Fani wciąż pracują nad Half-Life: Alyx bez VR; działa już prawie świetnie
Ciągle jestem zdania, że przenoszenie tej gry poza VR nie ma najmniejszego sensu.
To VR był największą siłą tej gry, i nic tego nie zmieni.
Wciąż mam nadzieję, że Sony dogada się z Valve i wrzuci HL ALyx na PSVR2 przy premierze :)
Chyba mają dość chłodne stosunki jako rywale bo do tej pory żadna gra VR sony nie ukazała się na steamVR, więc raczej zerowe szanse w przeciwnym kierunku.
Mowcie skad to pobrac, a w trybie natychmiastowym kupuje ALYX!
a jakby pominąć vr to są klimaty jak w pierwszych dwóch HL? Czy to nadal jest dobra, klimatyczna strzelanka, fabuła, bo to otwieranie szafek, okien, dźwigni jak dla mnie moze tego w ogóle nie być, nie to jest siłą napędową tej marki
Cóż, mam podobne zdanie jak
Ogólnie jeżeli chcecie wypróbować "Half-Life Alyx" za grosze i bez kupowania sprzętu, to polecam poszukać w internecie, czy w waszym mieście nie ma punktów typu salon gier. U mnie - co się zdziwiłem - jest taki punkt, przez co za 50zł/h mogłem sobie wypróbować "HL: Alyx", "SuperHOT", "Job Simulator" i parę innych gier
To prawda. Ale też zdajesz sobie sprawę, że nie każdy kupuje VR, więc taka rozwiązania to zawsze "lepsze niż nic". Niech każdy ma jakiś wybór.
Ale VR jest tańsze niz monitor, więc głupie podejście
Ta, tylko monitor już mam i używam go do większej liczby gier niż te kilka na VR, które wyglądają interesująco.
Jak przez virtual desktop odpalisz kino Darkcinema to nigdy więcej nie wrócisz w grach do zwykłego monitora. I mówię tu o zwykłych grach, a nie VR
Jak możesz woleć, jak nie masz porównania? Żeby coś porównać, musisz dogłębnie poznać rzeczy, które porównujesz. Tymczasem pewnie nawet nie wiesz, co to Dark Cinema i jak w to wejść . Oczywiście kino to jedno, ale bez ustawienia rozdzielczości 4K w Side quescie i 200% skalowania w Steam VR to też nie da właściwego efektu, ale tego nie wymieniam, bo zakładam, że każdy szanujący się posiadacz VR, ktory ma gejmingowego peceta w domu, zrobił to pierwszego dnia po zakupie gogli
Q2 kosztuje 1000zl, jakosc jak monitor 1080p. A inne gry? Asgard Wrath, Lone Echo, Edge of Nowhere , Syren. Resident evil 4 Remake i nieoficjalnie 2,3 Remake, 7 i Village, oraz Alien Isolation, Beat Saber
Hellblade i ogrom innych gier. No i nadchodzi kontynuacja (spin off) HL Alyx - Levitation (niby to mod, ale...) podobno równie długi i jeszcze lepszy graficznie
Bez VR z tych wszystkich gier to tylko Residenty mają sens
Fajnie, że fani coś robią z tym tytułem ale niefajnie jest kiedy biorą się za niego w taki sposób. Przeładowanie broni w Alyx i goglach, to emocjonująca czynność, niemal minigierka… a tu widzę zwykłe wciśnij klawisz X na padzie i to wszystko. To sam walka z Hradcrabami, w VR-rze to super emocjonująca czynność, z modem zwykłe strzelanie, jak w innych grach tego typu. Mod wyjdzie, ludzie się rzucą na grę i będą się pytać o co było tyle krzyku, zwykła do bólu liniowa gra z fajnym klimatem i dużą interakcją z otoczeniem. Jak ktoś wyżej już wspomniał, powinni to wydać na nowe gogle Sony i PS5. To jest jedyna platforma, która może przyciągnąć do siebie dużych twórców i wydawców z zamiarem stworzenia gier tylko na gogle.
