Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Moderom Skyrima nie kończy się zapał; wyrusz na wielką morską przygodę

21.08.2022 08:31
vanBolko
1
vanBolko
49
Konsul

Co ciekawe, nie służy on tylko do szybkich podróży i możemy nim pokierować w czasie rzeczywistym. ... sporo lokacji podwodnych.
Kierowanie w czasie rzeczywistym w Skyrim? Jestem w szoku. Spodziewam się katastrofy tak bardzo że aż sam spróbuję. No i lokacje podwodne, które były wielką frajdą w Morrowind, a o których prawie całkowicie zapomniał Skyrim. Czyli...Ahoj przygodo!

Ps. Ta morska przygoda waży bagatela 1.5G!

post wyedytowany przez vanBolko 2022-08-21 08:40:36
21.08.2022 14:13
marcing805
2
odpowiedz
1 odpowiedź
marcing805
193
PC MASTER RACE

Powiedzcie mi dobrzy ludzie, taki graficznie mocno zmodowany Skyrim ma większe wymagania niż ten podstawowy czy podobne? Bo na internetach podaje tyle te podstawowe a coś mi się nie chce wierzyć, że korzystając z lepszych tekstur, animacji czy modeli gra nie staje się przez to sprzętowo zasobożerna.

21.08.2022 14:52
Tohka Yatogami
2.1
5
Tohka Yatogami
49
Pretorianin
Image

To tak:
Tekstury - To uderza najbardziej w VRAM - mam gt 1030 z 2 GB VRAM i jeśli nie poddam tekstur optymalizacji do 1k (wiele jest w jakośći 2 ,4 czy nawet 8 k) to po prostu gra mi crashuje przez brak VRAM (a zalecany vram to było 512 Mb)
Animacje - praktycznie wpływu nie mają - jak tylko zamieniasz animacje na lepsze to będzie ok.
Modele - Tu akurat mocno widać wpływ. Nieważne czy dodajesz nowe budynki ( np mod dodajacy istniejace modele do portu w Samotni - zdjecie) czy po prostu modele w lepszej jakosci (wiecej polygonów itp) to CPU mocno potrafi to obciążyć.
Mod ze zdjęcia na Dual Core e6300 (2 rdzenie) dawał mi 10-14 fps.
Ten sam mod na Ryzen 5600 (6 rdzeni) daje mi w tej lokacji z 28-32 bo to mimo wszystko dużo modeli ,npc itp.
Modyfikacje mogą podwyższyć wymagania w znacznym stopniu.

Wiadomość Moderom Skyrima nie kończy się zapał; wyrusz na wielką morską przygodę