Screeny z Marvel's Spider-Man na PC pokazują ustawienia graficzne i tryb ultrawide
Screen pokazuje jak źle wyceniona jest wersja PC i jakimi żydami są Sony.
Ciekawe, jak wypadnie konwersja? Pamietam, że przy ostatnim Deus Ex, Nixxes się nie popisało, gra do dziś potrafi chrupać na mocnym podzespołach a w czasie premiery, gra działała wręcz słabo. Wymagania sprzętowe są podobne, jak innych gier od Sony.
W końcu pececiarze mają okazję liznąć trochę luksusu z konsol.
Mam PC z bardzo wysokiej półki oraz series X i PS5 - jeżeli chodzi o granie, to konsola jest zdecydowanie dla mnie luksusem.
Po co toczyć te wojny konsola vs pc etc?
Fajnie, że na PC wyjdzie gra z PS i tyle.
Nie popadajcie w pychę. PC i konsoli mają własne zalety i tyle. Każdy gracz wybiera platforma do gry wedle potrzeby i gustu. Te wojenki są bez sensu.
Choć mam PC i PS4, też się cieszę, że Spider-Man również wyjdzie na PC.
Screen pokazuje jak źle wyceniona jest wersja PC i jakimi żydami są Sony.
Argentyna padła ofiarą miliona kont Steam z całego świata z ustawioną ich walutą, bo często gry w Peso kosztowało 4x taniej niż w USA czy UE.
Bo im się to po prostu opłaca, główne rynki zbytu i tak stać i to one wygenerują ze 80-90% zysku.
Reszta to jest po prostu sposób by nikt nie kupił za tanio, bo wtedy ogólna cena spada.
Sony wie co to za marka, z samej tylko marki mają znaczenie więcej sprzedanych sztuk, bo to pająk, więc liczą na powtórkę za wydania konsolowego.
Pewnie słabo bo gra do 720p, Low, 30fps wymaga PC o wiele szybszego od PS4.
A co do Nixxes, DXMD to nie jedyna ich wtopa.
No i fajnie. Nigdy mnie specjalnie Pająk nie interesował, ale jak zejdzie do jakiejś stówki to pewnie sprawdzę.
No nie wiem czy będą, God of War po pół roku zszedł z 210 zł do 175 zł. W takim tempie to może po dwóch latach za stówkę będzie się dało wyrwać.
Boli to tym bardziej, bo HZD dość szybko za taką właśnie cenę dało się dorwać. Co prawda cena bazowa była o stówkę niższa, no ale jednak.
Gra mnie znudziła po 10 minutach. Na PC dam jej szansę, ale nie sądzę, by coś się zmieniło w tej kwestii.
Że niby nagle na PC stanie się ciekawsza i wytrzymasz tym razem 15 minut? XD to po co tracić 250 zł?
Chyba nie liczysz, że Hydro ją kupi drugi raz.
Nigdy nie dalem tyle za grę. Są tańsze sposoby na kupno oryginałów na premierę i mam na myśli również konsole (by nikt mi zaraz nie zarzucił, że chodzi mi o konta współdzielone)
No, kupowanie w Argentynie czy Turcji. Wydało się.
Gdzie sprzedawca bierze 100% sumy dla siebie, a twórca dostaje nic.
Trochę biedne te ustawienie graficznie, ile tam jest realnie rzeczy do konfiguracji pomijając efekty, 6? No trochę mało...
To i tak dużo więcej rzeczy do kombinowania aby to znośnie chodziło niż na konsoli gdzie są do wyboru 3 tryby.
Tobie i tak pójdzie na minimalnych co najwyżej wiec czym ty sie przejmujesz?
Ciekawe czy moja maszyna z I5 12600K + RTX3070Ti odpali to w 4K+RT i 60fpa? Bo jeśli PS5 w tym trybie wyciąga po 45fps to będzie znaczyć, że port jest słabo zoptymalizowany.
Ja mimo że spełniam rekomendowane pod RT 4k (bo mam 3080 ale procka twojego) to i tak bede siedział bez RT na 1440p
Możliwość zmiany FOV już od dawna powinna być standardem w opcjach graficznych gier.
Graficznie dość nierówna gra. Częściowo wygląda strasznie słabo, na poziomie GTA IV, czyli jakiś 14 lat przepaści do współczesnych gier.
Dobrze, ze cena będzie dobra... ;)
Miałem okazję ją ograć na PS4 Pro w 1440p i nie przypominam sobie by choć raz gra wyglądała tak słabo jak na załączonym zrzucie ekranu. Na PS5 gra dostała tektury 4K oraz RT, a wersja PC będzie jeszcze bardziej dopasioną wersją z PS5 więc bym się nie sugerował tym fejkowym screenem.
Bez kitu, ten screen to jakis fake a klient lyknal jak pelikan i porownuje ja do gta4
A tak w ogóle, to przeglądaliście screenshoty zamieszone w tym artykule?
Przecież nie znalazłem tego gdzieś w "randomowym" miejscu na Necie...
Przecież to SS z artykułu, opcji ultrawide i na wszystkich 3 wygląda podobnie, może to po prostu low detale, a może jakiś problem z draw distansem, bo wygląda to trochę jak LOD w AC Unity, czyli dosyć blisko podstawia tekstury niskiej rozdziałki razem z obiektami low poly