Valve zawstydzone, fani przenieśli CSGO na Source 2 w pół roku
Wyszczególnione komentarze to jak zawsze gejmerska żenada, specjaliści o gamedevu się znaleźli. Może Vale zwyczajnie stwierdziło, że przeniesienie gry na s2 nie jest wartę zachodu?
Żenada to mało powiedziane.
Zwyczajnie chcą dopieścić kod ile się da a nie chwalić pre-prototypem z "kradzionymi" assetami.
6 miesięcy pracy fanów kontra 10 lat prac Valve.
Produkcja CSGO na S2 nie trwa 10 lat (o ile trwa), "pro game devy" z jutuba to największy rak.
To tak jak z komentarzami pod filmikami gdzie ktoś "przeniósł" jakąś starą grę na UE5, nawalił jakichś efektów z tyłka i wygląda to wszystko paskudnie, bez żadnego ładu i składu czy jakiejś klarownej wizy artystycznej. A komentarze? Wygląda super, powinieneś sam zacząć tworzyć gry itd :D
Pół roku przenosili i jak to wygląda XD co prawda w Valve pracuje więcej osób, ale no jednak dopieszczenie silnika trwa, to żeby wszystkie skiny, mapy z warsztatu były kompatybilne, żeby ogólnie to wyglądało lepiej i działało dobrze, a założę się, że takie Valve, coś takiego na "odpieprz" zrobiłoby w dwa tygodnie
Jak zawsze specjaliści gamedevowi w komentarzach się wypowiedzieli. No tak, bo stworzenie gry jest proste i w ogóle jak Valve ma czelność leniwić się 10 lat (szkoda, że S2 jest krócej XD), gdy oni zrobili to w pół roku. Ja to na miejscu Gabe'a CS:GO dał przeportować tym ludziom, napewno odwaliliby kawał dobrej roboty :D. To samo z CP2077, mnóstwo krytyków czego to gra nie ma i w ogóle fan zrobił CP2 w 2 tygodnie na free assetach i gra gotowa do wypuszczenia. 11/10.
Nagłówek wprowadza w błąd.
Czyli GOL osiąga kolejne poziomy żenady w błyskawicznym tempie. Normalnie pogratulować.
Po pierwsze, problemem jest przeniesienie całego warsztatu i skinów, a nie mechaniki rozgrywki. Po drugie, w 6 miesięcy mogli sobie zrobić działający alpha build na jednej mapie, teraz pytanie czy byliby w ogóle w stanie to doszlifować jak oryginał pod względem netcode, hitboxów, wydajności itd.