Wysoka wydajność i ładna grafika - Intel pokazał technologię, która może zagrozić Nvidii
To wszystko jest urocze, tylko, że bazując na skompresowanym materiale video nie da się określić jakości upscalingu wzgledem natywnego obrazu.
Jak dobrze pamiętam to już przy premierze Death Stranding Director's Cut na PC miała ta technologia zadebiutować.
Zobaczymy jak to wyjdzie w praniu względem FSR 2.0 i DLSS.
Moja karta graficzna nie ma DLSS, planuje zakup (od bardzo dawna) nowej karty graficznej (miało być 3080, ale jeżeli faktycznie na jesieni wychodzi 4080 to będzie jednak to - no chyba, że chora cena będzie to pozostanie 3080). I mam pytanie co już przetestowali tę technologię. Czy różnica w jakości graficznej jest zauważalna, gdy korzysta się z DLSS?
Jeśli grałeś bez, a później włączyłeś, to jest to zauważalne.
Z DLSS I Ray tracingiem jest tak że włączysz grasz i jest ok. Jak wyłączysz to nagle widzisz jak to marnie wygląda bez
Poproszę takie coś do steam decka bo scaler fsr to jakiś żart i nawet wersja 2.0 ma spore wady.
no to mistrzowo. kiedyś będziemy cisneli 8k w 120 klatkach zeskalowanez 1080p i dalej będzie to wyglądać dobrze na monitorachg 35cali- więc jak najbardziej za realnymi rozwiązaniami uczenia maszynowego
Miałem sen w którym Intel zawarł związek z Microsoft a AMD zaczęło tworzyć swój własny system operacyjny.
porównanie grafiki w lepszej jakości --->
i pomyśleć, że w erze gdzie jest dostęp do internetu światłowodowego, mamy karty graficzne, które potrafią renderować w czasie rzeczywistym prawie fotorealistyczne środowisko 3D, to oni wrzucają super skompresowany film, w który jakość ma najważniejsze znaczenie....
To co w tej technologii jest obiecujące to to że na każdej grafie można ją odpalać.
Dobra dobra, obrazki od intela można wziąć na wstrzymanie, zobaczymy jak wyjdą testy ma yt, do tego czasu intel może mówić i obiecywać złote góry, z resztą jak to mają w zwyczaju.
To nigdy nie będzie mocniejsze niż NVIDIA, Intel to zintegrowane dziadostwo a Nvidia to porządna firma