Diablo Immortal idzie jak burza, pękła kolejna bariera
Wow, widzę Diablo nakręca taką ilość wyświetleń i zainteresowania że autorzy artykułów wprost już zachęcają użytkowników do wylewania żali i prowokują jałowe dyskusje tendencyjnymi pytaniami (ostatni akapit).
Choć samemu mi się fajnie grało i pewnie od czasu do czasu jeszcze uruchomię to mam wrażenie że gra zbiera zdecydowanie większe zainteresowanie niż na to zasługuje. Jak widać hejt jest mocną reklamą
Gra za darmo to sprawdzenie nic nie kosztuje. Pewnie wynik będzie jeszcze lepszy.
Juz dawno rynek gier na Androida dla mnie zdechł najlepsze lata to te 2010-2015 Gdzie wychodziło sporo gier bez mikropłatnosci i były nawet spoko teraz tylko pada + emulator
Ostatnio odkrylem emulator PS2 na Androida i nie jest to scam
Właczasz wskazujesz bios i uruchamiasz grę oczywiście trzeba mieć cos pokroju snapdragona 845 ale emulator działa rewelacyjnie.
Stare Nfs
Prince od Persie hulają jak trzeba
Można go znaleźć na sklepie nazywa się
AetherSX2 Polecam.
Niby zmieniły się tylko liczby, ale przesłanie załączonego obrazka zostaje.
Dlatego zapomnijcie, że Diablo 4 będzie inne. Widzą na czym robić hajs i teraz wszystko będzie się kręciło wokół Immortala.
Porównujesz grę mobilną stricte od początku do końca projektowaną pod ten model rozgrywki, w dodatku tworzoną przez wyznaczone do tego specjalnie studio, które już miało odczynienia z grami pod taki model biznesowy. Do pełnoprawnej gry AAA na PC/Konsole. Jak bardzo by nie stoczył się na samo dno Blizzard, tak no nie uwierzę w to, że zawrą w D4 jakieś mikropłatności pod kątem P2W.
No właśnie nie do końca.
Diablo immortal zarobiło 50m w pierwszy miesiąc (inne portale szacują zarobki 1m/dzień). Teraz dobili do 20 m instalacji
https://www.gamesindustry.biz/articles/2022-07-05-diablo-immortals-first-month-earnings-near-usd50m
Diablo 3 sprzedało 3.5m w dzień, 6.3m w tydzień. Nie uwzględniając marż - to 360 milionów w tydzień, z marżami pewnie połowa. I tak przebili immortal wielokrotnie. Do końca Q2 sprzedali 10m, czyli 600m (300m z marżami).
Więc nie, jeśli już Immortal to słabnąca popierdółka. Nie ma nawet podejścia do gigantów f2p na telefony.
Berial6 - nie zapominaj o jednej rzeczy gry na telefon zarabują ciągle i będą dorzucać kolejną zawartość żeby przyciągnąć - zwykłe jak d3 najlepiej w pierwszym okresie.
Koszty produkcji też sporo niższe
Tutaj dobicie do 20 mln pobrań to także wynik bardzo mocno agresywnej kampanii reklamowej która ciągle trwa. Jak przed premierą DI reklamy w grach mobilnych były od wszelkich wyciągaczy kasy ( w tym jak mówisz gigantów jak Candy Crush czy gier o najbardziej absurdalnych reklamach o których robił odcinek Hed ) to obecnie wręcz bym powiedział że 8 a nawet 9 reklam na 10 to reklama Diablo - przynajmniej w tych 2 grach w które ja gram czy kilku w które gra moja rodzina.
To jeszcze kilka milionów się znajdzie chętnych ..