Studio Zachtronics odnosiło sukcesy, a mimo to kończy z tworzeniem gier
Uwielbiam Zachtronics za ich gry programistyczne, potrafili nie tylko tworzyć samą mechanikę, ale opakować to w stylową grafikę i zawsze z dodatkiem fabuły. Nawet eksperymenty w inne gatunki jak Eliza też wychodziły świetnie. Szkoda, że już nic nie wydadzą, nie ma drugiego takiego studia na rynku :/
Wielka szkoda, śledzę zachtronics od czasu gierek flashowych i ich dorobek to najlepsze gry logiczne w jakie grałem. Wyróżniają się szczególnie tym że nie ma w nich jedynego poprawnego rozwiązania, a cała zabawa polega na ich optymalizacji (szybsze, wydajniejsze itp)
Dla osób które jeszcze nie miały okazji zagrać, a chciałby, ale obawia się że trzeba byc po politechnice zeby w nie grać, polecam na start Opus Magnum, jest najprzystępniejsza.
Właściwe od pewnego czasu tworzyli ciągle jedną i tę samą grę...
No dobra, trochę upraszczam, ale po części tak było. Do tego ich gry były fajne, ale dosyć trudne, więc stanowiły niszę. Sam w takim np. Space Chem utknąłem gdzieś w połowie - może nawet nei nie z powodu "trudności" ale złożoności układów jakie trzeba stworzyć... Aczkolwiek każda ich gra logiczna daje do pewnego momentu dużo frajdy i satysfakcji.
Opus Magnum jeszcze nie mam, ale też na pewno kupię...
A o istnieniu Exapunks i Mobius Front nie miałem pojęcia :P Muszę sprawdzić...