Skull and Bones przetestuje Wasze komputery; oto wymagania sprzętowe i funkcje online
Do grania w nowe gry w konfiguracji 1080/1440p w 60 klatkach będzie zatem potrzebne coś w kształcie R5 5600/ i5 12400, 16GB ram i karta klasy RTX 3060, Ti/RX6600XT. Oczywiście duże będzie też zależeć od optymalizacji gier ale myśle, że taka konfiguracja starczy na dobre 4-5 lat. No chyba, ze ktoś wraz z upgradem sprzętu chce też wyższą rozdzielczość, to wtedy wydatek będzie większy. 1080p już bardzo długo jest standardem i nie zanosi się póki co na szybkie przejście na 1440/4K. Za mało obecnie jest gier stworzonych z myślą o nowej generacji konsol, żeby móc coś tu jasno stwierdzić.
Pytanie czy to na jakimś nowym rewolucyjnym silniku typu UE5?
A jak widzę że do tego jeszcz podają.
Poniższe wymagania są przeznaczone dla gry działającej w trybach DLSS Balanced lub FSR Balanced.
Czy to to żart czy mamy 1 Kwietnia ?
I tak to będzie niestety wyglądać coraz częściej. DLSS początkowo miał być tylko wspomagaczem przy włączonym RayTracingu, ale wygląda na to że stanie się pretekstem do olewania optymalizacji. Podejrzewam, że gdy wyjdą jeszcze bardziej wymagające gry, to wtedy do ustawień ultra i 60fps w 2160p, będzie wymagane uruchomienie trybu wydajność. Tylko wtedy pewnie będą już całkowicie oparte na RT i bez obsługi RT, nawet nie da się ich uruchomić.
Oglądałem gameplay i moim zdaniem wyglądało to daremnie i chaotycznie. Nie podoba się dla mnie ta gra - jakby to powiedzieli na wschodzie. :)