Rownie dobrze moga zrobic z tego komiks. Jesli ktos jest fanem to nie polecam bo bedzie rozczarowany. Gogle mozna pozyczyc, kupic uzywane i pozniej sprzedac, kazde rozwiazanie bedzie lepsze niz ten mod.
Nie tu
Znowu nie tu
Ale niektórzy lubią ograniczenia, chcą to niech fani robią modyfikację. Mnie osobiście VR nie interesuje i doskonale zdaję sobie sprawę że ta gra pozamiatała w wirtualnej rzeczywistości. Ale mimo wszystko nadal nie widzę sensu kupna VR do tej gry, więc bardzo chętnie wypróbuję nieco bardziej tradycyjną formę i przy okazji Valve zarobi bo na pewno nie będę jedynym kto kupi Alyx nie mając gogli.
A argumenty o co było tyle krzyku, bo gra przeciętna to tylko będzie domena debili którzy nie potrafią odróżnić gry VR od jej uproszczonej modyfikacji w tradycyjnej formie.
Po obejrzeniu tego nagrania rozgrywka bardzo przypomina Penumbrę, którą bardzo miło wspominam. Tam się chwytało myszką drzwiczki oraz je otwierało i nie ukrywam że strasznie mnie to rajcowało. I jestem więcej niż pewien tego że jak ta modyfikacja zostanie dopracowana do perfekcji to Valve weźmie ją pod swoje skrzydła jak Black Mesa. Bo już teraz wygląda to bardzo okazale.
Ta, a potem powstaną durne opinie, ze ta gra to nic specjalnego, bo nie graja w VR. A nieważne, że to całkowicie nowe oblicze i nowa generacja gamingu, ale przyjdzie taki Kowalski i Nowak, zagrają W wersję noVR i będą bzdurzyć, że to zwykła gra korytarzowa, a tylko i wyłącznie dzięki VR nawet RDR2 przy tym wydaje się być mikro zabaweczka trabantem względem sportowego Ferrari
Za nieco ponad 3H. Szybciej nie umiem
Dla większości gameplay jest dużo ważniejszy od fabuły, a ta w HL Alyx jest w pytę, tyle tylko, że sama fabuła to najmniej istotny element całości (tą mam na YT), a gamepley bez VR byłby nie wyróżniającym się na tle innych gier fps-em. Za to z VR to nowa era gejmingu.
Jest tyle gier że rzeźbienie tego na 2D to dla mnie czysta fanaberia. Skoro nieoficjalne to zapewne z masą blędów. Przez takie parcia upadają piękne techniki interesujące 10% klientów
wiesz wogole co to jest 2d ?
No tak, bo moderzy robią wszystko na odpierdal, i dopracowane to są tylko tytuły wielkich wydawców, takie jak Assasin, czy też Cyberpunk... A nie, czekaj!
Przeczytaj, co napisałem wyżej
A ja odpadłam od Alyx po trzech godzinach. Za duża męczarnia, wszystko takie toporne. Pomimo tego lubię Half-Life'a, więc taki mod może być interesujący...
Ale pierwsze trzy godziny to taki wstęp w którym jeszcze nic nie pokazano
Btw na czym grałaś?
Jeżeli będzie się dało ukończyć od początku do końca to byłoby to idealne aby poznać samą fabułę.
Pytanie do tych, co przeszli grę. Czy na tym filmiku są momenty, gdzie trzeba użyć 2 kontrolerów, bo wydaje się, że nie.
Nie i to jest właśnie jeden z bezsensów. Cały fan to wyciaganie przedmiotów i czy przeladowywanie własnymi ruchami rąk i palców. Bez tego mamy zwykle press R to reloaded. Zero funu i odróżnienia względem innych gier. Właśnie tu tkwi kwintesencja. Albo jak idzie przeciwnik, to nam się ręką trzęsie, bo boimy się, że wypuscimy broń z ręki (mimo, że defaultowo jest przyklejona by było bardziej gejmingowo niż realistycznie, ale można to zmienić). Bez VR cala ta adrenalina znika.