BF3 Reality Mod wyszedł i zachwyca; oto wymagania sprzętowe i instrukcja instalacji
artykul posiada kilka bledow, jednak mozna to wybaczyc, odpowiem po kilku miesiacach gry.
Projekt Reality Mod byl tworzony juz od kilku lat na podstawie znanego wszystkim Project Reality dla BF2, nie od kilku miesiecy. Od kilku miesiecy trwala zamknieta beta a wersja 1.44 przyniosla nam mozliwosc gry.
[WAZNE] Do uruchomienia Venice Unleashed i dolaczenia na serwer BF3:RM, wymagane jest uruchomienie co najmniej raz gry przez Origin (nigdzie tego nie znalazlem w artykule, a powinno sie znalezc)
Oczywiscie ze spolecznosc byla zachwycona. Istnieje kilka serwerow BF3:RM, jednak gra toczy sie na jednym. Na chwile obecna gra w to moze okolo 30-40 osob, w ciagu dnia nikogo nie znajdziemy a dopiero od godziny 19/20 zaczynaja powoli dolaczac gracze, jednak nie jest to cos na co czekalismy, kilka zmodernizowanych map, brak pojazdow, kilka broni do wybrania i na tym zabawa sie konczy. Projekt jest dopiero w fazie mozna ze tak powiedziec alfy, brakuje w nim wielu rzeczy, posiada ogromna ilosc bledow a moze do konca tego roku doczekamy sie jakiej wiekszej latki. Mimo to, dodatek jest caly czas rozwijany, caly czas pojawiaja sie usprawnienia oraz dodatki do gry, coz moze gra nie dorownuje Squad, czy Armie, ale gracze zakochani w BF3 moga poczuc druga mlodosc tej gry.
Hubercie, nie zgodze sie z toba co do wymagan systemowych. Tutaj takowych nie ma, sa standardowe - wymagane przez BF3, nie przez Reality Mod, co prawda są usprawnienia graficzne jednak moj GT 630 majac moze 2GB pamieci calkiem dobrze sobie radzi, wczesniej gralem na GT 610 z 1GB pamieci i tez calkiem dobrze sobie radzila nawet na niskich ustawieniach a grac sie da w stalych 39 klatkach. Miejsce na dysku? Bez przesady, moze 10MB ktore VU zajmie.
Jezeli chodzi o ustawienia ultra, tutaj zupelnie wystarczy GTX 460
Możesz się nie zgadzać co do wymagań sprzętowych - ważne, że twórcy moda się zgadzają. ;)
https://realitymod.fandom.com/wiki/Community_Guide_to_Reality_Mod#Getting_Started
A pamiętam jak EA banowało za próbę grzebania przy grafice w BF3.
Szczególnie oświetlenie, które miało pewne problemy...