Twórcy Kangurka Kao pracują nad kilkoma projektami, ale niekoniecznie jako deweloperzy
Coś dla Urzędu Skarbowego i rejestrowania ciąży oraz lepszej inwigilacji Trybunału Konstytucyjnego, żeby tym sędziom jakieś durne pomysły nie przychodziły do łbów.
Nie widziałem w branży ani jednego przykładu, by nowa odsłona danej marki, która nie zostało opracowana przez oryginalnego twórcę, odniosła prawdziwy sukces.
Fallout 3?
Fallout - New Vegas?
SW:KOTOR2?
A tak w ogóle właśnie ogrywam sobie Kangurka Kao - super gra :-) Ma trochę błędów, przede wszystkim graficznych, ale w żaden sposób nie uniemożliwiają mi one zabawy.
Fallout 3?
Przeczytaj cały cytat Chyba że jest to AAA i wydasz na to masę pieniędzy, mało na tę grę z pewnością nie wydali.
Fallout - New Vegas?
Eee no to właśnie była nowa odsłona przez (w dużej mierze) oryginalnych twórców.(nwm jak teraz, ale wtedy Obsidian składał się głównie z byłego Black Isle tzn. twórców Fallout 1 i 2).
SW:KOTOR 2 był świetny, ale nie jestem pewien czy nawet w połowie odniósł taki sukces jak jedynka.
Tu problem jest taki, że bez dokładnego zobaczenia napisów końcowych i kto co tam robił, trudno to stwierdzić bo wbrew pozorom, to nazwa firmy tak naprawdę nic nie znaczy, bo w ciągu nawet kilku lat zespół może się kompletnie zmienić.
Powiem, że myślałem trochę i kurczę, trudno znaleźć coś co spełniałoby wszystkie kryteria wypowiedzi, ale też nie jestem pewien co to "prawdziwy sukces", bo właśnie KOTOR2 był świetny, tak samo np. Neverwinter Nights 2 też od Obsidian, a jedynka od Bioware, ale zdecydowanie nie odniosły tak wielkiego sukcesu jak poprzedniczki.
X-comy może pasują? Bo to chyba nie jest AAA, choć nwm bo teraz ludzie dzielą gry na indie i AAA, i już się w tym gubię.
x-comy chyba się nadadzą...
Wiem, że wymienione przeze mnie przykłady nie są idealne, ale jednak - pokazują, że się da.
Więcej - że "spadkobiercy" mogą stworzyć lepszą grę, niż "ojcowie".
Właśnie, przecież najlepszym, najświeższym przykładem jest "Syberia: the world before". Spełnia kryteria i zdecydowanie lepiej wypada, niż Syberia 3.
Dodałbym jeszcze Streets of Rage 4. Myślę, że jednak sporo takich tytułów jest. Nawet Doom Eternal został przez nową ekipę zrobiony.