owego łajna.
Czy będzie można zakupić grę poza abonamentem? Mam alergię na "rachunki" i wszelkie opłaty comiesięczne :p
Pytanie do graczy Rocksmith:
Czy ten cały śmieszny kabel jest konieczny?
Czy posiadacze interfaców audio z dedykowanym wejściem gitarowym mogą jakoś obejść ten wymóg?
Nie o to pytam...
Nie wiem jak w przypadku R+, ale we wcześniejszych wydaniach tego tytułu kabel oryginalny był niezbędny. Całym mykiem tego kabla był fakt, że znajdował się tam odbiornik który tłumaczył dźwięki na ,,język gry". Bez tego nie było ani rusz. Pamiętam jednak, że podczas jednej z zapowiedzi tego tytułu wspominano, że wersja smartfonowa ma korzystać z wbudowanego w telefon mikrofonu i podejrzewam, że jest to jedyna opcja pozwalającą na grę bez kabla.
Natomiast czy da się to obejść? Musiałbyś spróbować znaleźć w googlach. Baza społeczności Rocksmitha jest ogromna. Podejrzewam że są pasjonaci którzy próbowali obejść takie sprawy, natomiast nie ma co się spodziewać takich rozwiązań w Rocksmith +, tego jestem niemal pewny. Przynajmniej w wersji modowanej. Gra będzie wymagać stałego połączenia z internetem więc wszelkie próby modowania tej gry będzie mocno problematyczne. Może w przyszłości twórcy ulegną jak wściekły tłum w widłami stanie przy ich biurowcu.
Czyli co, kabel konwertuje analogowy sygnał na MIDI, które jest czytelne dla aplikacji?
Ale midi ma problem z gitarami i ich artykulacją, harmoniami, tłumieniem strun itd...
W rocksmith 2014 da się obejść wymóg kabla korzystając z patcha rs_asio Działa to całkiem spoko i pozwala na użycie pluginów vst zamiast słabych emulacji wbudowanych w grę. Z tego co widzę to w Rocksmith+ interfejsy audio będą wspierane natywnie.
Oficjalnie w 2014 nie (jest opcja mikrofonowania dla gitar akustycznych, ale raczej słabo w tym trybie rozpoznaje dźwięk z interfejsu), ale na githubie jest dostępna wtyczka do RS, dzięki której interfejs działa w trybie 'udawania kabla RS' i detekcja działa perfekcyjnie.
Sprawdzałem, jest oficjalnie opcja wybrania interfejsu audio. Można też wybrać, które wejście ma być aktywne i można zmienić bitraż, więc wszystko git.
Jest też opcja zbierania audio z telefonu, ale tego już nie sprawdzałem.
Tak btw ten kabel Real tone nie zmienia sygnału audio w midi, ale konwertuje sygnał z analogowego na cyfrowy (jack-->usb). Wykrywanie pitch to już sam software w grze