Data premiery Total War: Warhammer 3 - Immortal Empires
Grać się dało od premiery, sporo błędów i część problemów z balansem naprawiono, natomiast WH3 dalej ma problemy z wydajnością na mapie świata, podczas bitew jest w miarę ok.
Wydajność na 1920x1080 u mnie na mapie kampanii z ~90fps spadła w okolice 60fps po aktualizacji 1.3.0 więc słabo, jeśli chodzi o bitwy to podobnie, ale nie aż tak źle (z okolic 90fps spadło w okolice 70-80 fps, ale też zdarzają się spadki)...
Hotfix (1.3.1) tego nie naprawił (akurat na tym mi zależało).
Nie wiem co oni zrobili, ale gra działa gorzej niż wcześniej.
Podobno jest bug który sprawia że im więcej modów masz tym więcej spada fps. Dosłownie tyczy się ilości modów, nie ich wielkości czy złożoności.
Niektórzy podobno połączyli mody w jeden i wszystko śmiga im normalnie.
Nie mam modów i na moim Ryzen 3600+ gtx 1660ti działa bardzo źle, i to na średnich czy wysokich, bitwy nie są problemem ale mapa kampanii, co 2 czy 3 otwarcie jakiegoś okna fps leci na łeb do ok 30fps, zamknę wraca, użycie gpu non stop 100%, czy zablokuję fps na 30fps czy 60 itp. Mapa kampanii to jest totalna masakra z tym fps, jest to niegrywalne, nie mam nawet 60fps na mapie na średnich, mapa zamula. W2 czy W1 czy inne Total Wary przy W3 to niebo, a ziemia- normalnie gram na ultra/b.wys z 2-3 opcje lekko zjechane. Mam nadzieję, że poprawią optymalizację bo aktualnie nie da się grać, a grafa nie wygląda wybitnie w porównaniu do poprzednich Warhammerów.
Wielka mapa, będąca de facto połączeniem trzech gier, okazuje się być dla CA niezbyt udanym eksperymentem pod względem technicznym. Podejrzewam, że przy następnym TW już będą woleli zrobić coś mniejszego by uniknąć tych gromów za stan techniczny.
Ale bym miał podjarkę jakby zrobili Lord of the Rings: Total War.
Idealnie pasuje pod ten gatunek.
A ja bym wolał wreszcie dostać Medieval III z dopracowaną dyplomacją
Czyli czekam do 23 sierpnia na powrót do gry