King Arthur: Knight's Tale na diecie, gra zostanie poważnie odchudzona
Też nowy content ma wjechać wraz z tym patchem, a ogólnie gierę na pewno warto sprawdzić. Czuć moc w nawalaniu się rycerzami.
Na wygląd może i nie wpłynie. Ale jak tekstury są skompresowane, to je trzeba rozpakować przed użyciem, wydłużając loading time? Czy się mylę...
Nie, ale po screenach nie wygląda na wymagającą grę, więc pewnie doda kilka sekund do czasu wczytywania.
Mi się coś obiło o uszy, że ludzie już przed tym narzekali na czasy ładowania w tej grze. No ale mogę mieszać z inną grą.
Nie napisali o jaką kompresję chodzi:
- jak spakują grę w pliki .dat (czyli zwykła kompresja taka jak zip, rar czy 7z) to doda to trochę czasu procesora, jak mają porządnie zaimplementowane ładowanie assetów to nie powinno to wpłynąć na nic.
- jak chodzi o kompresje samych tekstów (DXT) to ładowanie powinno być szybsze, bo za tą kompresję odpowiada samo GPU.
Przeszedłem całą grę włącznie z BOSSami na końcu czekam na dodatkową zawartość.
Serio... Zdołali zmniejszyć wagę gry ze 120 do 39 giga? Gra może zajmować przynajmniej 80 gb mniej na dysku? Naprawdę, twórcy dzisiaj zbyt szybko wydają swoje gry. Aż tak ich by zabolało te dodatkowe 2 miesiące pracy nad grą? Co by im szkodziło wydać na lipiec, i tak nic teraz za bardzo nie wychodzi!